KlasykaGatunku.pl

BMW 528i E39 1999 – SPRZEDANE

Zestawienie eleganckiego projektu i perfekcyjnego stanu samochodu zawsze robi imponujące wrażenie. BMW 528i E39 to samochód w którym czuć klasę i ducha marki, tu zachowanego w niemal fabrycznym stanie. Silnik 2.8 l R6 w zestawieniu z manualną skrzynią biegów i tylnym napędem pozwala już na całkiem dynamiczną jazdę. Ten samochód ma 7,4 s do setki i w sezonie zimowym każdy zakręt może brać bokiem… choć ten nigdy nie był użytkowany zimą i żaden jego element nie wskazuje, by ktokolwiek miał w nim ochotę na dzikie harce. Imponująca powściągliwość pierwszego i jedynego, włoskiego właściciela.

Link: http://klasykagatunku.pl/auta/bmw-528i-2/

BMW 528i
Rok produkcji: 1999
Pojemność silnika: 2793 ccm
Moc: 193 KM
Przebieg: 84,042 km
Skrzynia biegów: manualna 5-biegowa

BMW 528i w kolorze „Titansilber Metallic” z czarną skórzaną tapicerką.
Samochód o minimalnym przebiegu 84 tysięcy kilometrów, kupiony od spadkobiercy pierwszego właściciela w Mediolanie (Włochy).
Z wielką przyjemnością pokonaliśmy nim trasę 1400 km do Wrocławia.
Jest to bardzo zadbany egzemplarz z udokumentowaną historią serwisową, kompletem kluczy.
Nie użytkowany zimą, garażowany.

Szczególne wyposażenie: Zawieszenie M-Sport, skórzana kierownica i drewniany lewarek M-Technik. Pakiet „Shadowline” – listwy szyb w kolorze czarnym. Samochód całkowicie zgodny ze specyfikacją według nr VIN.

Książka serwisowa dokumentuje 6 wykonanych serwisów, przy następujących przebiegach:
– wydanie z salonu dnia 15.09.1999
– 17,026 km dnia 19.02.2001
– 32,164 km dnia 04.11.2002
– 47,737 km dnia 07.12.2005
– 52,756 km dnia 16.07.2008
– 57,750 km dnia 26.08.2010

Pozostałe serwisy dokumentują rachunki:
– 57,795 km – komplet nowych opon, ustawienie geometrii zawieszenia
– 64,546 km – serwis olejowy – 14.04.2015
– 76,065 km – pełny serwis – wymiana wszystkich olejów i filtrów – 04.03.2016
– 76,687 km – nowe paski i rolki napinające – 31.03.2016

Nadwozie posiada wciąż pierwszy – fabryczny lakier.
Wnętrze zachowane w świetnym stanie. Skóra i plastiki matowe.
Spód bez korozji, przed laty zabezpieczony żółtym woskiem do profili zamkniętych.

Wykonane prace: brak
Mankamenty wizualne: kilka małych rys i odprysków lakieru na tylnym zderzaku

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.
Wraz z autem otrzymujesz kompletną dokumentację serwisową – książka serwisową, cztery klucze.