KlasykaGatunku.pl

BMW 316 E30 1984 – SPRZEDANE

Zachowane w oryginalnym stanie E30 z pierwszej serii (tzw. “wąska lampa”) to dziś bardzo rzadki widok na ulicach. Większość z nich zostało okaleczonych tuningiem i skończyło swój żywot na drzewach i płotach prowincji. Ta sztuka jednak miała więcej szczęścia. To BMW 316 E30 to odmiana z silnikiem czterocylindrowym M10 o pojemności 1.8 l i mocy 90 KM. Zawsze w rękach jednej rodziny, jeździła niewiele, co przekłada się na aktualny przebieg 78650 kilometrów. Nie oznacza to jednak, że każdy element jest tu w idealnym stanie. Wymaga prac tapicerskich, niektóre uszczelki należy wymienić, dopracowania wymaga kilka elementów wnętrza. Grunt, że baza jest zdrowa, pozbawiona korozji i kompletna. Warto je dopieścić, a będzie oczy cieszyć na każdym kroku.

Link: http://klasykagatunku.pl/auta/bmw-316/

BMW 316 E30
Data produkcji: 01.10.1984
Pojemność silnika: 1767 ccm
Moc silnika: 90 KM
Przebieg: 78,650 km
Skrzynia biegów: automatyczna

BMW 316 w kolorze “139 Bronzitbeige metallic” z brązową welurową tapicerką. Samochód sprowadzony z Bolzano, Włochy. Był kupiony jako nowy przez Włocha mieszkającego w Niemczech i tam użytkowany. W 2010 samochód został przekazany spadkobiercy pierwszego właściciela i zarejestrowany we Włoszech. Niski przebieg 78 tysięcy kilometrów. Zachowany w przyzwoitym stanie, z normalnymi śladami użytkowania i upływu czasu.

Nadwozie zachowane w dobrym stanie, bez widocznych śladów korozji czy większych uszkodzeń. Lakier posiada odpryski, rysy, ubytki i inne mankamenty. Spód i wnęki nadkoli zachowane w stanie ponadprzeciętnym jak na swoje lata.

Wnętrze jest kompletne, posiada normalne ślady używania. Poszycie fotela kierowcy nadaje się do wymiany. Przy radiu brakuje plastikowych zaślepek. Uszczelka drzwi kierowcy jest poszarpana i nadaje się do wymiany. Pozostałe elementy bez uwag. Fabryczne radio i głośniki Blaupunkt.

Ponadto trzeba mieć na uwadze, że samochód ma już 34 lata i nie jest jak nowy. Kilka rzeczy łatwych do zrobienia dla osób znających temat znacznie poprawi jego wygląd. Plastikowe kliny szyb nie wyglądają już ładnie i można by je wymienić. Chromowane zderzaki są w dobrym stanie, bez rdzy, przedni prawy narożnik ma plamy na powłoce chromu.

We Włoszech pojazd był zarejestrowany jako zabytkowy od 2010 roku.

Wykonane prace: wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem, wymiana płynu chłodniczego, nowy filtr powietrza, nowe poduszki silnika, wyważenie kompletu felg, nowy akumulator wraz z odcięciem prądu.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.