Alfa Romeo GTV 1997 – 36900 PLN – Łódź

Gran Turismo Veloce. Tak należy rozszyfrować skrót oznaczenia ego samochodu i właściwie dużo już to mówi. Alfa Romeo GTV
była tworzona, by przemierzać dalekie dystanse szybko – i do tego zawsze nadawały się jej najlepsze, najmocniejsze wersje, takie jak ta. Z 24-zaworową 3-litrówką pierwszej serii produkcyjnej powstało ich ledwie 6375 egzemplarzy – ziarno wśród niezliczonych VW czy Audi tego okresu. Po latach porównanie takie Alfy czy VW Corrado czy Audi TT może zaskoczyć. Brzmienie silnika, kunszt i styl wnętrza – to są sprawy, które poruszają serce, i których niemieccy producenci nigdy nie stawiali nigdy na pierwszym miejscu. Dlatego i po latach włoskie, sportowe auto kusi, szczególnie gdy mówimy o tak dziewiczym egzemplarzu z przebiegiem zaledwie 36 tysięcy kilometrów. Tu każda przejażdżka będzie ogromną przyjemnością i oderwaniem od codziennego świata. To nie przypadek, że jednostka V6 konstrukcji Giuseppe Busso nazwana została przez magazyn EVO najlepiej brzmiącym sześciocylindrowym silnikiem w historii i ktokolwiek miał okazję usłyszeć wie, że nie ma w tym określeniu cienia przesady.


Alfa Romeo GTV
Rocznik: 1997
Przebieg: 36255 km
Pojemność: 2959 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 220 KM

Cena: 36900 PLN

Wyposażenie:
– ABS,
– Poduszka powietrzna kierowcy,
– Poduszka powietrzna pasażera,
– Wspomaganie kierownicy,
– Klimatyzacja manualna,
– Tapicerka skórzana,
– Elektryczne szyby przednie,
– Elektrycznie ustawiane lusterka,
– Radio Alpine CDE 9874R, CD, MP3,
– Centralny zamek,
– Alufelgi 17”

Alfa Romeo GTV Coupe z 1997 roku z legendarnym silnikiem Busso 3.0 V6 w wersji 24-zaworowej o mocy 220 KM (w tej wersji wyprodukowano jedynie 6375 egzemplarzy).
Auto pięknie brzmi, świetnie przyspiesza i znakomicie jeździ, a układ kierowniczy pracuje wyjątkowo lekko. Gaz na lince powoduje, że samochód błyskawicznie reaguje na najmniejszy ruch pedału gazu.
Alfa prawie całe życie spędziła w Japonii stąd obecny znikomy przebieg 36 tys. km. Sprowadzona do Polski w 2016 roku wymagała doprowadzenia do porządku, ale teraz cieszy jazdą i każdym przejechanym kilometrem.
Bezwypadkowa, zadbana, w bardzo dobrym stanie technicznym, karoseria i podwozie całkowicie bez korozji. Jeździ niedużo, ale regularnie. Garażowana, nieużytkowana zimą.

Po przyjeździe do Polski wymienione zostały następujące elementy przez poprzedniego właściciela:
– przegląd, wymiana wszelkich płynów ustrojowych (oleje w silniku i skrzyni biegów, płyn hamulcowy, chłodniczy),
– wymiana rozrządu wraz z pompą wody,
– wymiana świec,
– wymiana sprzęgła

i przeze mnie:
– przeglądy (obecnie olej Selenia 20K rekomendowany przez Alfę do tego silnika),
– naprawa i serwis klimatyzacji,
– wymiana cewek zapłonowych,
– wymiana amortyzatorów tylnych,
– zabezpieczenie antykorozyjne podwozia i karoserii.

Felgi aluminiowe Alfa Romeo 17″ (opony 215/45 ZR 17), do auta dodaję również oryginalne felgi 16”.
Radio Alpine CDE 9874R.
Badanie techniczne do 27.06.2020 i ubezpieczenie do 27.06.2020.
Chętnie odpowiem na wszelkie dodatkowe pytania związane z Alfą.
Jeśli to możliwe proszę o telefon po 18.

Telefon: +48 601 215 494
Miejscowość: Łódź