BMW 750iL E32 1990 – 149900 PLN – Warszawa

BMW 750iL E32 to flagowy okręt marki, pochodzący z drugiej generacji serii 7, projektowanej z dużym rozmachem i użyciem metod CAD/CAM (projektowanie i produkcja z użyciem komputerów). Jego sylwetka łączyła stylistyczne motywy charakterystyczne dla marki z naciskiem na udoskonalenie aerodynamiki. Topowy, 5-litrowy silnik V12 pojawił się w ofercie od lata 1987 roku, oferując wysoką moc i piękna kulturę pracy. Ten egzemplarz dodatkowo wyróżnia powiększony rozstaw osi, który zaoferowano po raz pierwszy właśnie w generacji E32 i który pozwolił uzyskać o 114 milimetrów więcej miejsca na kolana dla pasażerów z tyłu. Komfort i dynamika, jaką zapewnia ta limuzyna do dziś robi fantastyczne wrażenie, a egzemplarz taki jak ten z pewnością może być ozdobą każdej kolekcji. Dlaczego? Z pewnością piękny jest sam w sobie, ale też absolutnie unikalna jest jego historia. Auto jako nowe zakupione było w Polsce, zachowana jest jego kompletna dokumentacja. Na wyposażeniu ma nawet chlapacze – rzecz w tamtych czasach wymagana w Polsce w każdym nowym samochodzie.

BMW 750iL E32
Rocznik: 1990
Przebieg: 181000 km
Pojemność: 4998 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 300 KM

Cena: 149900 PLN

Wyposażenie:
– automatyczna klimatyzacja dwustrefowa,
– elektryczne fotele przednie i tylna kanapa,
– skórzana tapicerka,
– elektryczna tylna roleta,
– zawieszenie nivo,
– el. szyby, lusterka,
– centralny zamek,
– alarm,
– immobiliser,
– podgrzewane fotele,
– spryskiwacze reflektorów

Sprzedam BMW E32 750iL z 1990 roku. Auto w moich rękach od 2011 roku, kolor Islandgrun Metallic. Samochód z ciekawą historią – jako nowy został zamówiony w POL-MOT za kwotę 105.000 DM i odebrany w nieistniejącym już autoryzowanym warsztacie BMW Zaborowski na ul. Bokserskiej w Warszawie. Jestem drugim właścicielem od nowości. Oryginalny lakier i zdrowa buda, co jest ewenementem w tym modelu. Stan mechaniczny perfekcyjny, wizualny co najmniej bardzo dobry. Każda czynność serwisowa od nowości do dziś jest udokumentowana. Jest gruba teczka rachunków, faktur i innych dokumentów. Wiele z nich opiewa na dziesiątki milionów złotych sprzed denominacji. Do samochodu dodaję album ze zdjęciami zrobionymi po odbiorze nowego 750iL z salonu w 1990 r. Jest też certyfikat wystawiony przez BMW Classic w Monachium, potwierdzający oryginalność wozu i jego polskie pochodzenie. Polska specyfikacja oznaczała m.in. brak katalizatorów i fabrycznie montowane tylne chlapacze. Obecny przebieg 181.000 km (u mnie od 158.000 km). E32 eksploatowane w sposób właściwy, prawidłowo serwisowane bez żadnych oszczędności i półśrodków. Od zawsze było jednym z kilku samochodów w domu, od zawsze garażowane. Coroczny serwis z wymianą oleju wykonywałem mimo symbolicznych przebiegów. W ciągu ostatnich kilku lat wymieniłem mnóstwo części na nowe. Wiele z nich profilaktycznie. Nowy jest m.in. układ wydechowy i wszystkie gumowe przewody w aucie (chłodzenia, hamulcowe, wspomagania, Nivo). Załatwione są wszystkie bolączki silnika V12 łącznie z nowymi uszczelkami kolektorów ssących. Układ klimatyzacji po remoncie w zeszłym roku – w większości nowy. Jest szmatka w zestawie narzędzi i nowy oryginalny kanisterek w kole zapasowym. Wraz z autem przekazuję cały know how eksploatacyjny i trochę części na zapas. Samochód był kilkukrotnie opisywany w prasie motoryzacyjnej (Classicauto, Motor), a także występował w programie Patryka Mikiciuka w TVN Turbo.

Telefon: +48 602 756 960
Miejscowość: Warszawa