Audi A8 2.5 TDI D2 2001 – SPRZEDANE

Audi A8 D2 oferuje świetny komfort, wiele przestrzeni w kabinie i niezłe osiągi, niezależnie od wersji silnikowej. W tym egzemplarzu nie odnajdziemy napędu quattro, a pod maską dzielnie pracuje 2.5 TDI, który w mocniejszej wersji oferował 179 KM. Mało? W tym przypadku oznacza to 8,8 s do pierwszej setki i prędkość maksymalną na poziomie 227 km/h, czyli całkiem nieźle, ale… pamiętajmy, że to nie jest auto do bicia rekordów, chyba, że będziemy walczyć o jak najdłuższy dystans na jednym baku… to tutaj przejechać można nawet ponad 1200 kilometrów. Ten egzemplarz to świetny wybór dla tych, którzy nie lubią głęboko sięgać do kieszeni. I nie chodzi tu tylko wydatki na zakup i paliwo, ale i o serwis. Tu po prostu nie było nigdy zaniedbań eksploatacyjnych, co przy utrzymaniu odpowiedniego reżimu, pozwoli z pewnością jeszcze przebyć wiele szczęśliwych kilometrów.

Audi A8 2.5 TDI
Rocznik: 2001
Przebieg: 269000 km
Pojemność: 2500 cm³
Rodzaj paliwa: diesel
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 179 KM

Wyposażenie:
– podwójne szyby,
– grzane fotele Recaro z pamięcią ustawień,
– TV, Navi,
– Xenon,
– zmieniarka CD,
– zestaw Nokia,
– 2 kpl kół aluminiowych

Samochód niespotykanie solidnie serwisowany. Każdy kilometr jest udokumentowany.
Lakier na każdym elemencie jest fabryczny, lampy fabryczne, wszystkie szyby łącznie z czołową są fabryczne.
Auto od nowości do 2018 roku serwisowane w ASO (posiadam 40 stron raportu historii serwisowej z ASO).

W ostatnim czasie, aby utrzymać samochód w doskonałym stanie mechanicznym, wykonano szereg czynności serwisowych:

– Pełny zestaw rozrządu z pompą wody (na najlepszych częściach zamiennych)
– Zestaw rozrządu pompy wtryskowej
– Zestaw naprawczy paska alternatora z tłumikiem drgań
– Uszczelniacz wałka rozrządu
– Uszczelniacz pokrywy zaworów
– Napinacz paska AC
– Termostat
– Nowy płyn chłodzący
– Uszczelniacz wału przód
– Zestaw naprawczy podstawy chłodnicy oleju
– Łączniki drążka stabilizatora
– Gumy stabilizatora
– Końcówki drążków kierowniczych
– Wahacze koła przednie
– Silentblocki przód
– Łączniki tylnego zawieszenia
– Wymiana bananów przedniego zawieszenia
– Wahacze górne przód
– Geometria
– Czujnik G12
– Wymiana przewodów hamulcowych
– Wymiana płynu hamulcowego
– Wymiana płynu wspomagania
– Tarcze klocki przód
– Tarcze klocki tył
– Czujnik poziomowania świateł xenon
– Naprawa przewodów spryskiwaczy
– Nowe świece żarowe
– Nowy akumulator Duracell
– Wymiana włącznika świateł
– Naprawa zacisków hamulcowych, nowe tłoczki przód
– Wymiana pompy ABS wraz z przekaźnikiem
– Wymiana przekaźnika pompy wtryskowej
– Wymiana przewodów paliwowych
– Wymiana pompy paliwowej wstępnej
– Demontaż, wymiana uszczelnień i przegląd pompy wtryskowej
– Nowe wycieraczki szyb BOSCH
– Nowe żarniki Xenon
– Wymiana filtry oleje VW5W30 w tym filtr paliwa, kabiny
– Regularne ozonowanie wnętrza + odgrzybianie ultradźwiękowe
– Przyciemnienie szyb w profesjonalnym zakladzie sciemniacze.pl

Na lato komplet felg aluminiowych z oponami letnimi w idealnym stanie marki Bridgestone. Na zimę drugi komplet felg aluminiowych z oponami Dunlop 3D.

Silnik 2.5 AKE (TDI V6) pracuje jak zegarek, aż miło posłuchać. Auto z tym silnikiem to czysta przyjemność jazdy i bardzo przyzwoite osiągi – silnik doskonale radzi sobie z tym autem, jest dynamiczny. Pełny bak pozwala na pokonanie nawet 1200 km. Silnik pozbawiony wad poprzednich generacji. Co większość przeraża, to koszty rozrządu i pompy wtryskowej. Tutaj jeden i drugi temat został załatwiony w ostatnim czasie.

Samochód serwisowany “na bogato”, w doskonałej kondycji mechanicznej, z dużym prawdopodobieństwem, że nowy nabywca będzie zachwycony! Można powiedzieć, że nabywca zapłaci za wartość ostatnich serwisów, a samochód otrzyma gratis.

Do auta jest ogrom dokumentów, faktur – 2 kluczyki, etui z książkami, fabryczne dywaniki audi (nadal w idealnym stanie), gumowe dywaniki na zimę.

Tak doinwestowany samochód jest na sprzedaż, ponieważ dotychczasowych właściciel co rok, dwa zmienia auta, ponieważ jest fanem motoryzacji i szuka nowych doznań.