BMW 730i E32 1992 – SPRZEDANE

Szeroki oddech dwóch nerek na przedniej atrapie w BMW 730i E32 oznacza jedno. Silnik V8 pod maską, zniewalający swoim brzmieniem i gwarantujący tej sportowej limuzynie odpowiednie osiągi. Ten egzemplarz szczególnie ucieszy tych, którzy lubią w dużych samochodach czuć drapieżny, sportowy charakter. Kolor Diamantschwartz Metallic, wykończenie nadwozia Shadowline, czarna skórzana tapicerka i sportowe fotele to zestawienie, które w tym modelu lubią wszyscy, a mogą się cieszyć nim tylko nieliczni. Dodatkowo na pokładzie jest jeszcze manualna skrzynia biegów, 25% szpera, tempomat i klimatyzacja, a lista wykonanych prac w ciągu ostatnich 5 lat i 40 tysięcy przejechanych kilometrów przekonują, że pojazd był dotąd we właściwych rekach.

BMW 730i E32
Rocznik: 1992
Przebieg: 228000 km
Pojemność: 2997 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 218 KM

Rozkodowane wyposażenie auta:
Numer podwozia WBAGD110XXXXXX
Kod typu GD11
Typ 730I (EUR)
Typoszereg E E32 ()
Seria 7
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M60/1
Pojemność skokowa 3.00
Moc 160
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Tapicerka (0226)
Data prod. 199 – wyświetl numer –

S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału
S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia
S241A AIRBAG FAHRER/BEIFAHRER Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S464A SKISACK Worek na narty
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat
S564A INNENLICHTPAKET Pakiet oświetlenia wnętrza
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

Na sprzedaż BMW E32 z benzynowym silnikiem V8 3.0. Samochód został sprowadzony z Niemiec w maju 2013 roku z przebiegiem 186 tys. km. Od tego czasu użytkowany był głównie latem i na wakacyjne wypady. Serwisowany na bieżąco.

Silnik w bardzo dobrym stanie, zalewany olejem Valvoline Max Life 5w40, wymiana co około 7 tys. km. Od momentu zakupu wymienione zostały: chłodnica, skraplacz klimatyzacji, wysprzęglik, wszystkie cewki zapłonowe, świece, odma, rura dolotu, akumulator, alternator, czujnik temperatury powietrza, silniczek krokowy. W zeszłym roku wymienione kompletne zawieszenie, wahacze dolne i górne z przodu, drążki kierownicze i drążek środkowy, łożyska przód, nowa przekładnia kierownicza oryginał BMW (poprzednia wymieniona ze względu na luzy, dorzucam ją jako zapasową do ewentualnej regeneracji), tuleje gumowe i łączniki stabilizatora z tyłu i z przodu, gumy stabilizatora, poduszki silnika, olej w skrzyni i w tylnym moście, nowe amortyzatory Bilstein i sprężyny Eibach Pro Kit, poduszki amortyzatorów Meyle HD, pompa paliwowa, filtr paliwa, regulator ciśnienia paliwa, obejmy zbiornika paliwa. Pokrywy zaworów wyczyszczone i pomalowane, wymienione uszczelki pokryw zaworów. Wymienione zostały także tarcze hamulcowe z tyłu, z przodu zaciski czterotłokowe z wersji V12, po regeneracji, nowe tarcze Zimmermann, klocki BMW, przewody hamulcowe w stalowym oplocie oraz płyn hamulcowy. Nowe przednie reflektory, zmienione ze względu na wypalone odbłyśniki w oryginalnych lampach.

Samochód prowadzi się świetnie, układ hamulcowy nie ma żadnych problemów z wyhamowaniem auta nawet z dużej prędkości, a sportowe sprężyny zapewniają doskonałą przyczepność w zakrętach.

W zeszłym roku samochód pojechał w trasę około 3 tys. km do Chorwacji bez żadnych problemów, co tylko potwierdza w jak doskonałym stanie technicznym się znajduje, mimo 26 lat eksploatacji. Oryginalny wydech wraz z katalizatorami, fabryczne szyby, brak korozji. Lakier nie był polerowany, auto jest w ciągłym użyciu, nie było picowane do sprzedaży.

Wnętrze auta bardzo zadbane, klimatyzacja jest sprawna, elektryczne fotele, szyby i wsteczne lusterko elektryczne działają prawidłowo. Auto posiada radio z nawigacją GPS, bluetoothem i slotem na kartę SD. Dla kogoś kto woli oryginalne radio BMW na kasety, dorzucam je do auta. Samochód od momentu zakupu jest garażowany.

Silnik nie pali oleju, chodzi równo, jest w doskonałym stanie. Auto mimo swojego wieku prezentuje się świetnie, może być zarejestrowane jako zabytek i okazać się dobrą inwestycją w przyszłości. Samochód na felgach Remotec 16″ z oponami letnimi (około 8 tys. km przebiegu), dorzucam koła 15″ BMW styling 5 z oponami zimowymi (około 3 tys. km przebiegu).

Samochód świeżo po przeglądzie i wymianie oleju i filtrów.