BMW 740i E38 2000 – SPRZEDANY

BMW 740i E38 łączy sportowy styl i elegancję z doskonałymi właściwościami jezdnymi. W kolorze Alpinweiss to rzadkość, wybitnie wyróżniająca się na ulicy. Ten egzemplarz przekonuje do siebie zarówno konfiguracją, jak i stanem zachowania. Mimo niewielkiego przebiegu, doprowadzenie go do idealnego stanu kosztowało wiele uwagi i wydatków. Teraz wygląda tak, jakby był zdolny podbić każdy salon świata. To kusząca propozycja. Z pozycji kierowcy to wciąż gwarantowana przewaga odczuć ze świata mechaniki i fizyki, nad tymi z ery gier komputerowych, które nierozłącznie związane są z coraz młodszymi samochodami.

BMW 740i E38
Rocznik: 2000
Przebieg: 199500 km
Pojemność: 4398 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 286 KM

Wyposażenie:
– zderzaki w kolorze nadwozia,
– podgrzewana przednia szyba,
– elektryczny szyberdach,
– rolety przeciwsłoneczne tylnych szyb bocznych oraz szyby tylnej,
– zewnętrzne oraz wewnętrzne lusterka fotochromatyczne
– wykończenie elementami drewna
– spryskiwacze reflektorów
– reflektory xenonowe
– system nawigacji professional
– telefon
– zmieniarka na 6 CD
– system hifi Professional DSP
– DSC
– wspomaganie servotronic
– elektrycznie regulowana kolumna kierownicy
– alarm oraz centralny zamek
– elektrycznie regulowane fotele przednie z pamięcia
– podświetlane klamki zewnętrzne
– pakiet podświetlenia wnętrza
i wiele innych

Oferuję na sprzedaż BMW 740i E38
Silnik: M62
Kolor: ALPINWEISS 300
Tapicerka: BEIGE, SANDBEIGE
Przebieg: 124000 MIL
VIN: DN82848

Auto zostało kupione przeze mnie osobiście w USA.
Jest w 100% bezwypadkowe, całe swoje życie spędziło na Florydzie, gdzie nigdy nie ma śniegu i czasami pada deszcz.
Jest w 100% bez najmniejszych śladów korozji.
Posiadam pełną dokumentację fotograficzną z USA oraz wydruk z CARFAX który potwierdza przebieg i bezwypadkowość auta.

Po sprowadzeniu auta do Polski doprowadziłem auto do stanu kolekcjonerskiego.

Oto lista przeprowadzonych prac:
– odświeżenie lakieru oraz zabezpieczenie,
– odświeżenie wnętrza oraz zabezpieczenie,
– wymiana oleju w silniku (LIQUI MOLY),
– wymiana filtrów oleju, powietrza, paliwa,
– kontrola i uzupełnienie poziomu oleju skrzyni biegów,
– kontrola oleju w tylnym moście,
– diagnostyka silnika,
– wymiana chłodnicy wody (BEHR) oraz płynu chłodniczego,
– wymiana przewodów hamulcowych oraz płynu hamulcowego wraz z odpowietrzeniem,
– kompletna wymiana zawieszenia (wszystkie wahacze, łączniki, drążki, końcówki drążka, tuleje itp.),
– wymiana łożysk przednich z piastą,
– kontrola oraz czyszczenie układu klimatyzacji,
– wymiana sterownika ABS,
– regeneracja lamp przednich z wymianą odbłyśników.

Poza tym wymieniłem sporo części, które mimo tego że nie były specjalnie zniszczone, jednak wolałem żeby były nowe, wszystko zamawiane w serwisie BMW:
– dywaniki,
– lampy tylne,
– kierunki boczne przednie,
– uszczelka szyby przedniej,
– podszybie,
– obudowa plastikowa wentylatorów chłodnicy,
– żarniki ksenonowe OSRAM,
– wszystkie listwy plastikowe progów,
– zamek maski,
– listwy plastikowe zderzaka tylnego oraz przedniego,
– chromy zderzaka tylnego,
– emblematy BMW na masce oraz tylnej klapie,
– blenda tablicy rejestracyjnej EU,
– nerki atrapy przedniej,
i wiele innych…

Lista wymian i ich wartość jest naprawdę duża.
Osoby które interesują się tematem wiedzą jakie to są koszta.
Auto jest naprawdę wyjątkowe, ciężko jest znaleźć E38 w tak zachowanym stanie z silnikiem M62, w krótkiej wersji oraz w kolorze ALPINWEISS.
Jest w całości oryginalne i zgodne z nr VIN.
Możliwość sprawdzenia auta w dowolnym serwisie.