BMW M3 Cabrio E46 2004 – SPRZEDANE

BMW M3 Cabrio E46 wygląda niebanalnie, a jeździć potrafi jak marzenie. Tylny napęd, skrzynia SMG i sporo ponad 300 KM z wolnossącej, wysokoobrotowej jednostki to magiczne połączenie. Nie znajdziecie tu turbosprężarek i kompresorów, ale na pewno nie będzie Wam niczego brakować! Ten egzemplarz pochodzi z rynku amerykańskiego, ale trzeba pamiętać, że w odróżnieniu od poprzedników M3 E30 i M3 E36, od generacji E46 po raz pierwszy nie oznaczało to innego silnika i deficytu mocy. Pod maską pracuje tu słynne S54 B32 opracowane przez BMW Motorsport. Sześć cylindrów w rzędzie, blok z żeliwa, pojedyncza przepustnica, podwójny układ VANOS. Maksymalnie kręci się do 8000 obr./min, a moc maksymalna dostępna jest na samej górze, przy 7900 obr./min. Parametry jak w wyścigowej jednostce. Wybornie.

BMW M3 Cabrio E46
Rocznik: 2004
Przebieg: 81000 km
Pojemność: 3246 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 343 KM

Wyposażenie:
– elektrycznie sterowany w pełni automatyczny dach cabrio,
– nagłośnienie Harman-Kardon,
– skrzynia M Drivelogic SMG,
– fotochromatyczne lusterko,
– elektrycznie sterowane fotele z funkcją pamięci,
– skórzana tapicerka,
– podgrzewane fotele,
– zmieniarka na 6 CD,
– czujniki parkowania PDC,
– reflektory ksenonowe,
– czujnik deszczu,
– automatyczna klimatyzacja,
– multifunkcyjna kierownica M,
– granatowe poszycie miękkiego dachu.

Samochód w wybitnym stanie, z niedużym autentycznym przebiegiem. Prześliczny kolor Mystic Blau Metallic połączony z niebieskim poszyciem dachu cabrio i szarą tapicerką ze skóry nappa. Jedyne odstępstwo od wyposażenia fabrycznego stanowią kultowe i poszukiwane felgi Styling 163 CSL (do auta dołączam również fabryczne alufelgi BMW M).

Sprowadzony z USA kilka lat temu, z uszkodzonym prawym przednim błotnikiem i zagiętym rogiem maski. Błotnik został wymieniony na nowy, kupiony w ASO BMW.

Samochód pedantycznie zadbany, nie eksploatowany zimą, po pełnym detailingu, bez jakichkolwiek usterek i niesprawności.