KlasykaGatunku.pl

BMW 316 E21 1980 – SPRZEDANE

Posiadanie klasyka w stanie “jak nowy” należy do najwspanialszych doświadczeń motoryzacyjnych, niezależnie od tego, jak skromnym jest modelem. BMW 316 E21 posiada co prawda tylko cztery cylindry, lecz i tak gwarantuje osiągi, o których właściciele polskich pojazdów z epoki PRLu mogli tylko pomarzyć. Cena? Cóż, u niemieckiego dealera za podobny egzemplarz można zostawić zawsze podobną kwotę, ale w euro.

BMW 316 E21

Rocznik: 1980
Przebieg: 46000 km
Pojemność: 1766 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Moc: 91 KM

Od pierwszego właściciela urodzonego w 1927 roku.
Zakupiona w 1980 roku w niemieckim salonie, następnie zarejestrowana i jeżdżona we Włoszech.
W 2000 roku wyrejestrowana i użytkowana sporadycznie na krótkich dystansach.
Ciepły klimat, garażowanie sprawiły że “mały rekin” zachował się w niesamowitej kondycji blacharskiej.
Brak korozji czy nawet nalotu korozji w newralgicznych miejscach dla tego modelu.
Środek nie uszkodzony przez ciepły klimat, fabryczne szyby, fabryczne opony Michelin.
Trzy elementy były w przeszłości z wierzchu powtórnie lakierowane, reszta powłoki lakierniczej jest fabryczna.
Lewe tylne nadkole na wgniecenia, w jednym miejscu fotela kierowcy zaczyna się rozchodzić materiał.
Wykonana pełna kosmetyka, czyszczenie, polerowanie lakieru.
Założony nowy akumulator Bosch-a.
Wraz z autem otrzymaliśmy obszerną dokumentację m.in. kartę danych producenta, książkę serwisową, ubezpieczenia od nowości, dokument potwierdzający import i pierwszą rejestrację we Włoszech w 1980, etui na kluczyk, instrukcje.