BMW 520i E39 1998 – 7900 PLN – Poznań

BMW 520i E39 pochodzi z czwartej generacji serii 5, obecnej na rynku w latach 1995-2004. Przestronny sedan o opływowym kształcie karoserii szybko rozgościł się na rynku klasy średniej-wyższej. Znany i lubiany model, posiadał bogate możliwości konfiguracji wnętrza i wyposażenia. Ten na początku przykuwa uwagę interesującym kolorem 343 Canyonrot, na pokładzie znajduje się klimatyzacja, a na siedzeniach welur. Rzędowa szóstka ukryta tu pod maską to silnik bardzo elastyczny, trwały i ekonomiczny. Piękne brzmienie sześciu cylindrów w rzędzie, manualna skrzynia biegów i napęd na tył, to zestaw sprawiający radość kierowcy. Dobry stan techniczny i wizualny samochodu powinny sprawić, że jego nowy właściciel będzie cieszyć się z BMW jeszcze szereg lat.

BMW 520i E39
Rok produkcji: 1998
Pojemność silnika: 2000 ccm
Moc: 150 KM
Przebieg: 354,000 km
Skrzynia biegów: manualna (5-biegowa)
Przyspieszenie 0-100 km/h: 10,0 s
Prędkość maksymalna: 221 km/h

Cena: 7900 PLN

Wyposażenie:
– klimatyzacja automatyczna 2-strefowa
– el. szyby x4
– el. lusterka
– el. szyberdach
– podgrzewane lusterka i tylna szyba
– poduszki powietrzne
– ABS
– TCS
– podłokietnik x2
– radio BMW
– wspomaganie kierownicy
– centralny zamek + pilot
– komputer pokładowy
– alufelgi BMW
– tapicerka welurowa

Data pierwszej rejestracji: 02/04/1998.
Data pierwszej rejestracji w Polsce: 19/04/2017.
VIN: WBADD110X0BN58899

BMW 520i w rzadkim kolorze ‚343 Canyonrot’, z welurowym wnętrzem. Sprowadzone z Niemiec w 2017 roku, w Polsce jeden właściciel. Oryginalny, niewysoki przebieg 354 tys. km, potwierdzony książką serwisową prowadzoną do samego końca. Auto pokonywało poniżej 20 tysięcy kilometrów rocznie. Pod maską kultowy silnik R6 o charakterystycznym dla BMW brzmieniu. Skrzynia biegów manualna – 5b.

Samochód w doskonałym stanie blacharskim, brak korozji w typowych dla modelu E39 miejscach, piękne bezwypadkowe nadwozie, proste i równe, według moich oględzin powtórnie lakierowany tylko jeden element – błotnik PT. Wizualnie samochód prezentuje się pięknie – klasyczna sylwetka E39 to wzór świetnych proporcji i linii. Całości dopełnia rzadki kolor ‚343 Canyonrot’, oraz oryginalne alufelgi BMW. Mankamenty wizualne: minimalne 2 cm ognisko korozji na tylnej klapie, przy znaczku BMW, oraz odprysk lakieru bezbarwnego na powtórnie lakierowanym błotniku. Temat do wyeliminowania za kilkaset złotych.

Wnętrze w bardzo dobrym stanie, wyprane i dokładnie wyczyszczone. Wszystkie elementy wyposażenia działają, klimatyzacja jest sprawna, cała elektryka i oświetlenie funkcjonuje prawidłowo, szyberdach sprawny i szczelny. Świetna jakość użytych materiałów i całkowita cisza wewnątrz podczas jazdy. Fotel kierowcy nosi ślady użytkowania, do ewentualnej poprawki tapicerskiej.

BMW nie wymaga na chwilę obecną żadnego wkładu finansowego, jest gotowe do dalszej jazdy. Silnik odpala i pracuje doskonale, płynnie rozwija swoją moc i jest dynamiczny. Dźwięk, którego nie trzeba przedstawiać miłośnikom bawarskiej marki, a w tej wersji silnikowej auto bardzo ekonomiczne. Układ napędowy bez zastrzeżeń, skrzynia biegów i sprzęgło pracują prawidłowo, typowa dla BMW precyzja. Zawieszenia i układ jezdny w stanie idealnym, bez luzów czy stuków, auto jest zwarte i prowadzi się świetnie. Hamulce skuteczne, ręczny działa. Można pomyśleć o wymianie opon.

Jest to piękny samochód i bez wątpienia przyszły klasyk, którego koszty utrzymania są niewielkie, a radość z jazdy i posiadania, jak przystało w BMW, na najwyższym poziomie. Auto całkowicie seryjne, bez głupich modyfikacji. Samochód dla osoby, dla której motoryzacja jest czymś więcej, aniżeli tylko sposobem na przemieszczanie się.

Opłaty aktualne: OC 04/2018, BT 04/2018.

Cena do negocjacji.
Oględziny i zakup samochodu w Poznaniu.

Istnieje również możliwość zamiany za inny samochód, także z dopłatą jednej ze stron.

Zapraszam do kontaktu telefonicznego.

Telefon: +48 797 730 300
Miejscowość: Poznań

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.