BMW 2500 E3 1974 – SPRZEDANE

BMW 2500 E3 ma styl i charakter, łączy klasę i elegancję z wyjątkowymi wrażeniami z jazdy. To tu po raz pierwszy pojawiły się poczwórne reflektory, które stały się na długie lata znakiem rozpoznawczym marki. To duży, czterodrzwiowy sedan, który już w podstawowej wersji z zasilanym gaźnikami sześciocylindrowym 2,5-litrowym silnikiem oferował osiągi zarezerwowane wcześniej wyłącznie dla sportowych samochodów. Do tego manualna skrzynia biegów, tylny napęd, możliwość osiągnięcia pierwszej setki w ledwie w 10 sekund i przestrzeń we wnętrzu godna limuzyny. Ten protoplasta serii 7. był w latach 70-tych najwyższym modelem w gamie BMW i po latach wciąż robi świetne wrażenie, szczególnie gdy mówimy o egzemplarzu utrzymanym tak, jak ten z ogłoszenia. Jak widać, po latach przeżywa drugą młodość, będąc gwiazdą modowych sesji fotograficznych.

BMW 2500 E3
Rocznik: 1974
Przebieg: 87000 km
Pojemność: 2500 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 150 KM

BMW E3 2500 ROK 1974.
Klasyczny, piękny rekin lat siedemdziesiątych.
Jest to prekursor linii BMW 7.

Auto garażowane. W moich rekach od 3 lat.
Bardzo dobry stan całej karoserii i doskonały środek. Żadnych dziur czy przetarć.
Auto przeszło rok temu całkowite odświeżenie techniczne.
Mnóstwo nowych części z BMW – faktury.
Wszystko jest oryginalne. Każda szyba i listewka.

Auto było lakierowane 15 lat temu całe, łącznie z komorą silnika.
Posiada certyfikat zabytku w Niemczech klasy H od ponad 10 lat.
Do auta dołączam całą niemiecką dokumentację zabytkowego rzeczoznawcy z oceną stanu faktycznego i wyceną.

Auto po przeglądach w Polsce i w pełni ubezpieczone. Można wracać na kołach.
Jeżdżące na co dzień.
Autem byłem na kilku zlotach.
Książka, faktury i dokumentacja.

Auto także brało udział w atrakcyjnych sesjach modowych i pięknie się prezentuje.
Specjalnie zrobiłem zdjęcia tak pod światlo aby było widac wszystkie profile i stan lakieru.

Prace wykonane:
– Cała nowa hydraulika.
– Nowy akumulator.
– Zregenerowany cały układ zasilania.
– Gaźniki Solex INAT 35/40 po kompletnym remoncie i setupie.
– Nowy bak.
– Nowe drążki kierownicze
– Cały układ wydechowy nowy.
– Olej Motul do aut Classic lata 70.
– Olej Mercedesa w skrzyni i moscie
– Nowe świece.
– Nowe opony.

Na wszystko jest dokumentacja.
Auto pod maską wygląda jakby rok temu opuściło fabrykę.
Wszystkie uszczelki nowe i nowe śruby ze stali nierdzewnej.
Auto ma dość rzadkie chromowane obręcze na felgi, które się pięknie prezentują.

Jestem pasjonatem starej dobrej motoryzacji i proszę nie składać propozycji w postaci zamiany na e60 w dieslu lub passata B6.
Nie odpowiadam na smsy. Nie mam na to czasu ze względu na pracę.

Dodaje gratis piękną tablicę w klimacie Berlina Zachodniego BMW E3.