Alpina B10 3.3 E39 1999 – 65000 PLN – Piaseczno

Alpina B10 3.3 E39 nie jest tak szybka jak opracowane na bazie tej samej generacji BMW modele V8 czy BiTurbo, ale ma w sobie prawdziwego ducha z Buchloe. Zindywidualizowane wnętrze, charakterystyczne felgi i doskonałe hamulce oraz zmodyfikowany wydech to dopiero początek, bo zawsze najważniejsze jest serce. Jednostka napędowa tutaj to rozwiercony silnik BMW S52B32 z amerykańskiej wersji BMW M3 3,2 l, doposażony w lekkie tłoki, zmodyfikowaną głowicę i ulepszony układ dolotowy. Rezultat to moc maksymalna podniesiona z 240 KM do poziomu 280 KM. Do 100 km/h auto rozpędza się w 6,3 s. Hamulce i zawieszenie są identyczne jak w mocniejszej wersji V8. Wyprodukowano łącznie 261 sztuk tego auta i każdy z nich otrzymał odpowiednią tabliczkę, która potwierdza jego wyjątkowość. Prezentowany samochód ma numer 002, co czyni go bardzo ciekawym obiektem kolekcjonerskim.

Alpina B10 3.3 E39
Rocznik: 1999
Przebieg: 171000 km
Pojemność: 3300 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 280 KM

Cena: 65000 PLN

Oferuje do sprzedaży jeden z moich kilkunastu prywatnych klasyków/youngtimerów.
Auto sprzedaje z powodu nabycia kolejnego samochodu i jednocześnie ograniczonej ilości miejsc garażowych.

Jest to oryginalna Alpina B10 3.3 R6 280 KM 1999 r. (z pierwszej serii).
Wyprodukowano jedynie 261 sztuk.
Egzemplarz z numerem 001 znajduje się w muzeum w Niemczech.
Egzemplarz z numerem 002 znajduje się u mnie w garażu 🙂

Auto sprowadzone zostało z rynku japońskiego.
Nie wiem, czy Japończyk podobnie jak to robią Niemcy płakał jak sprzedawał, ale na pewno lubił ten wóz, ponieważ nim po prostu jeździł, a nie trzymał w garażu i czekał aż sparcieją wszystkie uszczelki 🙂
Aktualny przebieg wynosi 171 tys. km. czyli auto przejeżdżało około 8 tys. km. rocznie.
Samochód posiada oryginalną grubość powłoki lakierniczej na całym nadwoziu.
Nie widać po nim śladów zużycia czy nadmiernej eksploatacji.
Wyposażony jest w bardzo poszukiwaną w tym modelu ręczną skrzynię biegów.
Oprócz oczywistych elementów wyposażenia jak klimatyzacja, czy elektryka, posiada szyberdach, ksenony, oraz wykończoną Alcantarą podsufitkę.

Silnik to rozwiercona, bardzo udana wolnossąca jednostka BMW S52B32 doposażona w specjalne doprężające tłoki, zmienioną głowicę i ulepszone sterowanie. Efektem jest spory wzrost mocy do 280 KM i momentu obrotowego do wartości 335 Nm.
Auto przyspiesza do 100 km/h w 6,3 s i rozpędza się do 262 km/h.
Alpina przekonstruowała oczywiście również hamulce, układ jezdny i układ wydechowy.
Wrażenia z jazdy są bardzo przyjemne.

Samochód sprzedaje na podstawie faktury bez vatu.
Kupujący będzie zwolniony z 2% opłaty skarbowej.
Mogę pomóc w załatwieniu atrakcyjnego kredytu.
Mogę również umożliwić nowemu właścicielowi rejestrację auto na zabytkowe, żółte tablice.

Nie muszę oczywiście dodawać, że tego typu auto (no. 002) jest nie lada gratką dla kolekcjonera i jego wartość będzie już tylko wzrastać.

Samochód jest oczywiście po przeglądzie i wymianie oleju.
Ma ważny przegląd techniczny do 10.2021 r. oraz OC wykupione do 08.2021 r.

W przypadku pytań jestem do dyspozycji.

Telefon: +48 501 092 386
Miejscowość: Piaseczno