Audi S4 Avant B6 2003 – 31900 PLN – Łódź

Audi S4 Avant B6 to pasjonujące kombi, oferowane jedynie w latach 2003-04. Pod jego maska gra znakomita, 40-zaworowa, atmosferyczna jednostka V8 o pojemności 4,2 litra. W tradycyjny sposób zdolna wykrzesać 355 KM, początkowo zasilała auto o dwa rozmiary większe – Audi S8 D2. Aby zmieścić je w dużo mniejszej komorze auta klasy średniej, napęd wałka rozrządu został przesunięty na stronę sprzęgła, a wałki rozrządu napędzane były łańcuchami zamiast pasków zębatych. Audi wyposażono w specjalność marki – napęd na wszystkie koła Torsen (quattro) z symetrycznym rozdziałem momentu obrotowego (50:50) pomiędzy przednie i tylne koła. Zewnętrznie pojazd różni się zmodyfikowanymi zderzakami, lusterkami w aluminium, emblematami S4, większymi rurami wydechowymi i felgami w rozmiarze 18 cali. Wewnątrz białe tarcze zegarów i sportowe fotele Recaro. Ten egzemplarz pokrywa lakier w najbardziej poszukiwanym kolorze Nogaro Blue, który model dzielił również z topowym RS4. To zdecydowanie tańsza w eksploatacji alternatywa dla tego ostaniego, szczególnie ten egzemplarz, wyposażony w instalację LPG.

Audi S4 Avant B6
Rocznik: 2003
Przebieg: 198000 km
Pojemność: 4163 cm³
Rodzaj paliwa: LPG
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 344 KM

Cena: 31900 PLN do negocjacji

Wyposażenie:
– solardach,
– sos system (service),
– doświetlenie drogi do domu,
– fotele Recaro z niebieską Alcantarą, regulowane w 8 płaszczyznach, podgrzewane, z pamięcią 4 ustawień kierowców.

Auto zarejestrowane w Polsce.
Wspaniały niebieski kolor bardzo rzadko spotykany, taki sam jak w RS4.
Serwisowane, niedawno po wymianie przednich klocków. PT 04.05.
Instalacja gazowa BRC Sequent Plug & Drive na dwóch reduktorach Genius Max tzw „cegłach”.
Najmocniejsza konfiguracja LPG, taka sama jak jest używana w 63 AMG.
Zakładana w EGP – galeria na ich stronie i filmy na kanale YT. Koszt 6,5 tys zł.

Auto bardzo ekonomiczne ze względu manualna 6-biegową skrzynię Getrag – ostatnia trasa 2450 km spalanie średnie LPG 14,45 l / 100 km. Normalnie ok. 17 l/100 km.

Brak fabrycznego ogranicznika predkości: 250 km/h.
Sportowy filtr powietrza K&N.

Radio Pioneer FH-X840DAB 2din z Bose system gra świetnie, bez porównania do oryginału, możliwość podłączenia cyfrowej anteny (jest w komplecie do zamontowania).
Radio integruje się z Androidem, iPhone’m, iTunes itp. tak więc muzyka z Youtube działa, można przewijać, przełączać radiem czy telefonem. Przez BT można odbierać telefon/dzwonić (pamięć kilku telefonów) lub rozmawiać z google.
Mam też oryginalne radio ze zmieniarką do schowka, gdyby ktoś potrzebował oryginału, ale nie sądzę aby taka zmiana wstecz była korzystna.

Jakiś czas temu wymienione sprzęgło, tarcza, docisk, dwumasa (5 tys. zł). Dolot był rozbierany, czyszczony, klejony na nowo, złożony na nowe uszczelki pod kolektor, adapter do przepustnicy szlifowany i polerowany, oryginalna klapa regulująca dolot szczelna i sprawna, śruby wewnątrz klejone, wszystko złożone z odpowiednim momentem. Z filtrem k&n i lekko zmodyfikowanym wydechem czyni to auto bardzo dynamiczne, ale nie głośne. Dzięki sprawnej klapie zmieniającej długość dolotu samochód doskonale radzi sobie od najniższych obrotów.

Przedni zderzak RDX Design odświeżany wraz maską i kilkoma elementami w ASO Autoblak. Nadwozie bezwypadkowe, możliwość sprawdzenia czujnikiem.
Nowe opony Uniroyal Rainsport3 – idealne na deszcz (w klasie A).
Amortyzatory z tylu Bilstein B6 Sport.

Telefon: +48 508 526 978
Miejscowość: Łódź