BMW 520i Touring E34 1996 – 18999 PLN – Lublin

BMW 520i E34 w ostatnim etapie produkcji otrzymało możliwość podrasowania wyglądu. Dostępny zarówno w wersji sedan, jak i kombi (Touring) pakiet Executive obejmował dokładki progowe i listwy dolne drzwi jak w wersji M, lakierowane doły zderzaków, 16-calowe felgi i drewniane wykończenie wnętrza. W pełni oryginalny egzemplarz w zestawieniu z szerokim grillem, pięknym lakierem Orientblau i wykończeniem Shadow line (bez chromu na listwach) prezentuje się bardzo smakowicie. To klasyczne elegancja, która właściwie utrzymana robi dziś piorunujące wrażenie. Ten egzemplarz pochodzi z ostatniego roku produkcji, ma świetnie zachowane wnętrze i wymaga drobnych prac kosmetycznych. Dla tych, którzy lubią motoryzację epoki lat 80-tych, tylny napęd i weekendowe wypady z bagażami – wybór idealny.

BMW 520i Executive Touring E34
Rocznik: 1996
Przebieg: 245000 km
Pojemność: 1991 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 150 KM

Cena: 18999 PLN

Wyposażenie:
– klimatyzacja (dwustrefowa)
– podgrzewane fotele
– duży szyberdach (podówjny, elektryczny)
– skórzana tapicerka
– abs
– skórzana kierownica+airbag, airbag pasażera
– centralny zamek,
– domykanie szyb+szyberdach
– elektryczne szyby (przód)
– elektryczne lusterka
– alufelgi
– światła przeciwmgielne (halogeny)
– lusterko wsteczne samościemniające
– wspomaganie kierownicy
– wersja krajowa: Niemcy

Bmw 520i Touring, m50b20 150 KM, kolor granatowy (orientblau), środek czarna skórzana tapicerka + drewno.
Auto z ostatniego roku produkcji – 1996 (tylko dla Touring).
Wersja z pakietem Executive (koniec produkcji modelu E34) – listwy i progi m-pakiet, drewniane dekory w środku, drewniana gałka zmiany biegów, klimatyzacja, podgrzewane fotele, shadowline, felgi alu.
Lakier „OrientBlau” (dla znających BMW, lakier pięknie się mieni w słońcu).
Auto bezwypadkowe – lakier w 95% oryginalny – druga warstawa lakieru na dole prawych przednich drzwi. Do zrobienia zaprawka na tylnym nadkolu, klapie bagażnika.
Środek auta jak nowy – zdjęcia.

W pełni sprawne systemy elektroniczne, takie jak: system nagłośnienia (głośniki w podsufitce bagażnika, elektryczne przednie szyby, podgrzewane fotele, termometr zewnętrzny, panoramiczny elektryczny szyberdach.
Przebieg – 247000 km, z czego auto zrobiło 1000 km u nas w kraju.
Auto zakupione w 2016 (pierwsza rejestracja w Polsce listopad 2016), używane jako auto weekendowe w lecie w 2017, przez sezon zimowy garażowane w ocieplanym garażu.

Naprawy wykonane w tym sezonie:
– pompa wody
– termostat + nowa obudowa
– wiatrak chłodnicy z wiskozą
– chłodnica
– końcówki drążków kierowniczych
– piasta z łożyskiem przedniego prawego koła
– amortyzatory klapy bagażnika
– moduł komfortu
– uszczelki elektrozaworów ogrzewania wewnątrz
– drążek reakcyjny
– łączniki stabilizatora
– tuleje wahacza
– konserwacja spodu auta

Auto nie jest nowe, należałoby zrobić:
– zaprawka tylnego błotnika oraz klapy bagażnika.
– naprawa podsufitki
– wymiana wygłuszenia maski
– wymiana listew dolnych drzwi (przypadłość modelu e34)
– schowek na narzędzia ( ułamane zaczepy)
– serwis olejowy (zostawiam dla przyszłego nowego nabywcy, ostatnia wymiana oleju i filtrów po przyjeździe z DE, czyli rok temu)

Auto w bardzo dobrym stanie, pewnie się prowadzi, trzyma moc, środek w stanie idealnym, wręcz salonowym. Polecam auto dla fanów marki, idealny materiał na youngtimer’a w bardzo dobrej kondycji.

Telefon: +48 695 987 850
Miejscowość: Lublin

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.