BMW 318iS E36 1998 – SPRZEDANE

Przeciętne E36 na polskim rynku to totalny gruz, ale szczęśliwie w całym morzu żywych trupów można czasami wyłowić prawdziwe perełki. To BMW 318iS E36 ubrane zostało w stylizację Alpiny – dokładka do zderzaka, spojler, pasy na bokach i właściwe felgi pasują tu idealnie, a samochód dzięki obniżonemu zawieszeniu prowadzi się zdecydowanie lepiej od seryjnego. 140-konny silnik iS to jednostka o zacięciu sportowym. Do driftu się nie przyda, ale dzięki niższej masie od silników R6 pozwala na więcej radości w szybko przejeżdżanych zakrętach.

BMW 318 iS replika ALPINA
Rocznik: 1997
Przebieg: 301259 km
Pojemność: 1895 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 140 KM

Wyposażenie:
– wspomaganie kierownicy
– 2 poduszki powietrzne
– ABS
– czujniki parkowania tył
– elektryczne szyby przód
– elektryczne lusterka
– klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa (sprawna, szczelna i nabita)
– tempomat
– regulowana kolumna kierownicy
– fotele M-pakiet
– podłokietnik skórzany
– podłokietnik dla pasażerów
– worek na narty
– zagłówki dla pasażerów
– 3 światło stop
– halogeny
– hak holowniczy
– seryjnie auto wyposażone było w lampy i kierunkowskazy m-pakietowe (białe), jednak zostały one wymienione na oryginalne, pomarańczowe klosze

Auto z końcówki produkcji 1997, pierwsza rejestracja 1998.
Posiadam ten samochód dwa lata, jestem jego pierwszym właścicielem w kraju.
Samochód dobrze zachowany i wyposażony.

Wizualnie, replika BMW Alpina – oryginalne felgi Ronal Alpina 17×8, oryginalna dokładka do zderzaka, pasy Alpina, spojler.
Dodatkowo w aucie założone są sprężyny Eibach Sportline, amortyzatory o skróconym skoku, poduszki acentryczne od BMW M3, gumy na wahaczach acentryczne BMW M3. Samochód rewelacyjnie się prowadzi.
Tarcze ATE PowerDISC.
Dodatkowo w poprzednim roku została zabezpieczona podłoga przed zimą, a także lakiernik zajął się progami i tylnymi błotnikami. Buda zdrowa w rewelacyjnym stanie, jedno z lepiej zachowanych e36 318is na rynku.

W auto zostało włożone dużo serca i pracy.
Regularnie serwisowane.
Poniżej naprawy, które były przeprowadzane w samochodzie od momentu jego zakupu:

272 000 wymiana: Sworzeń wahacza L zewnętrzny, Drążek + końcówka drążka L, Osłona drążka L, Olej + filtry,
uszczelka pokrywy zaworowej, komplet świec, kompletny wydech
276 000 Nabicie Klimatyzacji
277 000 Wymiana akumulatora
280 000 Wymiana kompletnego sprzęgła
289 000 Sworzeń wahacza L zewnętrzny
293 000 Uszczelnienie wydechu przy katalizatorze
295 500 Wymiana Amortyzatorów p+t, Sprężyny p+t, Tarcze p+t, klocki, p+t
28.08.2015 Lakiernik: zrobienie dwóch progów oraz dwóch tylnych błotników, odświeżenie zabezpieczenia podwozia, montaż spojlera
300 666 Wymiana kompletnego rozrządu – łańcuch, napinacz + prowadnice + uszczelki + uszczelka pokrywy, wymiana oleju, wymiana filtrów. Części do rozrządu zakupione w ASO – faktury. Wymiana teleskopów maski.

Do samochodu dokładam oryginalne poprzeczki dachowe BMW a także koła zimowe BMW styl 18, gdzie opony spokojnie starczą na kilka sezonów (kupione nowe na sezon zimowy 2014/15).