Alpina B6 2.7 E30 1986 – SPRZEDANA

BMW E30 przetrwało próbę czasu i uważane jest za jedno z najlepszych dzieł bawarskiej marki. Seria trzecia produkowana od grudnia 1981 do lutego 1994 roku, doczekała się niezwykle szerokiej gamy silników, a dostępna była we wszystkich głównych typach nadwozia. Za jej modyfikację zabrał się nie tylko dział sportowy BMW, tworząc najmocniejszą odmianę E30 M3, która w wersji Evolution święciła tryumfy w serii DTM. Tak doskonałej okazji nie mogła przeoczyć także Alpina, która na warsztat przyjęła BMW 325i tworząc z niego apetyczną, mocną i unikatową serię. Przedni i tylny spoiler zapewniły jej bardziej agresywny wygląd, klasyczne koła Alpina nadały sportowy charakter, a złote, dekoracyjne paski uzupełniły zewnętrzny design. Alpina B6 2.7 E30 to specjalna wersja dostępna tylko na rynek japoński, limitowana do zaledwie 67 egzemplarzy. Silnik tego modelu to pierwotnie powiększona do pojemności 2.7 litra jednostka z 325i. Zmiany konstrukcyjne pozwoliły uzyskać dodatkowe 40 KM. W ogłoszeniu zobaczyć możemy okaz oznaczony numerem 42, który zachował się w rewelacyjnej kondycji. To prawdziwy unikat na europejskim rynku, więc jeżeli więc chcecie mieć w swoim garażu naprawdę egzotyczny, kolekcjonerski, sześciocylindrowy egzemplarz E30, ta oferta jest dla Was.

Alpina B6 2.7 E30
Pojemność: 2693 cm3
Moc: 210 KM
Moment obrotowy: 267 Nm
Masa: 1160 kg
0-100 km/h: 6,9 s
V max: 230 km/h
Przebieg: 128000 km
Skrzynia: manualna

Wyposażenie:
– Manualna skrzynia biegów
– Oryginalne LSD Alpina 25%
– Oryginalne elektroniczne wskaźniki Alpina (ciśnienie i temperatura oleju, temperatura dyferencjału, ciśnienie w dolocie)
– ABS
– Klimatyzacja
– Elektryczne szyby przednie
– Elektrycznie sterowane lusterka
– Uchylane szyby tylne
– Roleta przeciwsłoneczna
– Oryginalne dywaniki welurowe Alpina
– Oryginalne fotele Alpina Recaro
– Radio Blaupunkt Freiburg

Alpina B6 2.7 E30 manual coupe

Perfekcyjna, unikalna, w stanie konkursowym.

Osobiście sprowadzona przeze mnie z Japonii w 2016 roku. Pełna historia serwisowa. Bezwypadkowa. Idealna kompletacja.

Pieczołowicie doprowadzona do stanu konkursowego, bez oszczędzania. Każda najdrobniejsza usterka naprawiona na nowych oryginalnych częściach.
Zarejestrowana w Polsce i regularnie użytkowana.

Posiadam pełną dokumentację samochodu, w tym oryginalne zamówienie i specyfikację z 1986 roku, manuale, książkę serwisową z regularnymi wpisami co 2 lata, 2 oryginalne klucze.

Mój egzemplarz to jeden z zaledwie 67 wyprodukowanych sztuk modelu B6 2.7

Jest to egzemplarz z pierwszej serii (1986), z silnikiem o oznaczeniu C2/1 (bez katalizatora), legitymujący się największą mocą i najlepszymi osiągami z całej historii tego modelu.

Przyspieszenie 0-100 km/h i V max są na równi z BMW M3.

Wykonane prace mechaniczne:
– nowe opony Yokohama Advan Neova AD08
– nowe tarcze i klocki przód (rozmiar tylko do tego modelu, ekstremalnie trudne do zdobycia)
– nowe tarcze i klocki tył
– nowe gumowe elementy zawieszenia
– nowe czujniki ciśnienia i temperatury oleju (oryginalne części Alpina)
– nowy czujnik temperatury dyferencjału (oryginalna część Alpina)
– nowy olej (Liqui Moly), wszystkie filtry i płyny
– nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej w 100% odwzorowany na oryginalnym wydechu Alpina na baranach
– nowe świece
– nowe kable i wiązka
– nowe soczewki reflektorów Hella
– nowe węże gumowe
– nowa chłodnica
– nowy akumulator
– ustawione luzy zaworowe