Archiwum kategorii: Audi

Audi V8 4.2 D11 1991 – SPRZEDANE

Audi V8 D11 było pierwszą propozycją koncernu w klasie wyższej. Debiutowało w 1988 roku, wyróżniając się wśród konkurencji niespotykanym wyposażeniem w postaci stałego napędu czterech kół. Początkowo planowano ten model nazwać Audi 300, lecz pozostano przy nazwie podkreślającej rodzaj zastosowanego silnika – V8. W 1991 roku do oferty dołączyła mocniejsza jednostka napędowa – ABH 4,2 l o mocy 280 koni mechanicznych. Audi V8 4.2 D11 do 1994 roku powstało w ilości jedynie 4650 sztuk, co było efektem ceny na poziomie astronomicznych 108600 DM, czyli o 25% wyższym od nowego Mercedesa W140 w bazowej wersji. W zamian już na starcie każdy klient otrzymywał tu skórzaną tapicerkę, automatyczną skrzynię biegów, klimatyzację, tempomat, komputer pokładowy, elektrycznie ustawiane i podgrzewane fotele, no i 2 cylindry więcej.
Czytaj dalej Audi V8 4.2 D11 1991 – SPRZEDANE

Audi A6 Avant C4 1997 – 19900 PLN – Chełm

Audi A6 Avant C4 nie ma ogromnego bagażnika, lecz mocno pochylona tylna szyba pozwoliła uzyskać aerodynamiczne kształty i sportowy styl. Do takiej sylwetki oczywiście najlepiej pasują jak najmocniejsze jednostki. Pod maską prezentowanego egzemplarza odnajdziemy topowy silnik ACK – gładko pracujący, sześciocylindrowy, o pojemności 2,8 l i mocy 193 KM, uzyskanej dzięki technice 5 zaworów na cylinder. W kabinie odnajdziemy sporo przestrzeni, przejrzystą deskę rozdzielczą i piękną, jasną, skórzaną tapicerkę. Widać, że to auto z czasów, gdy o klienta walczono stosując jak najlepsze materiały i wykończenie, które nawet po ponad dwóch dekadach wciąż prezentują się doskonale.
Czytaj dalej Audi A6 Avant C4 1997 – 19900 PLN – Chełm

Audi 80 B3 1991 – 10500 PLN – Hadra

Audi 80 B3 może służyć długo i wiernie, to nie jest samochód z tych, które chce się szybko zmieniać. Aerodynamiczna sylwetka starzeje się powoli, a nad wyraz żywotna blacharka (dzięki zastosowaniu podwójnie ocynkowanej stali) dodatkowo sprawia, że te samochody nawet po latach potrafią wciąż wyglądać niemal tak, jakby dopiero co wyjechały z salonu. To ma mniej niż 200 tysięcy kilometrów przebiegu i według zapewnień sprzedającego jest w stanie idealnym. Nowemu właścicielowi z pewnością sprawi wiele radości.
Czytaj dalej Audi 80 B3 1991 – 10500 PLN – Hadra

Audi 100 C3 1987 – 29000 PLN – Wrocław

Świat miłośników cygar to świat, gdzie ceni się styl i klasę. Świat, gdzie szlachetny dym sprzyja interesom i kojarzy się z dobrze ubranymi gentlemanami. Jak to się przenosi na motoryzacyjny świat? Najbardziej znane „cygaro” to oczywiście Audi 100 C3, a w poszukiwaniu najbardziej szlachetnego egzemplarza na rynku zawędrować możemy do Wrocławia. Ten egzemplarz ma jedynie 68 tysięcy kilometrów przebiegu, udokumentowanego w książce serwisowej i szwajcarskich badaniach spalin Abgas. Ma pięć cylindrów pod maską, automatyczną skrzynię biegów, aktualny przegląd, wspaniale utrzymaną powłokę lakierniczą i wnętrze. Wygląda wręcz jak nowe. Każdy koneser cygar z pewnością będzie usatysfakcjonowany.
Czytaj dalej Audi 100 C3 1987 – 29000 PLN – Wrocław

Audi 80 B4 1994 – 24000 PLN – Wrocław

Oto samochód, który doskonale możemy pamiętać z ery początku lat 90-tych, gdy konkurował na rynku z Mercedesami 190E i BMW serii 3. Wówczas w naszej rzeczywistości to już była klasa premium, a kto miał taki samochód – miał szacunek i poważanie. Audi 80 B4 na rynku ukazało się w 1991 roku, będąc gruntownie zmodernizowanym modelem B3. Wydłużono w nim rozstaw osi, przeprojektowano zbiornik paliwa, aby umożliwić składanie tylnej kanapy, zastosowano o cal większe felgi, zmieniono materiały we wnętrzu, a także przeprojektowano maskę, grill i światła. Z racji wysokiej wytrzymałości, samochody te wciąż można spotkać na naszych ulicach, jednak egzemplarz taki jak ten to prawdziwy ewenement. Może wyposażenie ma skromne i silnik nie jest najmocniejszy, ale absolutnie urzeka jego stan. Przebieg jedynie 57 tysięcy kilometrów, pełna dokumentacja serwisowa, oryginalny lakier i wspaniale zachowane wnętrze. Cudo.
Czytaj dalej Audi 80 B4 1994 – 24000 PLN – Wrocław

Audi 100 C3 1987 – 28500 PLN – Strzelce Górne

Licznik ma w kilometrach, zderzaki amerykańskie i w komplecie również blendę. Według słów sprzedającego jest w pełni oryginalne i choć brakuje informacji o historii, można przypuszczać, że to Audi 100 C3 przyjechało do Polski przez Niemcy z Kanady. Tyle, że w tam w tym czasie auto zwane było jako Audi 5000. Niezależnie od pochodzenia i nazwy auta, jest to drugi poziom wyposażenia (CC), z pięciocylindrowym silnikiem pod maską, generującym 138 koni mechanicznych i fajne brzmienie. Szerokie zderzaki dodają mu egzotyki, powagi i rozmiarów. To auto nie tylko pozwalało się czuć bezpiecznie, ale i było prawdziwym wzorem, jeżeli chodzi o zabezpieczenie antykorozyjne. Jego karoseria od połowy 1985 roku była całkowicie zabezpieczona galwanicznie, co pozwoliło właścicielom Audi zapomnieć na długie lata o tym, czym jest rdza na karoserii. Jeszcze dekadę wcześniej była to prawdziwa zmora użytkowników tej marki, postęp był ogromny.
Czytaj dalej Audi 100 C3 1987 – 28500 PLN – Strzelce Górne

Audi A6 4.2 Avant C5 2000 – SPRZEDANE

Był czas, gdy wszyscy celowali w używane auta, które tylko miały dwójkę z przodu w roczniku. To świadczyło o tym, że auto jest świeże, lepsze, bardziej aktualne. Teraz już od tego czasu upłynęły blisko dwie dekady i powoli i takie auta nazywane mogą być już youngtimerami. Audi A6 4.2 Avant C5 może jednak zaoferować coś więcej. Nie tylko przepastne wnętrze i napęd quattro, ale i silnik 4,2 l V8, który nawet w ultra ciężkim Phaetonie robił robotę, a co dopiero w kilkaset kilogramów lżejszym kombi. Ten egzemplarz dodatkowo uwodzi doskonałą kolorystyką, faktem użytkowania tylko przez jednego właściciela ze Szwajcarii, stałym serwisem i jedynie niewielkimi śladami zużycia. Do długich podróży, wciąż to auto wymarzone, a cena jest bardzo zachęcająca.
Czytaj dalej Audi A6 4.2 Avant C5 2000 – SPRZEDANE

Audi A8 D2 2001 – 34500 PLN – Wrocław

Audi A8 D2 to był samochód, którym niemiecki producent po raz pierwszy dopadł konkurencję w segmencie samochodów luksusowych. Nie tylko stworzył równie dobry wóz, ale i zaoferował coś więcej. Pierwsze rzecz – napęd quattro. Dziś obie osie napędzają wszyscy, ale w roku debiutu modelu A8 D2 – 1994 – nie oferowała tego ani S klasa Mercedesa, ani seria 7 od BMW. Druga sprawa – ASF – w pełni aluminiowa konstrukcja nadwozia, która sprawiła, że na masie oszczędzono kilkaset kilogramów. To były lata, kiedy Audi reklamowało hasło „Vorsprung durch Technik” – „przewaga dzięki technice”, a flagowy model bł prawdziwym popisem technologicznych możliwości. Po upływie dwóch dekad ten model wciąż może robić świetne wrażenie. Grunt, by był we właściwych rękach, bo inaczej będzie wyglądał egzemplarz od pierwszego czy drugiego właściciela ze Szwajcarii, a inaczej od wioskowego głupka. Zaniedbania serwisowe w przypadku takiej limuzyny droższe będą od ceny zakupu. Tutaj książka serwisowa wygląda wzorowo – regularnie wykonywane przebiegi i przeglądy od początku eksploatacji aż do zeszłego roku. To w przypadku takich aut aspekt ważny niemal równie mocno, co piękny stan utrzymania i ciekawa konfiguracja.
Czytaj dalej Audi A8 D2 2001 – 34500 PLN – Wrocław

Audi A8 4.2 Quattro D2 1997 – SPRZEDANE

Wszystko jest tu na swoim miejscu, jak na niemiecką limuzynę przystało. Aluminiowa konstrukcja nadwozia zapewnia mu lekkość, a stały napęd na cztery koła wyjątkową trakcję. Samochód wykonany jest perfekcyjnie, nie rdzewieje, komfort zapewnia świetny, a o właściwe osiągi dba potężny silnik V8. Stylistyka jest stonowana, choć w nietypowym dla marki zestawieniu granatowego lakieru z jasnym wnętrzem może wywoływać wrażenie pewnej awangardy, czy wręcz polotu. To Audi A8 4.2 Quattro D2 to wzorowy egzemplarz z niewysokim przebiegiem, pełną historią serwisową i oryginalnym lakierem. Dobry wybór dla tych, którzy uważają, że w ciągu ostatnich dwóch dekad w motoryzacji nie dokonano żadnego znaczącego postępu.
Czytaj dalej Audi A8 4.2 Quattro D2 1997 – SPRZEDANE

Audi TT Quattro ABT 1999 – SPRZEDANE

Kompaktowe, niewielkie, z turbodoładowanym silnikiem i napędem na cztery koła, gotowe było wgryzać się w asfalt i zdobywać klientów, do których wcześniej marka nie docierała. Debiutowało w 1998 roku i było prawdziwie life style’owym autem. Audi TT przebojem zdobyło rynek, przykuwając uwagę swoimi nietuzinkowymi kształtami oraz doskonałą jakością wykonania. Ci, którym początkowa, 225-konna wersja wydawała się zbyt słaba, mogli już w salonie zamówić samochód po kuracji wzmacniającej firmy ABT. Na taki właśnie samochód zdecydował się pierwszy właściciel prezentowanego egzemplarza, który zamówił go w Zurychu. Dziś, dwie dekady później, samochód wciąż prezentuje się doskonale. Z pewnością sprawi wiele radości swojemu nowemu użytkownikowi lub użytkowniczce.
Czytaj dalej Audi TT Quattro ABT 1999 – SPRZEDANE