BMW 760i E65 2003 – 43000 PLN – Warszawa

BMW 760i E65 to najwyższa wersja silnikowa w czwartej generacji BMW serii 7. Poza futurystycznym kształtem karoserii oferuje niezwykle komfortowe warunki podroży oraz osiągi, o które nie podejrzewalibyśmy limuzyny, która waży 2150 kg. Za zaginanie czasoprzestrzeni odpowiedzialny jest silnik N73B60, tradycyjnie wolnossący, o widlastym układzie 12 cylindrów i pojemności 6 litrów. 445 koni mechanicznych umożliwia osiągnięcie pierwszej setki w 5,5 sekundy, a lista wyposażenia dodatkowego jest tak długa, że można by ją czytać dzieciom na dobranoc. Taki samochód jako nowy kosztował ponad 110 tysięcy euro, a dziś bardzo ładny egzemplarz można kupić za zaledwie kilka procent tej kwoty.

BMW 760i E65
Rocznik: 2003
Przebieg: 241000 km
Pojemność: 5972 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 445 KM

Cena: 43000 PLN

Wyposażenie:
– elektryczna multifunkcyjna kierownica skórzana (ze sterowaniem skrzyni biegów, urządzeniami audio, telefonem, systemem sterowania głosem, funkcjami TV i DVD, programowalnym przyciskiem funkcyjnym), z pamięcią
– wyświetlacz multimedialny z przodu z funkcją okna wsparcia
– centrum kontrolne z tyłu
– sterowanie głosem (notatnik, nawigacja, rozrywka, telefon)
– centralny zamek na pilota
– elektryczne podwójne szyby Klimakomfort, nie przepuszczające promieni podczerwonych, otwierane na pilota, z funkcją przeciwściskową
– elektryczne dociągana klapa bagażnika, otwierana na pilota
– elektryczny szyberdach szklany przesuwno/uchylny, otwierany na pilota
– oświetlenie wnętrza i przedpola na pilota
– elektryczne dociąganie drzwi
– autoalarm z czujnikiem nachylenia i ochrony wnętrza
– elektryczne fotele komfortowe, z podparciem ud, podparciem kręgosłupa lędźwiowego, regulacją szerokości oparcia i podparcia barków, łamane, ogrzewane, wentylowane, z masażem, z pamięcią
– elektryczne fotele z tyłu, z regulacją wysokości, szerokości oparcia, podparciem barków, podparciem kręgosłupa lędźwiowego, ogrzewane, wentylowane
– zagłówki wysuwające się automatycznie po zajęciu miejsca, z regulacją skrzydełek
– elektryczne lusterka zewnętrzne, składane, podgrzewane, z automatyką obserwacji krawężnika, samo ściemniające się, z pamięcią
– lusterko wewnętrzne, samościemniające się, z wbudowanym pilotem uniwersalnym
– komfortowe uruchamianie start/stop
– podgrzewana kierownica
– hamulec postojowy z funkcją Automatic Hold
– automatyczna skrzynia biegów Steptronic, z programem sport i możliwością ręcznej zmiany biegów przyciskami na kierownicy
– czujnik deszczu
– tempomat z pamięcią prędkości
– komputer pokładowy, m.in. ostrzeganie o oblodzeniu, funkcja memo, limit prędkości, spalanie, stoper, check control itp.
– czujniki parkowania PDC, dźwiękowe oraz z ostrzeżeniem optycznym
– ABS (razem z CBC – system stabilizacji podczas hamowania na zakręcie, oraz EBV – elektroniczny rozkład siły hamowania)
– DSC układ przeciwpoślizgowy (razem z DTC – dynamiczna kontrola trakcji, oraz DBC – układ wsparcia hamowania
– Dynamic Drive
– EDC elektroniczna kontrola amortyzacji z trybem komfort/sport
– zawieszenie samopoziomujące
– RDC wskaźniki spadku ciśnienia w oponach
– ksenony
– czujnik zmierzchu
– automatyczna klimatyzacja poszerzona, z funkcją REST, z pamięcią
– filtr z węglem aktywnym
– webasto, ogrzewanie/przewietrzanie auta z programowaniem godziny, lub włączane bezpośrednio na pilota
– schowek w podłokietniku wentylowany
– elektryczne rolety przeciwsłoneczne
– uchwyty na napoje przód/tył
– worek na narty
– nawigacja, wiadomości TMC
– nagłośnienie Logic7 z korektorem dźwięku
– radio z RDS, TP, z funkcją Diversity (dwa odbiorniki UKW)
– zmieniarka na 6 CD w kabinie
– DVD ze zmieniarką na 6 DVD w bagażniku (odblokowana możliwość oglądania filmów podczas jazdy)
– telewizja (po zmianie systemu nadawania w Polsce nie odbiera, łapie tylko programy za granicą)
– 2x telefon przód/tył, (sterowany poprzez kierownicę, głosem, centrum sterowania, chowaną klawiaturę) z trybem głośnomówiącym, SMS
– 2x Idrive
– przycisk połączenia SOS w podsufitce
– Teleserwis i Asystent BMW
– BMW online (usługi oparte o internet)
– system obsługi technicznej i przeglądów CBS
– wyłącznik bezpieczeństwa (rolety, szyby)
– podświetlane klamki wewnętrzne/zewnętrzne
– dwa gatunki drewna łączone ze sobą (intarsje)
– drewno na oparciach przednich foteli
– drewniane rączki w podsufitce
– skórzana deska rozdzielcza, środkowy tunel oraz sufit
– podświetlane progi V12, oznaczenia na błotnikach V12
– listwy chrom na zderzakach (przed liftingiem w wersji krótkiej zarezerwowane były tylko dla V12)
– większy chromowany grill

BMW E65 760i V12 445 KM, w moim posiadaniu od 3 lat.
Samochód używany sporadycznie, głównie latem.

Przez 3 lata przejechał 10 000 km, zawsze garażowany, myty tylko ręcznie, minimum dwa razy w roku woskowany.
Ostatni serwis – filtry, oleje, klima – sierpień 2017 r.
Silnik pracuje równo, skrzynia pracuje idealnie, nic nie szarpie, nic nie puka.
Felgi BBS LM 20″, opony 80%.
Przegląd i OC do listopada 2018 r.

Możliwa zamiana na coś równie ciekawego, najlepiej 400 KM+, ale też Audi Q7 S4 S6 S8, Range Rover, BMW M3 M5 X5, Mercedes S CL GL, Porsche, Mustang, Camaro, Challenger itp. kategoria C np. RAM 2500 lub zabytkowe po remoncie, dopłata w obie strony lub przejęcie leasingu, ewentualnie działka na Mazurach itd.

Telefon: +48 501 707 815
Miejscowość: Warszawa

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.