BMW 635 CSi E24 1981 – SPRZEDANE

Powstało u schyłku lat 70-tych, wyznaczając dla konkurencji wzorzec na kolejne dziesięciolecie. BMW 635 CSi E24 łączyło aksamitną pracę rzędowej szóstki i wysoki komfort z osiągami, które robiły wrażenie. To najwyższa liga samochodów klasy GT, „szóstka” stawiana była przez ówczesną prasę na jednej półce z Ferrari 400i i Porsche 928. Dziś z wymienionej trójki BMW jest zdecydowanie najtańsze i najłatwiejsze w utrzymaniu. Produkowane przez 12 lat, dostępne jest w wersjach zwanych CS, CS1, CS2. To pierwotne, jako jedyne posiadające jeszcze zawieszenie ze starej piątki (E12), jest najbardziej komfortowe, najmocniej zdobione chromem i najbardziej poszukiwane. Taki właśnie, pięknie utrzymany egzemplarz prezentowany jest w tym ogłoszeniu.

BMW 635 CSi E24
Rocznik: 1981
Przebieg: 170500 km
Pojemność: 3453 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 218 KM

Wyposażenie:
– klimatyzacja,
– elektryczne szyby x 4,
– elektryczne lusterka,
– wspomaganie kierownicy,
– centralny zamek z pilotem plus alarm,
– radio Becker,

Sprzedam BMW 635 Csi, 1981 r.
Przebieg 170 tys. km. w pełni udokumentowany książką serwisową i dokumentami z przeglądów technicznych.
Auto posiadam od 7 lat, jestem pierwszym i jedynym właścicielem w Polsce, sam sprowadziłem BMW do kraju (byłem też ostatnim właścicielem za granicą).

Jest to pierwsza seria szóstki, tzw. CS, wyposażona w skrzynię biegów Getrag (jedynka w dół).
Samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym.
W minionym roku wymieniałem amortyzatory przód, regenerowane też były zaciski hamulcowe przód, wymieniana była uszczelka pod kolektorem wydechowym i przy okazji regulacja zaworów oraz serwis klimatyzacji.
Auto częściowo posiada jeszcze oryginalny lakier, boki samochodu były ponownie lakierowane.
Wszystkie szyby są oryginalne.

Ostatnie zdjęcie przedstawia samochód w stanie jakim go zakupiłem 7 lat temu, widoczne tam chromowane „cyrkle” na błotnikach były przyczyną naprawy blacharskiej błotników (rdza znajdowała się pod cyrklami), była to jego największa wada oraz mała stłuczka już za mojej kadencji – uszkodzony zderzak i lewy przedni błotnik, który wymieniłem na prawie nowy oryginalny.
Auto starałem się doprowadzić do jak najlepszego i oryginalnego stanu, w związku z tym zakupiłem oryginalne felgi 14″, wymieniłem większość listew ozdobnych (zakupione nowe w ASO) itp. itd.