BMW 740iL E38 2000 – 30000 PLN – Warszawa

BMW 740iL E38 jakością wykończenia i komfortem przebija wiele nowszych modeli. W wersji z przedłużonym rozstawem osi szczególną uwagę poświęcono zadowoleniu pasażerów drugiego rzędu, stąd między innymi elektryczna regulacja i podgrzewanie kanapy oraz tylna roleta. Ten egzemplarz przybył do Polski z USA. Na miejscu przeszedł wszelkie niezbędne prace mechaniczne, by mógł dawać pełnię przyjemności. Ma drobne mankamenty, o których uczciwie informuje sprzedający, natomiast zdaje się je rekompensować korzystna cena. To kawał solidnej limuzyny z kultowym silnikiem V8 za raptem trzy dyszki, do negocjacji.

BMW 740iL E38
Rocznik: 2000 (w dowodzie 2001)
Przebieg: 208000 km
Pojemność: 4400 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 286 KM

Cena: 30000 PLN do negocjacji lub zamiana

Wyposażenie:
ABS, kontrola trakcji, 4 poduszki powietrzne, el tylna roleta, el regulowana kierownica, podgrzewana kierownica, podgrzewane fotele plus tylna kanapa, lampy xenonowe, el szyberdach, podswietlane klamki, fotele łamane komfortowe, radio z DSP, alarm fabryczny, nawigacja 4:3, automatyczna skrzynia biegów z oprogramowaniem ALPINA, zaktualizowany sterownik silnika, elektryczne szyby, el skladane i regulowane lusterka

Auto przypłynęło ze Stanów jako uszkodzone mechanicznie, a mianowicie cieknący silnik, nie działająca skrzynia biegów oraz wybite zawieszenie.
Posiada dosyć bogate wyposażenie, aczkolwiek do pełnego tzw. fulla trochę brakuje.

Z zabawek posiada:
– el. tylną roletę
– podgrzewanie foteli z przodu i tyłu
– regulowana elektrycznie i podgrzewana kierownica
– radio z DSP
– tempomat
– jasna skóra
i inne tego typu atrakcje

Wymienione zostały następujące części:
– dwie uszczelki pokryw zaworowych
– uszczelka wanny
– wiskoza
– termostat z pompą wody
– wszystkie uszczelki i o-ringi związane z obiegiem cieczy chłodzącej
– skrzynia biegów wraz ze sprzęgłem hydrokinetycznym
– wszystkie świece na NGK
– dwie cewki

Lampy poddane regeneracji – wyczyszczone soczewki, odbłyśnik oraz wstawione nowe żarniki BOSMA D2s 5000 K.
Wymiana podłokietnika wraz z telefonem (auto przyjechało z urwanym telefonem i podłokietnikiem).
Wymiana żarówek w lampach drogowych na Osram Cool Blue Intense HB3.
Wymienione radio wraz ze zmieniarką, fabryczne MK2 czasami się zawieszało lub pokazywało biały ekran.
Wymiana drążków kierowniczych oraz jednego wahacza.
Wymiana górnej i bocznych uszczelek szyby czołowej – do wymiany została dolna, lekko sparciała i czasami świergota – nie wymieniłem, bo na miejscu nie mieli, a potem już wypadło z głowy i wiecznie brakuje czasu.

Na ten moment nie ma się naprawdę do czego przyczepić z punktu widzenia mechaniki, można śmiało jeździć bez obaw.

Z minusów (jak to auto 16 letnie – coś musi się dziać):
– lekko opada tył podsufitki – do podklejenia
– przedni błotnik wgnieciony na rancie i przy listwie – można prostować lub wymienić
– rdza wychodzi na drzwiach kierowcy i pasażera od strony kierowcy – do malowania lub wymiany – nie ruszam, auto jest w stanie oryginalnym i nie chce potem być posądzany, że auto malowane, składane itp.
– z radia nie chce wyjść kaseta – jest tam całkiem wpadające w ucho country i trochę amerykańskiego soft rocka
– opony wielosezonówki w stanie raczej średnim, nie chodzi jednak o mięsko bo jest go całkiem sporo. ale o spękania na barku opony
– małe pęknięcie skóry na boczku fotela kierowcy
– pęknięty zderzak przedni, niestety pierwszy wjazd do garażu podziemnego był zbyt stromy

Auto ma opłacone OC do połowy 2018 roku, więc lać paliwko i jeździć – co trzeba zostało porobione, teraz już pozostaje tylko bezawaryjnie cieszyć się nabytkiem.
Osobiście traktowałem zakup tego samochodu jako sprawdzenie czy klasyki/youngtimery mi leżą, mam BMW F10 i BMW F30, więc chciałem posmakować czegoś innego i te auto było strzałem w dziesiątkę.
Sprzedaję, bo nabrałem ochoty na coś brytyjskiego, ale też z literką B na przodzie.

Kilka dodatkowych zdjęć, na których widać mankamenty: https://drive.google.com/file/d/0B0Hn8MuGh-QwSVpqeWN4aGw5Rnc/view?usp=sharing

Auto do obejrzenia w Konstancinie, Piasecznie ub Warszawie oraz w Jeleniej Górze w zależności od dnia.
Cena do rozsądnej negocjacji.

Telefon: +48 790 465 462
Miejscowość: Warszawa lub Jelenia Góra

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.