BMW 750iL E38 1999 – SPRZEDANE

BMW 750iL E38 jakością wykończenia i komfortem przebija wiele nowszych modeli. W wersji z przedłużonym rozstawem osi szczególną uwagę poświęcono zadowoleniu pasażerów drugiego rzędu. Stąd elektryczna regulacja kanapy, rozkładane stoliki, podkładki do podpisywania dokumentów i rolety, a także sterowanie klimatyzacją i radiem z tylnego podłokietnika. Taki samochód utrzymany w perfekcyjnym stanie wciąż imponuje, przekonując spokojną pracą silnika V12.

Link: http://klasycznysalon.com/auto/bmw-e38-750il/

BMW 750i E38
Rocznik: 1999
Przebieg: 239000 km
Pojemność: 5400 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 326 KM

Do sprzedania BMW E38 750iL z 1999 roku z pełnym wyposażniem.

BMW w serii 7 z największym dostępnym silnikiem V12 o pojemności 5.4l w wersji Long. Samochód w praktycznie idealnym stanie technicznym i wizualnym. Niezwykła limuzyna, która jakością wykończenia i komfortem przebija najnowsze modele. Samochód w praktycznie maksymalnej możliwej wersji wyposażenia, posiada między innymi pneumatyczne zawieszenie, skórzaną tapicerkę, elektrycznie regulowaną tylną kanapę i przednie fotele, automatycznie otwieraną tylną klapę, a także nawigację i telewizor. Samochód był projektowany z dużym naciskiem na komfort i wygodę pasażerów tylnej kanapy, dlatego do dyspozycji pasażerów są między innymi stoliki, podkładki do podpisywania dokumentów i elektryczne regulacje, rolety, a także sterowanie radiem i klimatyzacją w tylnym podłokietniku. Samochód eksploatowany był zgodnie z jego przeznaczeniem, delikatne ślady użytkowania znajdują się na miejscu kierowcy i pasażera tylnej kanapy z prawej strony. Auto jest w fenomenalnym stanie, a wszystkie elementy wyposażenia są sprawne i nie widać na nich śladów użytkowania.

Auto po sprowadzeniu do Polski przeszło duży przegląd i serwis. Wymienione oleje w silniku i skrzyni biegów, nowe kable zapłonowe, rura od przepływomierza, wymieniony olej w siłowniku klapy, nowe tuleje stabilizatora z przodu, nowe podszybie, wymiana czujników PDC, profesjonalny detaling, lakierowanie kilku elementów z powodu otarć parkingowych.

Przebieg samochodu jest w pełni potwierdzony, pełna historia serwisowa zostanie przekazana nowemu właścicielowi.

Lakier
Po profesjonalnym detailingu, ładny i równy na całym samochodzie. Kilka elementów było lakierowanych ze względu na otarcia parkingowe (możliwe wysłanie dokumentacji zdjęciowej przed malowaniem). Na prawym progu jest obtarcie (widoczne na zdjęciu). Maska ma kilka odprysków, ale jest w pierwszym lakierze.

Blacharka
Samochód absolutnie bez rdzy. Brak oznak korozji w newralgicznych dla tego modelu miejscach. Doły drzwi, błotniki, progi, podłoga w bardzo dobrym stanie, bez oznak korozji.

Wnętrze
W idealnym stanie, wszystkie elementy wyposażenia są sprawne. Wnętrze praktycznie bez oznak zużycia.

Silnik i napęd
Silnik pracuje idalnie równo i cicho. Został przeprowadzony jego przegląd i wymianę elementów eksploatacjnych (kable zapłonowe, płyny, guma od przepływomierza) – dzięki temu pracuje naprawdę idealnie i nie wymaga żadnych inwestycji/wymian

Zawieszenie
W idealnym stanie, ciche i komfortowe. Pneumatyka sprawna, regulacje działają bez zastrzeżeń. Wymienione wszystkie elementy metalowo-gumowe wymagające naprawy. Brak luzów w zawieszeniu.

Hamulce
Wykonany kompleksowy przegląd. Hamulce samochodu w bardzo dobrym stanie, nie wymagają ingerencji mechanika.

3 myśli nt. „BMW 750iL E38 1999 – SPRZEDANE”

    1. skoro brakuje ci teraz jeszcze 15 tys to dołóż sobie jeszcze 50 na serwis i paliwo. Takie samochody są ekstremalnie drogie w naprawie jak chcesz je utrzymac w dobrym stanie inaczej samochód stoi i niszczeje a własciciela nie stac na naprawe.

  1. Z paliwem to przesadziłeś tym bardziej z silnikiem M73N koszty utrzymania nie są małe ale nie przewyższał bym ich do innych silników 😛 Dobrze drogie są uszczelki pod kolektor ok. 1800 zł, 2l więcej oleju do silnika wlejesz, 2 filtry powietrza. Mam 750i z 1999r koszt utrzymania nie jest mały ale bez przesady. Tym bardziej jak ktoś chce kupić taki samochód by powoli robić i za pewien czas jeździć pełnoprawnym youngtimer.
    Ps. spalanie na trasie (zakładając silnik, że jest w pełni sprawny) to 10,4 l/100km przy 140km/h, w mieście tryb mieszant tj. korki i normalny przejazd to spalanie około 16,5l/100km

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.