Alpina B9 3.5 1985 – SPRZEDANA

Alpina B9 3.5 była pierwszą zbudowaną na bazie platformy E28. Produkcję rozpoczęto w 1981 roku i trwała do 1985, kiedy zmieniono nazwę na B10 3.5. To bardzo rzadki i wyjątkowy pojazd. Powstała w oparciu o topowy wówczas model BMW 528i E28, w którym zamontowano 3,5-litrową jednostkę, zmieniając jej głowicę, tłoki, wałek rozrządu i układ wtryskowy. Oryginalną moc 218 KM podwyższono do 245 KM, utwardzono zawieszenie, zwiększono hamulce i koła. Wyprodukowano jedynie 500 sztuk tego modelu. Ta Alpina B9 3.5 jest jednym z ostatnich wyprodukowanych egzemplarzy i ma numer seryjny 489. Pojazd był importowany z Japonii do Polski, jest w bardzo dobrym stanie, posiada pełną historię i książkę serwisową. Jest gotowy, aby stać się własnością nowego właściciela.

Alpina B9 3.5
Rocznik: 1985
Przebieg: 164000 km
Pojemność: 3453 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 245 KM

Wyposażenie:
– elektryczny szyberdach,
– skórzana tapicerka,
– elektryczne szyby,
– elektryczne usterka,
– wspomaganie kierownicy,
– tempomat,
– fabryczna szpera,
– wiele charakterystycznych dla Alpiny dodatków

Alpina na żywo wygląda powalająco, robi niesamowite wrażenie. Cały czas przyciąga wzrok przechodniów i fanów motoryzacji.

Samochód został fantastycznie skonfigurowany: posiada lakier na zamówienie Dunkelsaphirblau metallic oraz czarne skórzane wnętrze firmy Recaro. To sprawia, że samochód jest jeszcze bardziej wyjątkowy.

Alpina jest wyposażona fabrycznie w klimatyzację, dodatkowo posiada także elektryczny szyberdach, skórzaną tapicerkę, wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby, elektryczne lusterka, tempomat, fabryczną szperę oraz wiele innych charakterystycznych dla Alpiny dodatków.

Samochód kupiłem od pierwszego właściciela, który używał go hobbystycznie. Zawsze było to auto na specjalne okazje. Samochód nigdy nie był używany zimą. W moich rękach jest dokładnie tak samo. Dzięki temu auto nie posiada ani grama rdzy, ten kto zna BMW z lat 80-tych wie, jaka to rzadkość. Osobom zainteresowanym mogę podesłać szczegółowe zdjęcia podłogi, progów i innych newralgicznych elementów. Mechanicznie również jest w świetnym stanie – jest przygotowana do nowego sezonu, ma wymieniony olej, filtry oraz zrobiony serwis klimy.

Alpina ma też pełną dokumentację serwisową, posiadam cały segregator dokumentów i rachunków, komplet kluczyków.

Autentyczność auta można sprawdzić w oficjalnym archiwum Alpiny na poniższej stronie:
https://www.alpina-archive.com/?p=8357&nmt=B9-3-5-489