Archiwum kategorii: Audi

Audi A8 4.2 Quattro D2 1997 – 26500 PLN – Wrocław

Wszystko jest tu na swoim miejscu, jak na niemiecką limuzynę przystało. Aluminiowa konstrukcja nadwozia zapewnia mu lekkość, a stały napęd na cztery koła wyjątkową trakcję. Samochód wykonany jest perfekcyjnie, nie rdzewieje, komfort zapewnia świetny, a o właściwe osiągi dba potężny silnik V8. Stylistyka jest stonowana, choć w nietypowym dla marki zestawieniu granatowego lakieru z jasnym wnętrzem może wywoływać wrażenie pewnej awangardy, czy wręcz polotu. To Audi A8 4.2 Quattro D2 to wzorowy egzemplarz z niewysokim przebiegiem, pełną historią serwisową i oryginalnym lakierem. Dobry wybór dla tych, którzy uważają, że w ciągu ostatnich dwóch dekad w motoryzacji nie dokonano żadnego znaczącego postępu.
Czytaj dalej Audi A8 4.2 Quattro D2 1997 – 26500 PLN – Wrocław

Audi 100 C3 1989 – 13900 PLN – Biała Podlaska

Audi 100 C3 podbiło serca użytkowników smukłą, nowoczesną sylwetką, komfortowym i obszernym wnętrzem i dużą niezawodnością. Z czasem doceniono również dwustronnie ocynkowaną karoserię, która nie poddawał się korozji. Szczególnie cenione i lubiane jako youngtimery są wersje z pięciocylindrowymi silnikami, dające tej racjonalnej limuzynie piękne brzmienie i nieco bardziej drapieżny charakter. Takie 2,3 l potrafi zapewnić już całkiem niezłą dynamikę, a welurowe fotele zadbają, by poczuć się w podróży naprawdę dobrze. Przesiadka z kilkuletniego Audi na taki statek niejednemu da do pomyślenia, czy droga ewolucji w motoryzacji oby na pewno idzie w dobrą stronę…
Czytaj dalej Audi 100 C3 1989 – 13900 PLN – Biała Podlaska

Audi 100 C4 1991 – 17900 PLN – Biała Podlaska

Audi 100 C4, produkowane w latach 1990-1994, należy do segmentu E, czyli klasy wyższej. Ten następca “cygara” powstał jako konkurencja dla modelu W124 Mercedesa oraz BMW serii 5. Nadwozie w wersji sedan mimo upływu ćwierćwiecza wciąż uchodzi za stonowane i eleganckie. Auto ma podwójnie ocynkowaną karoserię, dopracowaną mechanikę i świetne zawieszenie. Warto też zwrócić uwagę na zamontowany w aucie rzędowy, pięciocylindrowy silnik Audi AAT 2.5 TDI R5. Jest to bardzo udana konstrukcja, nie ma nic wspólnego z okrytym złą sławą silnikiem V6 montowanym w Audi od 1997 roku. Konwencjonalny układ wtryskowy przygotowany przez firmę Bosch otrzymuje paliwo wprost z pompy wtryskowej. Silnik AAT to jednostka napędowa uznawana za najbardziej trwała konstrukcję diesla montowanego w Audi. Prawidłowa eksploatacja, terminowe wymiany płynów eksploatacyjnych i filtrów gwarantują przebiegi na poziomie miliona kilometrów.
Czytaj dalej Audi 100 C4 1991 – 17900 PLN – Biała Podlaska

Audi 100 C3 1987 – 29000 PLN – Wrocław

Świat miłośników cygar to świat, gdzie ceni się styl i klasę. Świat, gdzie szlachetny dym sprzyja interesom i kojarzy się z dobrze ubranymi gentlemanami. Jak to się przenosi na motoryzacyjny świat? Najbardziej znane “cygaro” to oczywiście Audi 100 C3, a w poszukiwaniu najbardziej szlachetnego egzemplarza na rynku zawędrować możemy do Wrocławia. Ten egzemplarz ma jedynie 68 tysięcy kilometrów przebiegu, udokumentowanego w książce serwisowej i szwajcarskich badaniach spalin Abgas. Ma pięć cylindrów pod maską, automatyczną skrzynię biegów, aktualny przegląd, wspaniale utrzymaną powłokę lakierniczą i wnętrze. Wygląda wręcz jak nowe. Każdy koneser cygar z pewnością będzie usatysfakcjonowany.
Czytaj dalej Audi 100 C3 1987 – 29000 PLN – Wrocław

Audi S4 Avant B6 2003 – 35500 PLN – Łódź

Audi S4 Avant B6 to pasjonujące kombi, oferowane jedynie w latach 2003-04. Pod jego maska gra znakomita, 40-zaworowa, atmosferyczna jednostka V8 o pojemności 4,2 litra. W tradycyjny sposób zdolna wykrzesać 355 KM, początkowo zasilała auto o dwa rozmiary większe – Audi S8 D2. Aby zmieścić je w dużo mniejszej komorze auta klasy średniej, napęd wałka rozrządu został przesunięty na stronę sprzęgła, a wałki rozrządu napędzane były łańcuchami zamiast pasków zębatych. Audi wyposażono w specjalność marki – napęd na wszystkie koła Torsen (quattro) z symetrycznym rozdziałem momentu obrotowego (50:50) pomiędzy przednie i tylne koła. Zewnętrznie pojazd różni się zmodyfikowanymi zderzakami, lusterkami w aluminium, emblematami S4, większymi rurami wydechowymi i felgami w rozmiarze 18 cali. Wewnątrz białe tarcze zegarów i sportowe fotele Recaro. Ten egzemplarz pokrywa lakier w najbardziej poszukiwanym kolorze Nogaro Blue, który model dzielił również z topowym RS4. To zdecydowanie tańsza w eksploatacji alternatywa dla tego ostaniego, szczególnie ten egzemplarz, wyposażony w instalację LPG.
Czytaj dalej Audi S4 Avant B6 2003 – 35500 PLN – Łódź

Audi 80 B3 1990 – 16900 PLN – Biała Podlaska

W 1986 roku we Frankfurcie zaprezentowano nową generację Audi 80 B3. Nowa, zaokrąglona osiemdziesiątka poszczycić mogła się nie tylko niższym od poprzednika współczynnikiem oporu powietrza (Cx = 0,29), ale również obustronnie ocynkowaną blachą karoserii. To samochód, który przez lata służył za wzór trwałości, a wiele z nich, eksploatowanych w warunkach urągających wszelkim normom i zwyczajom, wciąż da się spotkać na drogach. Przyjemność jednak może jednak zapewnić jedynie taki egzemplarz, który wciąż prezentuje się jak nowy, zarówno od strony wizualnej, jak i mechanicznej. Tylko taki w mgnieniu oka przeniesie nas o 3 dekady wstecz, w czasy, gdy każde zachodnie auto na polskich drogach to było coś.
Czytaj dalej Audi 80 B3 1990 – 16900 PLN – Biała Podlaska

Audi 100 C4 1991 – 15900 PLN – Łódź

Historia Audi 100 sięga lat sześćdziesiątych dwudziestego wieku, kiedy to oddział Volkswagen Group postanowił wprowadzić czterodrzwiowego sedana z silnikiem umieszczonym z przodu i napędem na przednią oś. Koncepcja ta rozwijana przez lata doczekała się czterech generacji, a produkcję ostatniej oznaczonej C4 zakończono dopiero w 1994 roku. Prezentowane Audi 100 C4 zaliczamy do segmentu E, który dzieliło z takimi niemieckimi limuzynami, jak jak Mercedes W124 czy BMW Serii 5 E34. Seria C4, debiutująca w 1990 roku, różniła się zdecydowanie od poprzednika, a jej zaokrąglone linie nadwozia świetnie wpisały się w styl lat dziewięćdziesiątych. Ten egzemplarz ma niewysoki przebieg, klimatyzację i mocny silnik V6 pod maską, połączony z automatyczną skrzynią biegów.
Czytaj dalej Audi 100 C4 1991 – 15900 PLN – Łódź

Audi A6 C4 1994 – 17999 PLN – Kwidzyn

Audi A6 C4 wprowadzone zostało w 1994 roku, jako zmodernizowana wersja Audi 100 C4. Wyróżniały je białe klosze kierunkowskazów, nowe przednie i tylne światła oraz kilka innych detali, ale zasadnicza konstrukcja pozostała bez zmian. Sylwetka wciąż prezentowała się nowocześnie, wnętrze oferowało sporo miejsca i komfortu, a oferta silnikowa była bogata. Nabywcy mogli wybierać między ośmioma silnikami benzynowymi a trzema turbo dieslami. Ten prezentowany to właśnie silnik wysokoprężny AAT, pięciocylindrowa oferta ze średniej półki. 116 KM pozwala mu na przyjemne podróżowanie, nie okupione wysokim spalaniem, a czerwony lakier nie pozwoli pozostać niezauważonym. Może być ciekawą propozycją, szczególnie dla fanów marki, których przekonuje świetnym komfortem, wysoką trwałością mechaniczną, odporną na korozję ocynkowaną karoserią i ponadczasowymi kształtami.
Czytaj dalej Audi A6 C4 1994 – 17999 PLN – Kwidzyn

Audi S8 V10 D3 2007 – SPRZEDANE

Druga generacja modelu A8 oznaczona symbolem D3 produkowana była w latach 2002-2010. A8 drugiej generacji zostało zbudowane na nowej platformie podłogowej Volkswagen Group D3. W 2005 i 2008 roku model był poddawany modernizacjom. Po zmianach limuzyna zyskała nową, większa atrapę chłodnicy, która swoim wyglądem nawiązywała do sportowych modeli z lat 30. Od 2005 roku do gamy jednostek napędowych dołączyły nowoczesne silniki benzynowe z układem zasilania FSI. W 2006 roku stworzono Audi S8 V10 D3. Do jej napędu użyto silnika V10 5.2 z wtryskiem FSI o mocy 450 KM.
Czytaj dalej Audi S8 V10 D3 2007 – SPRZEDANE

Audi 80 B1 1974 – 28000 PLN – Koszalin

Audi 80 B1 to projekt Giorgetto Giugiaro, zgodnie z duchem lat 70-tych narysowany wieloma prostymi liniami. Samochód doskonale przyjęty na rynku i niegdyś niezwykle popularny. Podobnie jak w poprzedniku, wywodzącym się z DKW modelu F103, zachowane tu zostało wzdłużne ustawienie silnika i przedni napęd. Prezentowane w ogłoszeniu Audi to wersja czterodrzwiowa, przed liftingiem z 1976 roku. Posiada okrągłe przednie i charakterystyczne, małe, tylne lampy. Wyprodukowano ich aż 1,1 miliona, a trzeba pamiętać, że samochód miał jeszcze równie popularnego bliźniaka, sprzedawanego jako Volkswagen Passat. Mimo to na rynku one praktycznie nie występują, a egzemplarz znajdujący się niemal od nowości w Polsce to już prawdziwy ewenement. Dużą ciekawostką są tablice eksportowe z RFN z początku lat 80-tych, o charakterystycznym i niepowtarzalnym, owalnym kształcie.
Czytaj dalej Audi 80 B1 1974 – 28000 PLN – Koszalin