BMW 320i Cabrio E30 1990 – SPRZEDANE

BMW 320i Cabrio E30 należy do moich ulubionych wersji 3er. Szczególnie, gdy jest zachowane w oryginalnym stanie, bogato wyposażone i ma rzędową szóstkę pod maską. Auto z ogłoszenia spełnia wszystkie warunki, kusząc również niskim przebiegiem, żywą barwą lakieru, czarną skórzaną tapicerką i dobrze dobranymi felgami BBS RM. Szereg poczynionych przez właściciela wydatków powinien skutkować spokojną eksploatacją, choć jak każdym starym samochodie – zawsze coś do poprawki się znajdzie. Uczciwy opis pozwala jednak wierzyć, że może to być doby zakup i inwestycja na lata.

BMW E30 320i Cabrio
Rocznik: 1990
Przebieg: 142000 km
Pojemność: 2000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 129 KM

Wyposażenie:
– ABS
– centralny zamek
– checkpanel
– el. szyby
– el. lusterka
– podgrzewane fotele
– kierownica Mtechnik
– fotele Sportsitzen, pełna skóra
– zielone szyby
– mocowanie pod hardtop
– światła przeciwmgłowe
– 2 komplety kluczyków wraz z pilotami do centralnego

Na sprzedaż moje oczko w głowie. W moich rękach od 4 lat, w tym czasie przejechałem nią 7 tys. km.
Nie katowany, nie swapowany, bardzo zadbany, bezwypadkowy, obniżony, garażowany w ciepłym, jeżdzony tylko w słoneczne letnie dni, niegazowany.
Bardzo dobry stan blacharski – 3-4 bardzo małe ogniska powierzchniowej korozji, podwozie bez zarzutów.

Jest to BMW e30 Cabrio 320i, wersja przedlifotwa – „wąska lampa”, chrommodel.
Rok produkcji: 02.1990, ostatni miesiac produkcji wąskiej lampy w wersji cabrio.
Przebieg: 142 tys. km
Silnik: m20b20, rzędowy, 6 cylindrów w bdb kondycji, zrywny.

Zrobiłem w niej bardzo wiele remontów (za ok. 20 tys. złotych) m.in.:

  1. Nowa powłoka lakiernicza
  2. Oryginalne felgi BBS RM012 15′ wraz z renowacją (polerowanie rantów, malowanie bębnów, chromowanie śrubek i wentyli).
  3. Zawieszenie: amortyzatory sportowe – komplet wraz z blaszkami, odbojnikami i poduszkami, spręzyny sportowe tył oraz niemal wszystkie drobne części i gumy zawieszenia.
  4. Tylna część tłumika.
  5. Uszczelka klapy chowania dachu oraz klamry dachu (używane).
  6. Nowe klocki hamulcowe, przewody hamulcowe w miedzianym oplocie, lewy tylny zacisk hamulcowy.
  7. Uszczelka pod pokrywą zaworów.
  8. Nowy akumulator renomowanej firmy, nowe klemy.
  9. Nowe radio cd/mp3 renomowanej firmy + 4 głośniki trójdrożne.
  10. Kopułka + palec rozdzielacza (wymieniono 100 km temu).
  11. Komplet nowych świec zapłonowych (wymieniono 100 km temu).
  12. Nowe opony z tyłu, z przodu używki ale dorwałem je podówczas w idealnym stanie.
  13. Moduł centralnego zamka, komplet nowych silownikow (wymieniono 100 km temu).
  14. wiele, wiele innych drobnych i mniej drobnych napraw, których już nie pamiętam (filtry, oleje, przepalone żarówki etc).

Z rzeczy do zrobienia:

  1. Tarcze hamulcowe – przydałoby się wymienić, ja ciągle to odkładałem ale zapewniam, że BMW hamuje w miescju. Przydałoby się także naciągnąć linkę hamulca ręcznego.
  2. Dach oryginalny bmw stan 7/10 – jednak bez dziur, dla perfekcjonisty należałoby go wymienić bądź oddać do car detailingu. Ja nie wymieniałem bo to oryginał. Należałoby także ogarnąć sprężynkę klamki do klapy chowania dachu bo wyleciała (czasem jak mocno przyspieszę to słyszę jak gdzieś tam się przemieszcza, ale nie grzebałem tam) – oczywiście dach można zamykać i chować bez problemu.
  3. Elektryczna antena – nie działa
  4. Halogeny – chyba przepalone żarówki

BMW zwraca uwagę każdego przechodnia, każdy docenia stan i pracę włożoną w utrzymanie tego egzemplarza.
Nowy nabywca jeśli poświęci mu odrobinę uwagi ciszył się będzie piękną maszyną oraz świetną inwestycją w jednym – ceny zadbanych e30 zaczynają rosnąć.