BMW 318i E30 1987 – SPRZEDANE

Jeżeli zastanawiacie się, czy można poruszać się jednoczenie stylowo i tanio, to BMW 318i E30 może być odpowiedzią na Wasze rozważania. Kwadratowe kształty tego modelu od lat są w modzie, a zasilanie paliwem LPG – nie każdemu przeszkadza. Tu przejechanie 100 km za 20 zł absolutnie nie jest wyczynem, lecz codziennością. A co z oszczędnościami? W tym przypadku pozwoliły na położenie nowego lakieru i efektowne felgi, a także szereg innych dodatków i wydatków. Taka droga z pewnością może się podobać.

BMW 318i E30
Rocznik: 1987
Przebieg: 230000 km
Pojemność: 1800 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna + LPG
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 115 KM

Wyposażenie:
– szyberdach
– aluminiowe felgi

BMW E30 318i, auto po odnowie lakierniczej, nie wymagało prac blacharskich.
Większość swojego życia w rękach ludzi, którzy traktowali auto hobbystycznie.
Ostatnio mocno doinwestowane: hamulce, lakier, nowe wygłuszenie maski, emblematy, dywaniki, niektóre elementy zawieszenia, klosze podświetlenia tablicy, nowo obszyta kierownica i wiele innych elementów.
Na większość posiadam faktury, cała historia serwisowa w DE oraz w Polsce jest udokumentowana.
Do auta dwa kluczyki oraz oryginalne radio.
Zawieszenie to kit eibach, kola etabeta skręcane (możliwość kupna bez -4000 zł).
Na dzień dzisiejszy można ewentualnie poprawić fotel kierowcy.
Innych usterek nie zauważam.
Auto posiada LPG, można zdemontować, jednak pracuje bardzo ładnie, dlatego nie zdecydowałem się na taki krok.
Posiadam zdjęcia przed malowaniem potwierdzające dobry stan blacharski.
W większości oprócz 2 elementów było w pierwszym lakierze, posiadało kilka rys i małych wgniotów.