BMW 330Ci Cabriolet E46 2006 – REZERWACJA

BMW 330Ci Cabriolet E46 to propozycja dla ludzi lubiących bawarski styl z domieszką sportowego zacięcia. Ta czwarta generacja serii trzeciej, produkowana od 2000 do 2006 roku, odziedziczyła po przodkach najlepsze geny BMW. Wygładzone w porównaniu do poprzedników nadwozie jest spójne stylistycznie, narysowane łagodnie, ale zachowujące charakter monachijskiej marki. Egzemplarz z ogłoszenia pochodzi z ostatniego roku produkcji, wyposażony jest w m.in. w pakiet M “Aerodynamikpaket II” i 6-stopniową, manualną skrzynię biegów. Ten model BMW staje się nowym klasykiem i znalezienie podobnego bezwypadkowego egzemplarza w fabrycznym pakiecie “M” z udokumentowaną historią serwisową jest już dzisiaj bardzo trudne.

BMW 330Ci Cabriolet E46
Rocznik: 2006
Przebieg: 243000 km
Pojemność: 2979 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 231 KM

Wyposażenie:
– 4x poduszki powietrzne,
– instalacja Audio HiFi-Harman/Kardon,
– kierownica “M” ze sterowaniem,
– tempomat,
– światła ksenonowe,
– pakiet aerodynamiczny M “Aerodynamikpaket II”,
– Indiv. Hochglanz Shadow Line,
– wykończenie wnętrza “Alu Cube Silber”,
– fabryczna zmieniarka na 6x płyt,
– ESP, ASR,
– aluminiowe felgi 17 cali,
– fabryczne zawieszenie sportowe,
– Edition Top Sport,
– kolor “Sparkling Graphit Metalic”,
– elektryczne szyby i lusterka,
– fabryczna nawigacja “Professional” (duży ekran),
– fabryczna instalacja tel. Blutooth,
– klimatyzacja automatyczna,
– podgrzewane fotele,
– elektryczne sterowanie foteli z pamięcią

Mam do sprzedania wyjątkowo zadbane BMW 330Ci Cabrio z ostatniego roku produkcji modelu E46. Samochód kupiłem osobiście w Szwajcarii, gdzie był zakupiony jako nowy za kwotę 83.690 CHF dnia 23.03.2006 roku.

Auto jest bezwypadkowe – na całej karoserii znajduje się pierwszy lakier. E46 jest wolne od korozji, zawieszenie jest w idealnym stanie, układ wydechowy wygląda jak w kilkuletnim aucie, silnik suchy pracuje idealnie, 6-biegowa skrzynia precyzyjnie zmienia biegi. Dach w stanie idealnym bez przetarć lub innych uszkodzeń, mechanizm zamykania działa bezproblemowo. Samochód nie był użytkowany zimą, był zawsze garażowany. Posiadam komplet dokumentów oraz książkę serwisową z udokumentowaną historią serwisową.

Samochód znajduje się w Polsce od 2 miesięcy, jest opłacony, zarejestrowany i gotowy do sezonu.

Wykonałem następujące czynności serwisowe:
– wymiana oleju w silniku,
– wymiana oleju w skrzyni biegów,
– wymiana oleju w moście,
– wymiana płynu hamulcowego,
– wymiana płynu w chłodnicy,
– wymiana wszystkich filtrów (oleju, powietrza, kabiny, paliwa),
– 4x nowe opony Good Year Eagle F1
– podczas poprzedniego przeglądu w samochodzie zamontowano nowe tarcze i klocki hamulcowe oraz nowe przewody hamulcowe.

Ten model BMW staje się nowym klasykiem i znalezienie podobnego bezwypadkowego egzemplarza w fabrycznym pakiecie “M” z udokumentowaną historią serwisową jest dzisiaj bardzo trudne.