BMW HP2 Megamoto 2007 – 57900 PLN – Wrocław

BMW HP2 Megamoto to odpowiednik czterokołowych M od BMW, limitowana maszyna o osiągach, które przerazić mogą nawet najbardziej doświadczonych użytkowników. Kiedy pojawiło się na rynku w 2005, wywołało spore zamieszanie. To było najbardziej dzikie supermoto (czyli motocykl z ramą enduro na szosowych oponach), jakie kiedykolwiek pojawiło się w sprzedaży. Odstraszać nabywców jedynie mogły spore rozmiary maszyny i astronomiczna cena, do 2008 roku zbudowano (ręcznie!) jedynie około 2000 sztuk tych potworów. To z kolei pozwala traktować dziś te maszyny jako kolekcjonerską inwestycję. Ten egzemplarz jest w świetnym stanie, dodatkowo przeszedł szereg modyfikacji śrubujących jeszcze jego możliwości.

BMW HP2 Megamoto
Rocznik: 2007
Przebieg: 39000 km
Pojemność: 1170 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 110 KM

Cena: 57900 PLN

Wyposażenie:
Oto wyposażenie, z jakim HP2 Megamoto opuścił fabrykę:
– regulowane zawieszenie przednie upside-down Marzocchi
– regulowane zawieszenie tylne Ohlins
– tłumik Akrapović
– karbonowa osłona zbiornika
– karbonowa owiewka przednia
– karbonowe błotnik przedni i tylny

Cieszę się, że tu zajrzałeś, bo prawdopodobnie jesteś jedną z niewielu osób, które wiedzą, że takie ogłoszenia w polskim Internecie właściwie się nie zdarzają i że stoją przed rzadką szansą zakupu jednego z około 2000 szt. składanych ręcznie na osobnej linii BMW HP2 Megamoto.

Jako aperitif przed poniższą lekturą, zachęcam do zapoznania się z krótkim opisem obrazującym na czym polega ewenement tego motocykla: https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/bmw/bmw-hp2-megamoto-2007-10-future-investment

Oferuję egzemplarz wyprodukowany w 2007r, z oryginalnym przebiegiem 39tkm, absolutnie bezwypadkowy i pedantycznie zachowany.
W moich rękach od początku sezonu 2018, zakupiony pod wpływem irracjonalnego impulsu.
Nie ważne, że nie potrafię wykorzystać jego potencjału. Jako zagorzały fan marki, po prostu musiałem go mieć.
Poprzedni właściciel był wzorowym użytkownikiem. Przekazał mi motocykl w ponadprzeciętnym stanie, z przebiegiem 37tkm, niemal nowymi oponami Michelin Supersport Evo z 2016r. i świeżym akumulatorem.
Ponieważ na co dzień zajmuję się motocyklami BMW (znajdź mnie: Boxer Custom Projects), zaraz po zakupie osobiście wymieniłem wszystkie możliwe płyny i filtry na dedykowane do tego modelu (silnik, skrzynia biegów, przekładnia główna, sprzęgło, hamulce). Operacja ta okazała się dmuchaniem na zimne i potwierdziła rzetelność poprzedniego właściciela, bowiem wszystkie oleje były świeże.
Papierowy filtr powietrza zmieniłem na K&N (uzasadnienie w dalszej części tekstu).
Wymianą łożyska główki ramy oraz serwisem i strojeniem pode mnie przedniego i tylnego zawieszenie zajął się zaprzyjaźniony VictorY Suspension.
To wszystkie czynności, które były konieczne, aby przywrócić pełną sprawność techniczną.

Seryjny HP2 Megamoto wygląda rewelacyjnie i jeździ jak opętany. Sprawia ogromną frajdę, potwierdzając wszystko, co wcześniej o nim czytałem w gazetach i na portalach branżowych.
Jednak moja niespokojna dusza jak zwykle wygrała batalię z rozsądkiem.
Moje wcześniej wspomniane obcowanie z motocyklami BMW polega głównie na ich modyfikacjach, dlatego postanowiłem zindywidualizować również swój nowy nabytek.
Akcesoria do tego modelu są jeszcze trudniej dostępne niż sam motocykl, dlatego dużej determinacji, również finansowej, wymagał proces kompletacji wszystkich dodatków.
Oto, czym wyróżnia się prezentowany egzemplarz:

– Nowy sportowy kolektor wydechowy Haslauer (oryginalny kolektor z katalizatorem zachowałem).
– Nowy Power Commander + filtr K&N + optymalizowana mapa zapłonu (hamownia pokazała wynik 110 Nm i 110 KM na tylnym kole, co stanowi wzrost mocy i momentu o około 15% w stosunku do konfiguracji fabrycznej).
– Nowy dolny spojler HP2 Sport (oryginalny produkt BMW z włókna węglowego).
– Nowe osłony ramy wykonane z karbonu.
– Używana szyba przednia Wunderlich.
– Używane Podnóżki pasażera HP2.
– Używana torba na zbiornik HP2 z zestawem montażowym.
– Używana torba na ogon HP2 z zestawem montażowym.
– Nowa torba biodrowa HP2.
– Nowa pokrywa kierownicy HP2.
– Nowe osłony cylindrów HP2.
– Nowa dedykowana głowica RAM montowana na ramkę wlewu paliwa.
– Nowy quazi RAM X-grip uchwyt na telefon z ładowarką.
– Nowe crash pady z przodu i z tyłu.
– Nowe dedykowane stojaki serwisowe na przód i tył.

Łączny koszt zakupu powyższych dodatków opiewa na niewiele ponad 20000 zł.

Oferowany przeze mnie HP2 Megamoto jest w idealnym stanie i nie wymaga obecnie żadnych wydatków.
Kupujesz motocykl gotowy do jazdy.

Ceny:
57.900 zł za motocykl bez dodatkowego wyposażenia wymienionego powyżej, z fabrycznym kolektorem wydechowym.
Po demontażu wszystkich dodatków, nie zostanie po nich żaden ślad, a motocykl wróci do swojej pierwotnej formy i fabrycznych osiągów.

67.900 zł za motocykl wraz ze wszystkim, co znajduje się na liście dodatków.

Motocykl można obejrzeć w salonie BMW Team Wrocław / Długołęka.
Umożliwiam transport po uzgodnieniu szczegółów.

W razie zainteresowania zachęcam do kontaktu telefonicznego.

Telefon: +48 723 254 525
Miejscowość: Wrocław