BMW 323i Touring E36 1997 – 25000 PLN – Warszawa

Trzecia generacja serii trzeciej to ta, która historycznie doznała najwięcej krzywdy. Pomysły na modyfikacje domorosłych mistrzów tuningu uczyniły niemal z modelu powszechny obiekt drwin i szyderstwa. Tymczasem, właściwie skonfigurowany egzemplarz już w fabrycznie wydanej wersji zdaje się być po prostu doskonały. Jego design jest spójny i elegancki, fabryczny M pakiet i obniżone zawieszenie dają sportowy look, a schowane za szybkami spojrzenie czterech reflektorów zdaje się być kwintesencją designu z Bawarii lat 90-tych. Prezentowane BMW 323i Touring E36 dodatkowo uwieść może gładką pracą 6-cylindrowego silnika, uniwersalnym i praktycznym nadwoziem typu kombi, kultowym odcieniem lakieru Technoviolet i świetnym wyposażeniem. Na pokładzie są podgrzewane Sportsitze, dwustrefowa klimatyzacja, pełna elektryka szyb i lusterek.

BMW 323i Touring E36
Rocznik: 1997
Przebieg: 300000 km
Pojemność: 2494 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 170 KM

Cena: 25000 PLN

BMW Touring 323i z 1997 roku w jednym z najładniejszych kolorów z palety BMW, czyli lakierze Technoviolet. Wersja poliftowa z m52b25 pod maską, fabrycznym M pakietem i maksymalnym wyposażeniem (w 100% zgodna z vinem). Samochód bezwypadkowy i bez gazu, posiada fabrycznie m.in.:
– 2-strefowa klimatyzacja,
– grzane fotele typu Sportsitze,
– ciemna podsufitka Antracyt,
– pełna elektryka szyb i lusterek,
– wsteczne lusterko fotochromatyczne,
– centralny zamek otwierany z pilota,
– kontrola trakcji + ABS,
– poduszka kierowcy i pasażera,
– gałka zmiany biegów Mtechnik,
– system HiFi,
– wersja dla niepalących

Dodatkowy elektroniczny system antykradzieżowy odcinający zapłon, dwa kluczyki, oryginalne radio BMW + wysokiej klasy radio Alpine USB/AUX/CD o dopasowanym do wnętrza bursztynowym podświetleniu. W zestawie oryginalny pakiet książek (instrukcja obsługi samochodu, instrukcja i kody do radia, mapa serwisów Europa 1997). Oryginalny trójkąt, zestaw narzędzi i apteczka BMW. Zdejmowany hak Westfalia z ukrytym mocowaniem wbity w dowód.

W moich rękach od początku 2014. W tym czasie starałem się dopracować każdy szczegół. Na przełomie 2016/2017 samochód przeszedł kompleksową renowację — od ogółu do szczegółu. Przede wszystkim dobrano oraz położono nowy lakier firmy Spies Hecker, specjalizującej się w lakierach renowacyjnych. Nadwozie, podwozie oraz profile zostały staranie odrdzewione, zabezpieczone i zakonserwowane na amen.

Zakres działań obejmował również poprowadzenie nowych przewodów paliwowych i hamulcowych, wymianę elementów gumowo-metalowych na dostosowany do drogowej jazdy poliuretan oraz montaż zawieszenia o regulowanej wysokości firmy AP Racing. Zamontowane zostały również nawiercane i nacinane tarcze hamulcowe. Wszystko co budziło jakiekolwiek wątpliwości wymieniono lub zregenerowano. Dodam, że samochód jeździ na pełnym syntetyku: 5w30 LongLife.

Samochód porusza się na oryginalnych skręcanych felgach BBS RT w dwóch szerokościach (przód 8j + tył 9j) i rozmiarze 17 cali. Do tego kupione w 2017 roku opony Toyo Proxes T1-R oraz dwa zestawy śrub antykradzieżowych. Oprócz tego zestaw zimowy, czyli czarne Stylingi5 z oponami Hankook i*cept RS widocznymi na 2 zdjęciach.

Wszystkie prace i bieżące rzeczy robiłem wyłącznie w wyspecjalizowanym serwisie, na nowych i oryginalnych (lub lepszych) częściach. Wszystko kupowałem jako nowe i na wszystko mam szczegółowe faktury. Przegląd ważny do maja 2020, a OC do 11 listopada.

Samochód chodzi jak w zegarku, łącząc komfortową jazdę z precyzyjnym i sportowym prowadzeniem. Wszystko w nim działa i jeżeli szukasz klasycznego BMW z R6 na pewno nie będziesz zawiedziony.

Telefon: +48 881 494 943
Miejscowość: Warszawa / Żoliborz