Audi 80 B4 1992 – SPRZEDANE

Oto samochód, który doskonale możemy pamiętać z ery początku lat 90-tych, gdy konkurował na rynku z Mercedesami 190E i BMW serii 3. Wówczas w naszej rzeczywistości to już była klasa premium, a kto miał taki samochód – miał szacunek i poważanie. Audi 80 B4 na rynku ukazało się w 1991 roku, będąc gruntownie zmodernizowanym modelem B3. Wydłużono w nim rozstaw osi, przeprojektowano zbiornik paliwa, aby umożliwić składanie tylnej kanapy, zastosowano o cal większe felgi, zmieniono materiały we wnętrzu, a także przeprojektowano maskę, grill i światła. Pod maską zawitały nowe silniki, w tym V6 o pojemności 2,8 l i 2,6 l, kultowy w niektórych kręgach 1.9 TDI, a także pięciocylindrowy 2,3 l, znany wcześniej z modelu Audi 90, który znalazł się między innymi w prezentowanym egzemplarzu. Jest tu również elektryka szyb, lusterek i klimatyzacja – zestaw, który nieczęsto pojawiał się wówczas na pokładzie europejskich samochodów tego segmentu. Auto dodatkowo poszczycić się może pięknym odcieniem lakieru, pełną historią serwisową zapisywaną wyłącznie w autoryzowanych stacjach obsługi, niewysokim przebiegiem i doskonałym stanem zachowania. Za utrzymanie takiego stanu rzeczy od nowości do dnia dzisiejszego, należą się ukłony. Z pewnością nowy właściciel będzie zadowolony.

Audi 80 B4
Rocznik: 1992
Przebieg: 113600 km
Pojemność: 2300 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 133 KM

Wyposażenie:
– klimatyzacja
– elektryczne szyby
– elektrycznie regulowane lusterka

Kupiony od pierwszego właściciela, który nieprzerwanie przez 25 lat serwisował swoje Audi w autoryzowanej stacji obsługi. Kraj pochodzenia Hiszpania. Wiosną 2018 roku, po wcześniejszej konsultacji z hiszpańskim serwisem, który opiekował się autem, podjąłem decyzję o wymianie kompletnego rozrządu wraz w pompą wody. Decyzja nie była warunkowana przebiegiem, lecz wiekiem paska rozrządu.

Technicznie bez zarzutu, klimatyzacja szczelna i sprawna. Samochód posiada opinię PZM’ot o unikalnym stanie zachowania egzemplarza uprawniającą do opłacania polisy OC tylko na miesiące, w których jest użytkowany na drogach, czyli tzw. polis 30-dniowych. Kontynuując świecką tradycję zapoczątkowaną przez pierwszego właściciela, w 2018 roku odwiedziłem nim autoryzowaną stację Audi już w Polsce.