Archiwum kategorii: Audi

Audi A6 Avant C4 1995 – 19900 PLN – Niemodlin

Audi A6 Avant C4 to zmodernizowana wersja niezwykle udanego modelu 100 C4. Pierwsze A-szóstki miały już białe klosze kierunkowskazów, nowe przednie i tylne reflektory oraz kilka innych detali, ale zasadnicza konstrukcja pozostała bez zmian. Audi A6 debiutowało w 1994 roku, a prezentowany egzemplarz pochodzi z kolejnego roku. Pod jego maską odnajdziemy preferowany w tej klasie, gładko pracujący, sześciocylindrowy silnik o pojemności 2,6 l i mocy 150 KM. Wersja kombi nie miała ogromnego bagażnika – 390 l to mniej niż w sedanie, ale mocno pochylona tylna szyba powalała w zamian zachować aerodynamiczne kształty i sportowy styl. W kabinie odnajdziemy przejrzystą deskę rozdzielczą i świetne welury. Widać, że to auto z czasów, gdy o klienta walczono stosując jak najlepsze materiały i wykończenie, które nawet po ćwierćwieczu wciąż prezentuje się doskonale. Ten skrupulatnie serwisowany egzemplarz z pewnością może być zakupem na długie lata.
Czytaj dalej Audi A6 Avant C4 1995 – 19900 PLN – Niemodlin

Audi 80 Diesel B2 1985 – 65000 PLN – Wrocław

KlasykaGatunku.pl zaprasza do podróży w czasie do roku 1985. Audi 80 Diesel B2 z silnikiem wysokoprężnym o pojemności 1,6 l, osiągającym zawrotną moc 54 KM. Egzemplarz wyjątkowy na skalę europejską ze względu na perfekcyjny, muzealny stan zachowania. Pomimo upływu 33 lat od opuszczenia fabryki samochód nie posiada żadnych śladów użytkowania ani upływu czasu. Od nowości przejechał jedynie 14 tysięcy kilometrów, w tym 400 km pokonane po malowniczych szwajcarskich drogach tuż po zakupie. Pojazd przeznaczony dla bardzo wymagających odbiorców, będzie piękną ozdobą każdej kolekcji samochodów.
Czytaj dalej Audi 80 Diesel B2 1985 – 65000 PLN – Wrocław

Audi 200 5T C2 1982 – 50000 PLN – Gdańsk

Audi 200 5T C2 to najbardziej luksusowa, wzmocniona wersja modelu 100, z zewnątrz wyróżniająca się bardziej masywnymi zderzakami i zmienionymi światłami. Wersja 5T debiutowała w lutym ’80 roku, oferując pierwszą turbodoładowaną jednostkę w tym modelu o pięciu cylindrach, fabrycznym oznaczeniu WJ i mocy 170 koni mechanicznych. To ewolucja tego silnika posłużyła później do napędu słynnej rajdówki, Audi Quattro. Podczas gdy w setce klienci mogli wybierać pomiędzy poziomami wyposażenia, w dwusetce otrzymywali komplet – centralny zamek, elektrycznie sterowane szyby, radio z kasetą stereo, welurowe fotele i cztery zagłówki. Ten egzemplarz dodatkowo wyposażony został w automatyczną skrzynię biegów. Produkcja modelu trwała jedynie do sierpnia 1982 roku, kiedy zadebiutowało zdecydowanie bardziej znane Audi 200 generacji C3.
Czytaj dalej Audi 200 5T C2 1982 – 50000 PLN – Gdańsk

Audi S6 Avant C4 1995 – 39700 PLN – Nasielsk

Audi S6 Avant Quattro C4 oferuje naprawdę wiele. Przepastne kombi z napędem na cztery koła dysponuje silnikiem V8 o mocy 290 KM, co niejednego może zdziwić na światłach. Dodatkowo to niezwykle komfortowy wóz, który doskonale może sprawdzić się w dalekiej podróży. W prezentowanej ofercie cieszy zgodność wszystkich detali z rocznikiem, a dodatkowo miła jest świadomość, że to jeden z zaledwie 2475 wyprodukowanych egzemplarzy. Skrupulatny serwis i szeroko zakrojone zabiegi pielęgnacyjne sprawiają, że może to być bardzo udany zakup.
Czytaj dalej Audi S6 Avant C4 1995 – 39700 PLN – Nasielsk

Audi 100 C3 1985 – 18000 PLN – Puławy

W zestawieniu z pudełkowatym C2, debiutujące w 1982 roku nowe Audi 100 C3 było prawdziwą rewolucją. Współczynnik oporu powietrza wynoszący zaledwie 0,30 był rekordowy, a osiągnięto go nie tylko wysmuklając sylwetkę, ale i pracując nad detalami, jak na przykład nad bocznymi szybami, które nie wchodzą tu w głąb uszczelki, a układały się gładko nad nią, nie tworząc niepotrzebnych zawirowań powietrza. W efekcie z tej samej mocy co u konkurencji, udawało się uzyskać wyższą prędkość maksymalną i niższe spalanie, a także niższy poziom hałasu w kabinie. Same plusy. Z czasem doceniono również dwustronnie ocynkowaną karoserię, która nie poddawała się korozji. Szczególnie cenione i lubiane jako youngtimery są wersje z pięciocylindrowymi silnikami, dające tej eleganckiej limuzynie piękne brzmienie i nieco bardziej drapieżny charakter. Takie R5 2,2 l potrafi zapewnić już całkiem niezłą dynamikę, a welurowe fotele zadbają, by poczuć się w podróży naprawdę dobrze. Na pokładzie jest tu nawet automatyczna klimatyzacja, co w połowie lat 80-tych było rzadko spotykanym elementem wyposażenia samochodu. Przesiadka z kilkuletniego Audi na taki statek niejednemu da do pomyślenia, czy droga ewolucji w motoryzacji oby na pewno idzie w dobrą stronę…
Czytaj dalej Audi 100 C3 1985 – 18000 PLN – Puławy

Audi RS6 C5 2003 – 96900 PLN – Słupsk

Audi RS6 C5 ujrzało światło jako trzecie z serii „RS”, po modelach RS2 i RS4. Jako pierwsze było dostępne nie tylko jako kombi, lecz również jako sedan, zdecydowanie rzadziej występujący na rynku. Z zewnątrz auto pozostaje dyskretne. Choć różnią je detale, dla laika będzie to zwykłe Audi A6. Konstrukcja była wytwarzana przez należącą do Audi firmę quattro GmbH w niemieckim Neckarsulm, czyli w miejscu odpowiedzialnym za budowę aut do motorsportu. Miejsce urodzenia często definiuje charakter, nie inaczej jest i w tym przypadku. Ten produkowany jedynie przez 2 lata model (2002-2004) wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 4,2 l, który wzmocniono dwiema turbosprężarkami. W zestawieniu z niezwykle skutecznym napędem quattro gwarantuje osiągi na poziomie 4,7 s do setki i prędkość ograniczoną elektronicznie do 250 km/h. Taki egzemplarz z niewielkim przebiegiem 86000 kilometrów, w idealnym stanie, to zdecydowanie jest już egzemplarz kolekcjonerski. W wersji ze skórzaną tapicerką łączoną z Alcantarą oraz kierownicą z drewnem prezentuje się niezwykle elegancko.
Czytaj dalej Audi RS6 C5 2003 – 96900 PLN – Słupsk

Audi A6 C4 1995 – 16500 PLN – Gliwice

Jest wygodne i przestronne, pod maską ma mocną V6-tkę, a obrazu atrakcyjnej całości dopełnia niski przebieg, automatyczna skrzynia biegów, lakier o pięknym odcieniu i świetnie zachowane wnętrze. Audi A6 C4 narodziło się w 1991 roku jako ostatnia generacja modelu Audi 100. Ten następca „cygara” powstał jako konkurencja dla modelu W124 Mercedesa oraz piątki BMW i sprzedawał się znakomicie. Choć to Audi mocno pracowało na dzisiejszą pozycję marki i było bardzo udaną konstrukcją, wciąż można je uznać za mocno niedoceniane.
Czytaj dalej Audi A6 C4 1995 – 16500 PLN – Gliwice

Audi RS6 C5 2003 – 109000 PLN – Warszawa

Audi RS6 C5 ujrzało światło jako trzecie z serii „RS”, po modelach RS2 i RS4. Jako pierwsze było dostępne nie tylko jako kombi, lecz również jako sedan, lecz nie to w tym samochodzie jest najważniejsze. Największe wrażenie robi połączenie jego pozornie sprzecznych cech, walorów użytkowych i komfortu jazdy z osiągami supersamochodu. Z zewnątrz auto pozostaje dyskretne. Choć różnią je detale, dla laika będzie to zwykłe Audi A6. Konstrukcja była wytwarzana przez należącą do Audi firmę quattro GmbH w niemieckim Neckarsulm, czyli w miejscu odpowiedzialnym za budowę aut do motorsportu. Miejsce urodzenia często definiuje charakter, nie inaczej jest i w tym przypadku. Ten produkowany jedynie przez 2 lata model (2002-2004) wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 4,2 l, który wzmocniono dwiema turbosprężarkami. W zestawieniu z niezwykle skutecznym napędem quattro gwarantuje osiągi na poziomie 4,7 s do setki i prędkość ograniczoną elektronicznie do 250 km/h. Taki egzemplarz z minimalnym przebiegiem 56000 kilometrów, w idealnym stanie, to zdecydowanie jest już egzemplarz kolekcjonerski. Zdecydowanie bardziej zasługuje na miano klasyka niż 30-letnie kombi z gazem i przyczepką.
Czytaj dalej Audi RS6 C5 2003 – 109000 PLN – Warszawa

Audi RS4 B5 2000 – 166000 PLN – Warszawa

Audi RS4 B5 – następca legendarnego, opracowanego przez Porsche modelu RS2 – podobnie jak poprzednik było dostępne wyłącznie w nadwoziu kombi. Tym razem zdecydowano się na współpracę z brytyjskim Cosworthem, a dzieło było równie imponujące. Podstawą do dalszych modyfikacji był 265-konny silnik z modelu S4, z którego wydobyto imponujące 380 KM. Dzięki napędowi quattro osiągi tego samochodu są fenomenalne – pierwsza setka pojawia się tu na liczniku już po 4,9 s. To ukryty pod płaszczykiem rodzinnego samochodu wariat, którym można stawać w szranki z dowolnym supersamochodem. Ceny zadbanych egzemplarzy nigdy nie spadły poniżej pewnego poziomu. Kwota oczekiwana za tak piękny egzemplarz nie może dziś nikogo dziwić…
Czytaj dalej Audi RS4 B5 2000 – 166000 PLN – Warszawa

Audi A6 C4 Avant 1995 – 12000 PLN – Warszawa

Pod maską sekwencyjny gazik, na haku przyczepka, bagażnik duży i można ładować po dach. Tak wygląda auto do pracy, które i klasykiem niejeden odważy nazwać. Audi A6 C4 Avant to jedno z najbardziej lubianych kombi sprzed dwóch dekad. Odporność na korozję, wytrzymałość mechaniczna, bogate wyposażenie, to wszystko sprawiło, że te samochody jeździły dużo. Zazwyczaj więcej, niż pokazywały ich liczniki. Jeżeli nie zależy Wam na idealnie utrzymanym wnętrzu, kolekcjonersko niskim i udokumentowanym przebiegu, to taki samochód nie będzie drogi w zakupie, a jeżeli właściciel dbał odpowiednio o serwis, to jeszcze swoje odsłuży.
Czytaj dalej Audi A6 C4 Avant 1995 – 12000 PLN – Warszawa