BMW 750iL E38 1999 – 79000 PLN – Nadarzyn

Fani marki z Monachium są zgodni, że E38 to ostatnie z klasycznych, dużych BMW. Ten model skończył 20 lat i powoli zaczyna nabierać klasycznego charakteru, na który w pełni zasługuje. Opracowanie modelu trwało 6 lat, a taśma produkcyjna ruszyła w lutym 1994 r. BMW nie kryło, że seria 7 ma być bardziej „samochodem kierowcy” niż Mercedes: lżejszym, bardziej sportowym w prowadzeniu. Z początku gamę silników oparto właśnie na jednostkach V8, ale już w 1995 r. pojawił się wariant, którego wszyscy oczekiwali: 750i z silnikiem V12. 5,4-litrowy silnik rozwijał 326 KM i rozpędzał E38 do 100 km/h w 6,7 s. W rzeczywistości 750i nie było szybsze niż 740i, ale kulturą pracy, sposobem rozwijania mocy i poziomem wyposażenia znacząco przewyższało wersję 8-cylindrową. Seria 7 zawsze wyznaczała trendy jeśli chodzi o wyposażenie. Od początku produkcji dostępne były m.in. elektronicznie sterowane amortyzatory, kontrola trakcji i dwie poduszki powietrzne. Przy okazji liftingu z 1998 r. na listę seryjnych opcji wszedł system DSC (ESP). Często wspominaną ciekawostką dotyczącą E38 jest radykalny wzrost sprzedaży tego modelu w ostatnim okresie produkcji, gdy pokazano już następcę. Klienci uznali, że to ostatni moment na zakup BMW o tradycyjnej dla tej marki linii i gremialnie zaczęli wykupować pozostały zapas produkcyjny. Powstało 340 tys. sztuk serii 7 E38, w tym ponad 15 tys. egzemplarzy z silnikiem 12-cylindrowym.

BMW 750iL E38
Rocznik: 1999
Przebieg: 42254 km
Pojemność: 5379 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 326 KM
VIN: WBAGJ010100DG50278

Cena: 79000 PLN

Wyposażenie:
el. szyby i lusterka, podgrzewane fotele z pamięcią, stoliki z tyłu, skórzana tapicerka, klimatronik, tempomat, zmieniarka, roleta

S202 Steptronic
S204 Shorter final drive ratio
S210 Dynamic stability control III
S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S220 Self-levelling suspension
S223 Electronic Damper Control (EDC)
S245 Steering wheel column adjustment,electr.
S261 Side airbags for rear passengers
S352 Insulating double-glazing
S354 Green windscreen, green shade band
S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S416 Roller sun visor, rear lateral
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S430 Interior/outside mirror with auto dip
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S441 Smoker package
P446 Rear compartment equipment
S456 Comfort seat with memory
S460 ELECTR.REAR SEAT ADJUSTMENT
S473 Armrest front
S494 Seat heating driver/passenger
S496 Seat heating, rear
S500 Headl.washer system/intensive cleaning
S508 Park Distance Control (PDC)
S522 Xenon Light
S533 Air conditioning, rear
S548 Kilometre speedo
S602 On-board monitor withTV
S609 Navigation system, Professional
S672 CD changer for 6 CDs
S677 HiFi system Professional DSP
S694 Provisions for BMW 6 CD changer
L807 NATIONAL VERSION JAPAN
S818 Battery master switch
S823 Tropical version
S826 Fahrwerk in Exportabstimmung
S841 Optional extra pack, pseudo code no.
S845 Acoustic fasten seat belt reminder
S853 Language version, English
S875 Infrared remote control
S925 Dispatch protection pack
S992 Control of number-plate attachment

BMW sprowadzone z Japonii.
Samochód jest zarejestrowany i ubezpieczony, na bieżąco serwisowany w naszej firmie, gotowy do jazdy.

Wymieniono m.in wszystkie płyny oraz filtry, przewody zapłonowe + świece, rozdzielacze zapłonu, wszystkie paski, rolki, nowe opony Vredestein.
Wyremontowane zawieszenie (sparciałe gumowe elementy oraz gumowe osłony sworzni – wymieniono całe elementy zawieszenia na nowe).
Bardzo duży przegląd klimatyzacji – nowy kompresor , chłodnica i osuszacz).
Zregenerowano alternator.

Przebieg potwierdzony oryginalną książką serwisową oraz certyfikatem eksportowym.

Szczegółowych informacji oraz odpowiedzi na dodatkowe pytania udzielamy 7 dni w tygodniu pod numerem tel. +48 577 101 479 lub adresem e-mail: a.rybak@infinitum.com.pl

Telefon: +48 577 101 479
Miejscowość: Warszawa – Nadarzyn

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.