BMW 840Ci E31 1993 – 99000 PLN – Łódź

Powstało z myślą o autostradowych podróżach i sprawdzało się na nich wielokrotnie lepiej niż współczesne SUVy. Wszak niska, sportowa sylwetka i kształt klina pozwalały na uzyskanie niższego oporu aerodynamicznego, co przekładało się na niższy poziom hałasu przy wysokich prędkościach. Również spalanie nikogo tu nie przerażało, gdyż taka przykładowo 4-litrowa jednostka V8 pracowała przy prędkościach rzędu 140-180 km/h w swoim optymalnym zakresie obrotów. Dziś napędzane turbosprężarkami miniaturowe 1,2 czy 1,4 l spala więcej. I gdzie ten postęp i ekologia? Na tak zaawansowany technicznie i imponująco zaprojektowany samochó, jak BMW serii 8 zawsze będziemy patrzeć z podziwem. Za narysowanie nadwozia BMW E31 odpowiedzialny był Klaus Kapitz, mający doświadczenie w Fordzie i samochodach o niskim oporze powietrza. Samochód debiutował w 1989 roku i kosztował w podstawowej wersji 129 tys. DM, czyli o 30% więcej, niż seria 7, na bazie której powstał. Dziś różnica w cenie jest już trzykrotna, i wcale nie powinno to dziwić. BMW 840Ci E31 jest o wiele rzadsze od swojego czterodrzwiowego pierwowzoru, ma o wiele ciekawszą sylwetkę i bardziej przykuwa uwagę na ulicy. Potwierdza regułę, że nadwozia typu coupe i cabrio są najlepszym wyborem pod kątem inwestycyjnym.

BMW 840Ci E31
Rocznik: 1993
Przebieg: 230000 km
Pojemność: 3982 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 286 KM

Cena: 99000 PLN

Wyposażenie:
– szyberdach
– elektryczne szyby
– elektryczne lusterka
– elektryczna roleta tylna
– dwustrefowa klimatyzacja
– elektryczna regulacja foteli z pamięcią
– radio z zestawem głośnomówiącym
– układ wydechowy ze stali nierdzewnej

Auto posiadam 10 lat, w tym roku przeszło pełną rekonstrukcję doprowadzającą BMW do oryginalnego stanu fabrycznego.
Auto wyposażone jest w 95% oryginalnych części zakupionych w serwisie BMW.
Nowy lakier, nowe wnętrze (fotele, jak i cała tapicerka), nowe podwozie, układ zawieszenia i hamulce.

Telefon: +48 796 717 000
Miejscowość: Łódź