BMW 325i E36 1992 – 15000 PLN – Częstochowa

BMW z serii E36 w Polsce z dużym oporem zaliczane jest do kategorii pojazdów klasycznych. Wynika to głównie z uprzedzeń, które od lat gruntowały w naszej świadomości wizerunek tego modelu BMW, cóż, „bolid młodzieży wiejskiej”. Jednak zgrabna trójka trzeciej generacji z Monachium, dostępna z aż 11 wersjami silników benzynowych, posiada niesamowity potencjał, który rozwinąć można w sportach motorowych. Niezliczone serie wyścigowe, superOESy, amatorskie ligi i puchary potwierdzają zdolności sportowe E36. Dziś na sprzedaż wystawiony jest okaz, w który włożono nie tylko dużo serca, ale także dużo odpowiednich podzespołów. To dzięki nim BMW 325i E36, z dobrym łącznikiem pomiędzy kierownicą a pedałami, jest w stanie stanąć na podium niejednych zawodów. W tym sezonie właściciel potwierdził to pierwszym miejscem w klasie na Interia Drive Cup. Cena przystępna, auto sprawdzone, wynik z hamowni jest… czego chcieć więcej do ścigania się?

BMW 325i E36
Rocznik: 1992
Przebieg: 265123 km
Pojemność: 2500 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 190 KM

Cena: 15000 PLN

Auto do wygrywania zawodów. W minionym sezonie tym pojazdem zdobyłem mistrzostwo w klasie 90 Performance-3000 w zawodach z cyklu DRIVE CUP, wyprzedzając każde 6-cylindrowe BMW (poza M3), łącznie z e46 330i. Samochodem startuję od 2 lat, w tym czasie BMW nigdy nie uległo usterce. Jest niedrogie w eksploatacji, bezawaryjne, oraz przede wszystkim proste w prowadzaniu. Posiadam udokumentowaną historia serwisowa z ostatnich 2 lat. Silną stroną auta jest jego dobra kondycja mechaniczna (silnik, szpera po rewizji, zawieszenie), nadwozie nie wymaga interwencji blacharza, lecz posiada oznaki walki na torze i raczej nie wygra konkursu elegancji.

Modyfikacje

Zawieszenie
– amortyzatory regulowane KONI,
– sprężyny czerwone EIBACH,
– rozpórki kielichów,
– grubsze stabilizatory,
– poliuretan w zawieszeniu,
– regulowane elementy tylnego zawieszenia SILVER – PROJECT,
– górne camber platy z maksymalną ilością regulacji SILVER PROJECT.

Hamulce
– przewody w oplocie,
– klocki EBC yellow stuff,
– brak ABS.

Wnętrze
– kierownica z odsadzeniem zamszowa,
– główny wyłącznik prądu (nie podłączony),
– fotele kubełkowe Mirco,
– pasy 6 punktowe z utraconą homologacja,
– klatka bezpieczeństwa.

Silnik
– seria,
– chip podnoszący odcięcie obrotów na 7500 obr./min,
– brak vanosa.

Nadwozie
– przednie błotniki laminat,
– maska silnika laminat,
– maska bagażnika laminat,
– przedni zderzak M-pak laminat,
– tylny zderzak M-pak laminat.
– poszerzenia tylnych nadkoli laminat (nie zamontowane),
– zaślepki przednich świateł laminat.

Dodatkowo
– 4x gładki slick Dunlop,
– 4x 235/45/17 Federal FZ 201,
– 6x 225/45/17 – opony drogowe do treningu / driftu,
– dodatkowy wentylator na chłodnicy włączany z kabiny.

Czynności serwisowe
– nowe zawieszenie KONI z regulacją,
– regulowane elementy tylnego zawieszenia SILVER – PROJECK,
– górne camber platy z maksymalną ilością regulacji SILVER PROJECT,
– klocki hamulcowe przód EBC Yellow Stuff,
– nowe kompletne sprzęgło SACHS,
– nowe elementy przy wodzikach zmiany biegów,
– regeneracja maglownicy,
– regeneracja pompy wspomagania maglownicy,
– nowe poduszki pod silnikiem i skrzynią biegów,
– serwis tylnego mostu/szpery – 50 km OESowych.

Telefon: +48 608 467 675
Miejscowość: Częstochowa