BMW 530i E39 2002 – 66000 PLN – Dębica

BMW 530i E39 to dla wielu wciąż wzór auta idealnego. Pięknie wyważone w kształtach i proporcjach, szczególnie czaruje w wersjach o podkreślonym charakterze sportowym, wyposażonym w tzw. M-Pakiet, czyli pakiet stylistyczny obejmujący zderzaki, felgi M, a także zmodyfikowane zawieszenie i elementy wnętrza. Trzeba przyznać, że taki samochód w klasycznej bieli, ze skórzanym czarnym wnętrzem, wciąż prezentuje się doskonale, szczególnie jeżeli uda nam się odnaleźć egzemplarz zachowany tak doskonale, jak w ogłoszeniu. Tu jedyne 22 tysiące kilometrów przebiegu zrobiły swoje. Samochód wręcz zachwyca, wciąż prezentuje się tak, jakby dopiero co wyjechał z salonu, mimo, że nigdy nie przechodził prac renowacyjnych. Wciąż posiada oryginalną powłokę lakierniczą i pięknie zachowane wnętrze. Cena może wydawać się wysoka tylko do momentu, kiedy nie zerkniemy np. na rynek niemiecki. Tam takie egzemplarze dostępne są jedynie w najbardziej ekskluzywnych salonach i wyceniane są zdecydowanie powyżej granicy 20 tys. euro.

BMW 530i E39
Rok produkcji: 2002
Przebieg: 22.700 km
Pojemność silnika: 3000 ccm
Moc: 231 KM (169 KW)
Skrzynia biegów: automatyczna

Cena: 66000 PLN

Classic4u chciałoby zaprezentować Państwu nienagannie utrzymany egzemplarz BMW E39 z przebiegiem zaledwie 22.700 km.
Auto dotarło do nas z Japonii w listopadzie 2016 roku.
Wyposażone zostało w silnik benzynowy M54B30 o pojemności 3.0 i nominalnej mocy 231 KM.
Kolor Alpineweiss z pełnym M-pakietem prezentuje się znakomicie.

Szczególną uwagę należy zwrócić na stan zachowania samochodu.
Auto w japońskim domu aukcyjnym otrzymało ocenę 4.5 w 5-cio stopniowej skali.
Na całej karoserii znajduje się pierwszy, fabryczny lakier.
Wszystkie szyby wraz z szybą czołową są oryginalne.
Przebieg zaledwie 22.700 km został potwierdzony japońskim Certyfikatem Exportu (zdjęcie na końcu galerii) oraz „kondycją” samochodu.

Podwozie samochodu wygląda jak w dwumiesięcznym pojeździe, co zostało uwzględnione na zdjęciach w galerii.
Brak oznak jakiejkolwiek korozji dotyczy całej karoserii, komory silnika oraz wnęk nadkoli.

Silnik wraz ze skrzynią biegów pracują idealnie.
Nie czuć żadnych szarpnięć przy zmianie biegów.
Układ kierowniczy wraz z zawieszeniem adekwatny do przebiegu – jak w nowym aucie.

Wnętrze samochodu nie nosi śladów eksploatacji.
Skóry pozostały matowe, jak w czasach kiedy egzemplarz opuszczał linię produkcyjną.
Fotel pasażera oraz tylna kanapa mogły nie być jeszcze używane.

Podzespoły elektryczne (takie jak lusterka, szyby, szyberdach, fotel itp.) w pełni sprawne.

Wykonane prace:
– zakup nowego akumulatora Bosch (stary w chwili dotarcia do nas był całkowicie wyeksploatowany),
– dwuetapowe polerowanie w studiu detailingowym „Garaż Blasku” w Dębicy wraz z nałożeniem wysokiej jakości wosku,
– spolerowanie parkingowej obcierki na prawym rogu przedniego zderzaka,
– skasowanie błędów powstałych na skutek słabego akumulatora,
– wyczyszczenie wnętrza

Podejrzewamy, że jest to jeden z najładniejszych egzemplarzy E39 dostępny w chwili obecnej na rynku europejskim.
Auto dla bardzo wymagającego klienta, który liczy na nieskazitelny stan zachowania.
Samochód po pełnych opłatach celno-akcycowych, przygotowany do rejestracji.
Chętnie udostępnimy egzemplarz na przegląd przedzakupowy w ASO BMW lub innej stacji diagnostycznej.

Do wglądu:
– komplet zdjęć z Japonii, Niemczech oraz transportu do naszej siedziby,
– komplet dokumentów,
– karta aukcyjna z Japonii

Zapraszamy do śledzenia nas na FB – classic4u

Telefon: +48 517 841 266 lub +48 695 711 140.
Miejscowość: Dębica

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.