BMW 523i E39 1997 – 15000 PLN – Warszawa

Żaden prawdziwy miłośnik marki nie przejdzie obok tego egzemplarza obojętnie. Tylny napęd i wolnossące sześć cylindrów to układ, który powoli odchodzi dziś w zapomnienie, a wrażenia zza kierownicy zapewnia pierwszorzędne. To wóz dla osób kochających motoryzację, a nie jedynie szukających narzędzia do przemieszczenia się z punktu A do punktu B. To BMW 523i E39 ma 2,5 litrowy silnik pod maską, automatyczną skrzynię biegów, kolor Aspensilber metallic, kompletną dokumentację historii eksploatacji i pięknie utrzymany stan.

BMW 523i E39
Rocznik: 1997
Przebieg: 178000 km
Pojemność: 2500 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 170 KM

Cena: 15000 PLN

Wyposażenie:
– klimatyzacja automatyczna dwustrefowa,
– radioodtwarzacz,
– 6 poduszek powietrznych,
– elektryczne szyby i lusterka,
– centralny zamek z pilotem,
– podgrzewane fotele przednie,
– ABS, ASR,
– fotochromatyczne lusterko wsteczne,
– tempomat,
– elektrycznie regulowany odcinek lędźwiowy foteli,
– wielofunkcyjna kierownica,
– domykanie szyb z kluczyka.

Sprzedam bardzo, bardzo zadbany (i uczciwy) egzemplarz BMW serii 5, model E39 z benzynowym silnikiem M52B25. Wyjątkowy egzemplarz, zapraszam do lektury.

Podstawowe informacje – rok produkcji: 1997, silnik 2.5 litra pojemności, rzędowy, sześciocylindrowy, 170KM. Automatyczna skrzynia biegów. Kolor: Aspensilber metallic. Przebieg: 161 tys. km. Serwisowany w ASO, z kompletną dokumentacją (instrukcje, książka serwisowa, komplet 4szt. kluczy).

Jestem drugim właścicielem pojazdu. Historia serwisowa prowadzona z niesamowitą dokładnością – odnotowane wszelkie działania związane z jego eksploatacją, serwisem, czy po prostu użytkowaniem. Książka serwisowa to jedno – tam wpisy nt. bieżących napraw, ale segregator, zawierający ponad 100 stron, to drugie. Każda, nawet najdrobniejsza wymiana czy wizyta w stacji kontroli pojazdów została udokumentowana. Są również TUV’y, BRIEF’y czy nawet karta odbioru samochodu z niemieckiego salonu.

Lakier w świetnej kondycji. Nadkola tył z lewej i prawej strony zostały zabezpieczone przed dalszym rozwojem rdzy – nie były to absolutnie dziury wielkości pięści, ale niewielki nalot, dlatego też miernik grubości lakieru wyraźnie informuje o drugiej warstwie w tych miejscach. Ponadto drzwi prawy tył były powtórnie lakierowanie, bez szpachli. Ten element nie był cieniowany i wprawne oko, w słoneczny dzień, dostrzeże, że odcień minimalnie odcina się od reszty elementów. Podkreślam – minimalnie. Poza tym fabryczny lakier na całym samochodzie. Wszystkie szyby oryginalne BMW, szczeliny równe. Klapa bagażnika, progi, podłoga – idealnie zdrowe. Reflektory oryginalne, wszystkie z jednego roku.

Samochód jest zwarty, sztywny, prowadzi się idealnie, pokusiłbym się o stwierdzenie, że jak trzyletnie auto. Nic nie hałasuje, nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków – żadnych przedmuchów przy autostradowych prędkościach. Silnik pracuje idealnie równo, cicho, nie kopci, nie dławi się, bez oporu wkręca się na wysokie obroty. Osobiście nie mam żadnych zastrzeżeń co do stanu technicznego pojazdu. Elektryka w pełni sprawna: klimatyzacja, szyby, lusterka, multifunkcyjna kierownica, tempomat – wszystko działa bez zarzutu. Piksele na wyświetlaczach na swoim miejscu. Tapicerka w doskonałym stanie. Żadnych przetarć, dziur itp.

Autko jest w pełni oryginalne, tj. koła, reflektory, tłumik, zawieszenie dokładnie takie, jakie wyszło z fabryki. Zestaw naprawczy w bagażniku kompletny.

Samochód stoi na stalowych felgach wraz z nowymi (2017 r.) oponami całorocznymi z najwyższej półki – Nokian Weatherproof.
Samochód ubezpieczony (OC + AC) z ważnym przeglądem technicznym.

Nie będę opisywał, co zostało wymienione, a co nie. Wszelkie szczegóły są zawarte w dołączonej dokumentacji. Fakt jest taki, że samochód jest serwisowany na bieżąco, bez półśrodków. Na tę chwilę nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego.

W tej części opisu sprzedający często informują o tym, aby “pamiętać, że samochód swoje lata ma i trzeba brać to po uwagę i jakieś wady można znaleźć” – nie w tym przypadku. Mój egzemplarz swoje lata ma, ale jest w świetnej, niemal fabrycznej kondycji. Oferta jest skierowana dla wyjątkowo wymagającego nabywcy – sam, gdy kupuję auto, zwracam uwagę chociażby na to, w jaki sposób zamykają się drzwi, na zapach panujący wewnątrz czy to, jak był użytkowany.

Zgadzam się na sprawdzenie samochodu w warsztacie, na stacji diagnostycznej, gdziekolwiek.

Powód sprzedaży: jestem miłośnikiem motoryzacji. Lubię samochody – kupować je, cieszyć się nimi, sprzedawać. Nie jest to moje źródło utrzymania, a po prostu zamiłowanie.

Poważnie zainteresowanym mogę poświęcić nawet cały dzień na oględziny pojazdu.

Cena jest dla Ciebie zbyt wysoka? Tutaj sobie podziękujmy. Uważam, że osoby z zamiłowaniem do motoryzacji, a zwłaszcza do BMW, mają świadomość tego, jak wygląda rynek samochodów używanych.

Cena jest znana i z całą pewnością nie będę jej negocjował przez telefon. Jeśli przedstawisz mi konkretne argumenty, dla których miałbym obniżyć cenę, to oczywiście jest to możliwe (np. po wizycie u mechanika). W innym przypadku, czyt. “każdy handlowiec dla zasady opuszcza trochę cenę”, to… nie.

Telefon: +48 668 345 879
Miejscowość: Warszawa