Archiwum kategorii: Audi

Audi 200 5T C2 1981 – 55000 PLN – Wrocław

Audi 200 5T C2 to bardziej luksusowa, wzmocniona wersja modelu 100, z zewnątrz wyróżniająca się bardziej masywnymi zderzakami i zmienionymi światłami. Wersja 5T debiutowała w lutym ’80 roku, oferując pierwszą turbodoładowaną jednostkę w tym modelu o pięciu cylindrach, fabrycznym oznaczeniu WJ i mocy 170 koni mechanicznych. To ewolucja tej jednostki posłużyła później do napędu słynnej rajdówki, Audi Quattro. Podczas gdy w setce klienci mogli wybierać pomiędzy poziomami wyposażenia, w dwusetce otrzymywali komplet – centralny zamek, elektrycznie sterowane szyby, radio z kasetą stereo, welurowe fotele i cztery zagłówki. Ten egzemplarz dodatkowo wyposażony został w automatyczną skrzynię biegów. Produkcja modelu trwała jedynie do sierpnia 1982 roku, kiedy zadebiutowało zdecydowanie bardziej znane Audi 200 generacji C3.
Czytaj dalej Audi 200 5T C2 1981 – 55000 PLN – Wrocław

Audi TT Quattro ABT 1999 – 32500 PLN – Wrocław

Kompaktowe, niewielkie, z turbodoładowanym silnikiem i napędem na cztery koła, gotowe było wgryzać się w asfalt i zdobywać klientów, do których wcześniej marka nie docierała. Debiutowało w 1998 roku i było prawdziwie life style’owym autem. Audi TT przebojem zdobyło rynek, przykuwając uwagę swoimi nietuzinkowymi kształtami oraz doskonałą jakością wykonania. Ci, którym początkowa, 225-konna wersja wydawała się zbyt słaba, mogli już w salonie zamówić samochód po kuracji wzmacniającej firmy ABT. Na taki właśnie samochód zdecydował się pierwszy właściciel prezentowanego egzemplarza, który zamówił go w Zurychu. Dziś, dwie dekady później, samochód wciąż prezentuje się doskonale. Z pewnością sprawi wiele radości swojemu nowemu użytkownikowi lub użytkowniczce.
Czytaj dalej Audi TT Quattro ABT 1999 – 32500 PLN – Wrocław

Audi TT Quattro 8N 2001 – 45000 PLN – Warszawa

Audi TT pierwszej generacji o oznaczeniu kodowym 8N weszło do sprzedaży w 1998 roku. Powszechnie wzbudzało uwagę ciekawą sylwetką, mechanicznie bazując na mechanice z Volkswagena Golfa. Dostępne było początkowo w dwóch wersjach, które łączyła pojemność silnika (1,8 l), a różniły rodzaj napędu, wielkość turbosprężarki i obecność intercoolera. Ta mocniejsza i bardziej dziś pożądana wersja to 225-konne Quattro, takie jak w prezentowanym ogłoszeniu. To doskonale zachowany egzemplarz po pierwszych zmianach modernizacyjnych, wyposażony już w zmodyfikowane zawieszenie, tylny spojler stabilizujący i system ESP. Te modyfikacje wprowadzono po teście Waltera Röhrl’a, który uznał, że auto jest świetne, ale dla niego, a zbyt niebezpieczne dla zwykłych ludzi. Chodziło tu o gwałtowne przejście z podsterowności do nadsterowności, które następowało przy wysokich prędkościach po zdecydowanym odjęciu gazu. Przez miłośników TT właśnie taka odmiana uznawana jest za tą optymalną. Lekki silnik i lekkie nadwozie, a do tego napęd na 4 łapy – i świetna zabawa za kierownicą jest gwarantowana.
Czytaj dalej Audi TT Quattro 8N 2001 – 45000 PLN – Warszawa

Audi A8 4.2 Quattro D2 1997 – 29500 PLN – Wrocław

Wszystko jest tu na swoim miejscu, jak na niemiecką limuzynę przystało. Aluminiowa konstrukcja nadwozia zapewnia mu lekkość, a stały napęd na cztery koła wyjątkową trakcję. Samochód wykonany jest perfekcyjnie, nie rdzewieje, komfort zapewnia świetny, a o właściwe osiągi dba potężny silnik V8. Stylistyka jest stonowana, choć w nietypowym dla marki zestawieniu granatowego lakieru z jasnym wnętrzem może wywoływać wrażenie pewnej awangardy, czy wręcz polotu. To Audi A8 4.2 Quattro D2 to wzorowy egzemplarz z niewysokim przebiegiem, pełną historią serwisową i oryginalnym lakierem. Dobry wybór dla tych, którzy uważają, że w ciągu ostatnich dwóch dekad w motoryzacji nie dokonano żadnego znaczącego postępu.
Czytaj dalej Audi A8 4.2 Quattro D2 1997 – 29500 PLN – Wrocław

Audi A4 Avant 1999 – 19900 PLN – Zdzieszowice

Audi A4 służyć może za wzór niemieckiej perfekcji. Model pierwszej generacji, oznaczony jako B5, był kontynuacją i rozwinięciem modelu 80. Ten model klasy średniej debiutował w 1994 roku i znajdował się w sprzedaży do 2001 roku. Świetnie wykonane i wyciszone, z trwałym zabezpieczeniem antykorozyjnym, przez długie lata gotowe było znosić trudy codziennej eksploatacji. Dziś większość z nich jest już w stanie technicznej śmierci, a egzemplarz taki jak w ogłoszeniu jest dużą rzadkością. Audi A4 Avant ma uniwersalne nadwozie typu kombi, pozwalające na rodzinne eskapady. Pod maską uwielbiany przez wszystkich Polaków silnik 1.9 TDI i przebieg jedynie 154 tysiące kilometrów, czyli taki, jaki zazwyczaj miały te samochody po 3-4 latach. Ten jednak przetrwał całe dwie dekady u jednego właściciela, dbającego, by niczego w Audi nigdy nie brakowało. Rachunki ze serwis z ostatnich lat przewyższają obecną wartość i cenę sprzedaży, co może zagwarantować spokojny sen nowemu właścicielowi.
Czytaj dalej Audi A4 Avant 1999 – 19900 PLN – Zdzieszowice

Audi S8 V10 D3 2007 – 87000 PLN – Tomaszów Mazowiecki

Druga generacja modelu A8 oznaczona symbolem D3 produkowana była w latach 2002-2010. A8 drugiej generacji zostało zbudowane na nowej platformie podłogowej Volkswagen Group D3. W 2005 i 2008 roku model był poddawany modernizacjom. Po zmianach limuzyna zyskała nową, większa atrapę chłodnicy, która swoim wyglądem nawiązywała do sportowych modeli z lat 30. Od 2005 roku do gamy jednostek napędowych dołączyły nowoczesne silniki benzynowe z układem zasilania FSI. W 2006 roku stworzono Audi S8 V10 D3. Do jej napędu użyto silnika V10 5.2 z wtryskiem FSI o mocy 450 KM.
Czytaj dalej Audi S8 V10 D3 2007 – 87000 PLN – Tomaszów Mazowiecki

Audi 80 Diesel B2 1985 – 65000 PLN – Wrocław

KlasykaGatunku.pl zaprasza do podróży w czasie do roku 1985. Audi 80 Diesel B2 z silnikiem wysokoprężnym o pojemności 1,6 l, osiągającym zawrotną moc 54 KM. Egzemplarz wyjątkowy na skalę europejską ze względu na perfekcyjny, muzealny stan zachowania. Pomimo upływu 33 lat od opuszczenia fabryki samochód nie posiada żadnych śladów użytkowania ani upływu czasu. Od nowości przejechał jedynie 14 tysięcy kilometrów, w tym 400 km pokonane po malowniczych szwajcarskich drogach tuż po zakupie. Pojazd przeznaczony dla bardzo wymagających odbiorców, będzie piękną ozdobą każdej kolekcji samochodów.
Czytaj dalej Audi 80 Diesel B2 1985 – 65000 PLN – Wrocław

Audi 100 C3 1987 – 28500 PLN – Niemodlin

Świat miłośników cygar to świat, gdzie ceni się styl i klasę. Świat, gdzie szlachetny dym sprzyja interesom i kojarzy się z dobrze ubranymi gentlemanami. Jak to się przenosi na motoryzacyjny świat? Najbardziej znane “cygaro” to oczywiście Audi 100 C3, a w poszukiwaniu najbardziej szlachetnego egzemplarza na rynku zawędrować możemy do Niemodlina. Ten egzemplarz ma jedynie 68 tysięcy kilometrów przebiegu, udokumentowanego w książce serwisowej i szwajcarskich badaniach spalin Abgas. Ma pięć cylindrów pod maską, automatyczną skrzynię biegów, aktualny przegląd i według zapewnień sprzedającego aromat, jak auto “wujka z Rajchu”. Każdy koneser cygar z pewnością będzie usatysfakcjonowany.
Czytaj dalej Audi 100 C3 1987 – 28500 PLN – Niemodlin

Audi A8 W12 D3 2005 – 68000 PLN – Michalin

Audi A8 W12 D3 debiutowało w 2005 roku, doskonale realizując reklamowe hasło producenta – “Vorsprung durch Technik” (“przewaga dzięki technologii”). A8 (w generacji D2) była to pierwsza limuzyna z 12-cylindrowym silnikiem, w której udało się zastosować napęd quattro. Zasługa to układu cylindrów (W12), który pozwolił na uzyskanie bardzo kompaktowych rozmiarów zewnętrznych, nawet mniejszych niż w jednostce 4.2 V8. Dzięki temu udało się znaleźć miejsce na przedni mechanizm różnicowy, co byłoby niemożliwe w przypadku klasycznego V12. Samochód z zewnątrz wyróżniała powiększona atrapa chłodnicy, która wkrótce, wraz z liftem, trafiła również do pozostałych modeli. Co ciekawe, kiedy w 2006 roku pojawił się w ofercie model S8, wcale nie był mocniejszy od A8 W12. Oba miały 450 KM, a różnica objawiała się przede wszystkim w charakterze. Audi A8 W12 D3 nigdy nie miało sportowych ambicji, było też droższe, bardziej ekskluzywne, topowe. Zachowane w świetnym stanie, ogromne wrażenie robi do dziś.
Czytaj dalej Audi A8 W12 D3 2005 – 68000 PLN – Michalin

Audi 80 B3 1991 – 14500 PLN – Hadra

Audi 80 B3 może służyć długo i wiernie, to nie jest samochód z tych, które chce się szybko zmieniać. Aerodynamiczna sylwetka starzeje się powoli, a nad wyraz żywotna blacharka (dzięki zastosowaniu podwójnie ocynkowanej stali) dodatkowo sprawia, że te samochody nawet po latach potrafią wciąż wyglądać niemal tak, jakby dopiero co wyjechały z salonu. To ma mniej niż 200 tysięcy kilometrów przebiegu i według zapewnień sprzedającego jest w stanie idealnym. Nowemu właścicielowi z pewnością sprawi wiele radości.
Czytaj dalej Audi 80 B3 1991 – 14500 PLN – Hadra