Archiwum kategorii: Audi

Audi Sport Quattro 1984 – SPRZEDANE

Szokuje swoim stylem, mocą, rajdową sprawnością i ceną. Unikatowe Audi Sport Quattro powstało w celu uzyskania homologacji dla B-grupowego potwora. Bazą było skrócone podwozie modelu Quattro, a sercem napędzający stale 4 koła 5-cylindrowy silnik 2,l turbo. Powstało ich zaledwie 214, z czego za cenę dwukrotnie wyższą od ówczesnego Porsche 911 Turbo w ręce prywatne przeszło 170 egzemplarzy. Licytowane Audi Sport Quattro jest jednym z najlepiej zachowanych, ma przebieg zaledwie 8300 km. Sprzedane za 365 tys. USD (ok. 1,23 mln PLN).
Czytaj dalej Audi Sport Quattro 1984 – SPRZEDANE

Audi 80 Quattro 1983 – ok. 163000 PLN – Norwegia

Współczesna technika daje niesamowite możliwości, a jej umiejętny mariaż z klasyczną motoryzacją może być absolutnie piorunujący. Oto Audi 80 Quattro ubrane w pakiet stylistyczny, który przywodzi na myśl Audi ur Quattro. To co najwspanialsze kryje się jednak pod tą skórą. Elementy układanki to zbiór najbardziej wytrzymałych elementów Audi, Porsche i tuningowych części renomowanych producentów. Efekt? Z silnika zbudowanego na bloku 2,5 l jednostki z VW Transportera T4 udało się wykrzesać 800 KM! Czyżby nawet oryginalna B-grupowa rajdówka mogła dostać od niej baty?
Czytaj dalej Audi 80 Quattro 1983 – ok. 163000 PLN – Norwegia

Audi 100 C3 1987 – SPRZEDANE

W 1982 było sensacją, z latami nie mogło się zestarzeć, co i dziś wpływa na jego przystępne ceny. Audi 100 C3 czyli “Cygaro” to ciągle doskonały samochód, który dzięki ocynkowanej karoserii może służyć jeszcze wiele lat. Poza nowoczesną sylwetką to pojazd wygodny, przestronny, o budowie prostej lecz dobrze przemyślanej. Niegdyś był to na polskich drogach model bardzo często spotykany… ale gdzie one się wszystkie podziały?
Czytaj dalej Audi 100 C3 1987 – SPRZEDANE

Audi Coupe GT 1982 – 13000 PLN – Giżycko

Audi Coupe GT zwraca na siebie uwagę smukłą sylwetką, która przywodzi na myśl kultowe modele Quattro. Tu napędzane są tylko koła przednie, lecz pojawiło się kilka sportowych akcentów – przedni i tylny spojler, sportowe fotele i… obrotomierz, który nie w każdym Audi Coupe był normą. W ogłoszeniu samochód wyposażony w największą z ówcześnie dostępnych w Audi jednostek – pięciocylindrowe wolnossące 2,2 l.
Czytaj dalej Audi Coupe GT 1982 – 13000 PLN – Giżycko

Audi RS2 1995 – SPRZEDANE

Audi RS2 z pewnością zasługuje na miano ikony motoryzacji. Opracowane i produkowane przez Porsche w zakładach w Zuffenhausen, osiągami przebijało wszystkie supersamochody oparte o popularne modele, z Mercedesem E500, BMW M5 i Lotusem Omegą włącznie. W Kanadzie na sprzedaż został wystawiony egzemplarz, który równać może się jedynie temu, który zdobi muzeum w Inglostadt. Ta perła w najbardziej poszukiwanym niebieskim kolorze ma zaledwie 37 tys. km przebiegu i przeszła zabiegi, dzięki którym wygląda jak nowa.
Czytaj dalej Audi RS2 1995 – SPRZEDANE

Audi Coupe GT 5S 1981 – 16500 PLN – Wrocław

Audi Coupe GT 5S to pierwsza wersja nowego Coupé – samochodu, który powstał jako tańsza alternatywa dla modelu Quattro. Nowoczesne i modne nadwozie tym razem skrywało przedni napęd i 5-cylindrowy, wolnossący silnik. Tak wczesny model, na dodatek zachowany w pełni oryginalnym stanie, to na naszym rynku prawdziwa rzadkość. Odnajdziemy tu wszystkie charakterystyczne elementy – dzielone przednie światła, charakterystyczne felgi, sportowe siedzenia i kierownicę, a nawet oryginalne szparunki na lakierze i zielony pas na szybie czołowej.
Czytaj dalej Audi Coupe GT 5S 1981 – 16500 PLN – Wrocław

Audi 100 LS C1 1973 – SPRZEDANE

Pierwsza generacja Audi 100 była pierwszym wielkim przebojem marki – zaprezentowana pod koniec lat 60-tych oferowała nietypowy wówczas przedni napęd, dobre prowadzenie i sporo przestrzeni we wnętrzu. To z pewnością samochód ciekawy i nietuzinkowy. Tu – w stanie do remontu i dobrej cenie. Jest w nim coś, co przykuwa uwagę – i to nie tylko czarne blachy.
Czytaj dalej Audi 100 LS C1 1973 – SPRZEDANE

Audi 100 Coupe S 1974 – SPRZEDANE

Audi 100 Coupe S zostało wprowadzone do sprzedaży rok po limuzynie, na fali niespodziewanego sukcesu tej pierwszej. Według wielu miłośników klasycznych samochodów Audi 100 Coupe S to najpiękniejsze Audi w historii. Patrząc na nadwozie nie sposób nie zauważyć nawiązania do Fiata Dino czy Astona Martina DBS. Niezależnie od podobieństwa, nie można odmówić Audi sportowej elegancji. Takiej wersji nadwozia nie odczekała się żadna z kolejnych generacji setki, co czyni tą pierwszą tym bardziej wyjątkową.
Czytaj dalej Audi 100 Coupe S 1974 – SPRZEDANE