BMW 535i E34 1990 – SPRZEDANE

Szczęśliwie minęły już czasy, gdy samochody tego pokroju były wybierane jako sztandarowe wozy domorosłych drifterów. BMW 535i E34 odkrywane dziś jest na nowo, znów jak przed ćwierćwieczem, jako elegancka limuzyna z dyskretnym sportowym pazurem. Znalezienie tego youngtimera w budzącym respekt stanie z roku na rok staje się coraz trudniejsze, choć szczęśliwie – wciąż jest możliwe. Ceny stale rosną, lecz gdy mamy przez sobą egzemplarz w stanie zbliżonym do nowego pojazdu, pokusa wciąż jest silna i niełatwo jej się oprzeć. W końcu śmiało można taki sprowadzony z Japonii egzemplarz uznać jako inwestycję na długie lata, a przyjemność z okazjonalnego użytku będzie miała inny smak, niż ta która płynie z jazdy nowoczesnymi wyrobami motoryzacyjnymi.

BMW 535i E34
Rocznik: 1990
Przebieg: 61000 km
Pojemność: 3430 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 211 KM

BMW E34 535i w stanie zbliżonym do nowego pojazdu.
Przebieg potwierdzony japońskim Export Certificate oraz dokumentacją serwisową.

Komplet dokumentów i kluczyków.
Fabryczna grubość lakieru na wszystkich elementach.
Samochód przeszedł gruntowny przegląd mechaniczny po sprowadzeniu.
Wymieniono tłumik końcowy (oryginalny był dotknięty lekką korozją) oraz uszczelkę pokrywy zaworów (lekkie zapocenie).
Poza tym samochód nie wymaga jakichkolwiek nakładów.
Jedyny mankament to lekkie uszkodzenie siedziska tylnej kanapy widoczne na zdjęciach.

10 myśli nt. „BMW 535i E34 1990 – SPRZEDANE”

  1. Witam,

    czy w cenie auta mogę liczyć na dres Adidasa i jakiś łańcuch.. może być srebrny ?:)

    1. Puknij się w czoło kolo,te czasy już minęły,dresiarnia pomyka zdezelowanymi e60.

      1. Nie zgodził bym się, dresiarnia chciała by pomykać zdezelowanymi e60 ale z powodu jeszcze relatywnie wysokiej ceny (ok. 20k za łatańca), raczej dożynają e39. 🙂

        1. To prawda, choć teraz już częściej widuję dresów i buraków za kierownicami aut z grupy VAG – głównie Audi. Silnik oczywiście 1,9TDI i jest królem polskiej wsi.

        2. Dla dresa liczy się lans i wygląd więc watpie że da 18-25tys za dobrą e39 ze słusznym (530i,540i)silnikiem a tyle takie kosztują(nie mówię o trupach za 7k) ,nie licząc alpin i emek bo te wiadomo inna półka cenowa,więc dres kupi za tą kasę ulepa e60 ,takie moje zdanie.A ta e34 śliczna,miałem e34 525i,obecnie e39 528i na weekend a na codzienne dojazdy w124 250d,w planach 540;-).Pozdrawiam pasjonatów;-)

  2. Pięknie zachowany egzemplarz! Niczego mu nie brakuje oprócz skóry w środku i spryskiwaczy reflektorów, ale to drobnostki. Zdecydowanie wart takich pieniędzy! 🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.