BMW M 635 CSi E24 1986 – 266266 PLN – Warszawa

Stworzone przez BMW Motorsport Gmbh BMW M 635 CSi wyróżniało się nie tylko bardziej muskularną sylwetką, lecz przede wszystkim rewelacyjnym prowadzeniem i zawsze wystarczającą dawką mocy. Jego silnik generuje 286 KM i jest to jednostka o rodowodzie wyścigowym, pochodząca wprost w kultowego modelu M1, wykorzystująca technologię czterech zaworów na cylinder, podwójnego wałka rozrządu w głowicy i sześciu indywidualnych przepustnic z krótkimi kanałami dolotowymi. Dodatkowo zastosowano manualną skrzynię Getrag i dyferencjał o ograniczonym poślizgu, nadwozie obniżono i usztywniono, wzmocniono hamulce i zastosowano głębiej profilowane fotele oraz zewnętrzny body kit, szersze felgi i opony. Między 1984 a 1989 rokiem zbudowano ich jedynie 5855 sztuk i jest to aktualnie jeden z najszybciej drożejących youngtimerów. Ten egzemplarz ma 73 tys. km przebiegu i w ostatnim czasie otrzymał wszystko, by mógł prezentować się i jeździć jak nowy.

BMW e24, M635CSi
Rocznik: 1986
Przebieg: 73100 km
Pojemność: 3454 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 286 KM

Cena: 266266 PLN

Wyposażenie:
VIN: WBAEE310X01053142

Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery SCHWARZ LEDER (0203)
5400
Prod. date 1986-09-08
Order options
291 BMW LM SCHMIEDERAD/KREUZSPEICH
301 DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV
339 SATIN CHROME
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
530 AIR CONDITIONING
682 RADIOANTENNE AUTOMATISCH
687 RADIO PREPARATION
819 SPAIN VERSION
850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT
856 LANGUAGE VERSION SPANISH
979 VELOURS-FUSSMATTEN VORN UND HI

BMW e24, M635CSi od pierwszego i jedynego właściciela z Hiszpanii.
Auto w najmocniejszej wersji 286 PS (bez katalizatora), wyprodukowane na rynek hiszpański.
Pełna książka serwisowa – głównie w BMW oraz Bosch Service w regionie Alicante.
BMW jest zachowane jak auto fabrycznie nowe.
Mechanicznie przyjechało perfekcyjne.
w Polsce odświeżony (wypalony od słońca) lakier oraz wymienione wszystkie uszczelki zewnętrzne, jak i uszczelki oraz gumy zespołu napędowego.
Nowa podsufitka i mechanizm otwierania szyberdachu.
Wszystkie faktury do wglądu (ok 30-40 tys. PLN), głównie na części od dealera BMW w Warszawie.
Drugi komplet kół BBS RS 17′.
Oryginalne koła TRX z nowymi oponami Dunlop oczywiście w komplecie.

Telefon: +48 533 011 011
Miejscowość: Warszawa

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.