BMW 518 E12 1980 – SPRZEDANE

To czas, kiedy BMW wyznaczało trendy. Projekt nadwozia narysowany przez Paula Bracq’a był dynamiczny, pełny energii i rozpoznawalny już na pierwszy rzut oka. Jego ascetyczne wnętrze to projekt równie znanej postaci, Marcello Gandini’ego z Bertone. BMW 518 E12 rozpoczęło w 1972 roku sagę serii 5, która trwa do dzisiaj. Pod jego maską pracuje słynąca z trwałości jednostka M10, zasilana gaźnikiem Solexa. Ten egzemplarz pochodzi z końca produkcji, kiedy szykowany był już jego następca, model E28. Ten ślicznie zachowany egzemplarz przybył do Polski już jako dziesięcioletni egzemplarz. Piękna jest czerwień jego nadwozia i pasjonujący dziennik napraw i serwisów, prowadzony przez pierwszego niemieckiego oraz pierwszego polskiego właściciela.

BMW 518 E12
Rocznik: 1980
Przebieg: 172000 km
Pojemność: 1799 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 90 KM

Wyposażenie:
– skrzynia 5-biegowa,
– radio Blaupunkt Bavaria S,
– elektryczne lusterka,
– szyby barwione na brązowo,
– 4 pasy bezwładnościowe

BMW E12 518, produkcja 11.1980, pierwsza rejestracja 1981.
Silnik M10 1.8 90 KM na gaźniku.
5-biegowa skrzynia (dostępna od 9.1980).

Samochód z ciekawą udokumentowaną historią – zeszytem z czynnościami serwisowymi i naprawami prowadzonym przez niemieckiego i pierwszego polskiego właściciela, który sprowadził BMW do Polski w 1991 roku i posiadał go prawie ćwierć wieku.

518 jest w fabrycznej specyfikacji, bez zmian, w oryginalnym kolorze, z zadbanym eleganckim wnętrzem, całkowicie sprawny technicznie i bez usterek. Co najważniejsze – bez oznak korozji.

– świeże badanie techniczne do 7.2021, OC do 11.2020,
– auto zarejestrowane na mnie
– radio Blaupunkt Bavaria S dedykowane do BMW
– dwa komplety kluczyków
– elektryczne lusterka
– wszystkie szyby oryginalne, barwione na brązowo
– gaźnik ustawiony w profesjonalnym zakładzie
– stosunkowo nowa chłodnica
– nowy wydech
– bardzo ładny lakier, ładne chromy
– podwozie z dobrze zrealizowaną konserwacją.
– idealnie nadaje się na żółte tablice