Audi RS6 Avant C5 2003 – 59900 PLN – Lublin

Zaprezentowane w 2002 roku Audi RS6 C5 było pierwszym modelem firmy wyposażonym w turbodoładowany silnik V8. Z zewnątrz wyróżniało się zmodyfikowanymi zderzakami, progami i lusterkami w kolorze aluminium oraz większymi kołami. Najpotężniejsze w historii, oferowało imponującą moc 450 KM, którą firma ABT potrafiła podkręcić aż do 507 KM. Taki właśnie potwór w nadwoziu kombi – Audi RS6 Avant C5 – zaoferowany został w Lublinie. Zwraca uwagę niski przebieg, jak i znakomita prezencja samochodu, właściciel nie oszczędzał również na serwisie. To elegancki i niezwykle mocny wóz z napędem quattro, który dzięki swoim rozmiarom może z powodzeniem służyć za wóz rodzinny. I żona da się przekonać, bo to przecież w końcu kombi 😉

Audi RS6 Avant C5
Rocznik: 2003
Przebieg: 118000 km
Pojemność: 4200 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 507 KM

Cena: 59900 PLN

Wyposażenie:
– klimatyzacja dwustrefowa
– elektrycznie regulowane fotele
– elektrycznie regulowana kolumna kierownicy
– ESP, ABS

To prawdopodobnie jeden z najlepiej zachowanych RS6 w modelu C5 w Polsce. Niewielki przebieg, pełna historia serwisowa i motoryzacyjna pasja do tego modelu dają sporo radości z posiadania i poruszania się tym samochodem.
Wszystko zachowane w bardzo dobrej formie. Silnik i skrzynia biegów działa prawidłowo. Każdy element, działa zgodnie z jego przeznaczeniem. Tapicerka bez skaz i zniszczeń. Stan zgodny z przebiegiem.
Samochód z uporem maniaka przechodził szereg prac, które dają poczucie bezawaryjnej i bezpiecznej jazdy.
Zachowane z oryginalnym zawieszeniem DRC „Dynamic Ride Control” – regularnie serwisowanym – niedawno wymienione amortyzatory z tyłu (nowe, dwuletnia gwarancja), uzupełnianie płynu, wyrównanie ciśnienia, pełna geometria.

Historia egzemplarza.
Audi jest w moich rękach od trzech lat. Zakupione zostało w Szwajcarii, zastępując dotychczasowe S6. Tam tuż po zakupie właściciel (w dokumentach właścicielka) zamówiła modyfikację serwowaną wówczas przez ABT. Na modyfikację złożyło się podniesienie mocy do 507 KM z dotychczasowych 450 KM.

Od tego czasu wykonałem następujące prace:
– pełen serwis zawieszenia z wymianą amortyzatorów,
– wymiana turbin (regeneracja, gwarancja),
– serwis skrzyni biegów,
– kompletny serwis hamulcowy, łącznie z wymianą tarcz przód i klocków przód i tył oraz wymianą płynu hamulcowego,
– kompletny serwis olejowy silnika, w tym kompletne uszczelnienie,
– wymiana rozrządu w tym napinaczy i hydronapinaczy rozrządu
i wiele innych eksploatacyjnych rzeczy

Audi od czasu zakupu pokonało może 2000 km. Swój czas spędza w ogrzewanym garażu. Nie służy rajdom, przejeżdżawkom, wyścigom i popisówkom.
Jest piątym samochodem w rodzinie.
Nie wymaga wkładu finansowego, a ceny modelu w takim stanie będą rosły.

Istnieje możliwość dowiezienia samochodu na wskazane miejsce w Polsce, po wcześniejszym kontakcie i uzgodnieniu warunków transakcji.
Zapraszam do kontaktu.

Telefon: +48 513 078 196
Miejscowość: Lublin

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.