Audi RS4 2001 – SPRZEDANE

Audi RS4 – następca legendarnego, opracowanego przez Porsche modelu RS2 – podobnie jak poprzednik było dostępne wyłącznie w nadwoziu kombi. Tym razem zdecydowano się na współpracę z brytyjskim Cosworthem, a dzieło było równie imponujące. Podstawą do dalszych modyfikacji był 265-konny silnik z modelu S4, z którego wydobyto 380 KM i dzięki napędowi quattro – 4,9 s do pierwszej setki. W tym zaprezentowanym przeprowadzono kilka modyfikacji, które pozwoliły podnieść moc do, bagatela, 560 KM. To ukryty pod płaszczykiem rodzinnego samochodu wariat, którym można stawać w szranki z dowolnym supersamochodem. Ceny zadbanych egzemplarzy nigdy nie spadły poniżej pewnego poziomu i można oczekiwać, że z czasem będą rosły.

Audi RS4 B5
Rocznik: 2001
Przebieg: 149000 km
Pojemność: 2700 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 560 KM

Wyposażenie:
alarm, abs, kontrola trakcji, centralny zamek, esp, poduszki powietrzne, xenon, elektryczne szyby, elektrycznie ustawiane fotele, elektryczne lusterka, podgrzewane lusterka, wspomaganie kierownicy, radio, zmieniarka CD, tempomat

Auto od pasjonata. Traktowane należycie niczym członek rodziny.
Obecny oryginalny przebieg to 149.000 km.

Auto służyło jako „n”-te w domu jako auto weekendowe, rocznie robione max 2000 km, głównie po okolicy w celu rozruszania auta i podzespołów.
Z tyłu nigdy nie zabierało pasażerów. Samochód nigdy nie użytkowany zimą. Auto w stanie idealnym. Wersja europejska.

W aucie przeprowadziłem kilka modyfikacji polepszających dynamikę.
– nowe turbiny K04 z RS6 oryginalne
– nowe wtryskiwacze Siemens
– nowa pompa paliwa Boscha 044
– nowe sondy lambda
– DP 3’’
– nowe kolektory wydechowe Wagnera
– nowe chłodnice powietrza Wagnera
– nowe sprzęgło spiekowe LOBA MOTORSPORT
– nowy set hamulców z Audi RS6: tarcze, klocki, zaciski, przewody w stalowym oplocie, płyn hamulcowy Motul RBF660
– zawieszenie: Bilstein B16
– nowe felgi OZ Ultraleggera HLT 19’’ wraz z nowymi oponami Verdestein.

Na aucie została położona powłoka kwarcowa.
Nowe zaworki, nowe przewody i wiele, wiele innych.

Modyfikacje robione w firmie AWRacing, auto wystrojone w firmie R-Performance.
Części zakupione w firmie SIDMotorsport.

Moc maksymalna: 560 KM, 630 NM
Osiągi: 0-100 km/h: 3,7 s
V max: 315 km/h

Silnik pracuje na oleju Motul, wszystkie filtry wymieniane co roku wiosną wraz z olejem.
Auto doinwestowane, bez druciarstwa.
Auto dla kogoś kto będzie o nie dobrze dbał, pielęgnował.
Auto odwdzięcza się pełną bezawaryjnością (RS4 B5, auto legenda, nie trzeba tego przedstawiać).
Ciężko o podobne auto jeśli chodzi o pedantyczny stan zadbania.
Numer auta: 3070 z 6064 wyprodukowanych.

Nie interesują mnie żadne zamiany.
Nie odpisuję na smsy.