BMW R4 1934 – SPRZEDANE

Styl motocykli z lat 30-tych jest absolutnie niepowtarzalny. BMW R4 było jedną z najsłynniejszych maszyn swojej epoki, stało się wręcz ikoną motocyklowej potęgi III Rzeszy. Jednocylindrowe, produkowane od 1932 do 1937 roku, stworzone zostało w ilości 15193 sztuk. Był to ulubiony motocykl służb pomocniczych w wojsku niemieckim oraz służb cywilnych, miał dobre osiągi i legendarną niezawodność. 14-konny silnik zapewniał odpowiednią ilość mocy, co było ważne gdy np. trzeba było przejechać przez kopny piasek. Dziś można je traktować zarówno jako dzieło sztuki użytkowej, w pięknym stanie odpowiednie, by postawić jako ozdobę w salonie, jak i jako funkcjonalny motocykl, pozwalając na odbycie przyjemnej przejażdżki w majestatycznym tempie.

BMW R4
Rocznik: 1934
Przebieg: 1 km
Pojemność: 400 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 14 KM

Jestem właścicielem tego motocykla od 2006 roku, w latach 2008 – 2012 motocykl przeszedł kapitalny remont mechaniczny i uzyskał nowy lakier. Motocykl wyróżnia się wysokim stopniem oryginalności: z replik ma założoną jedynie tylną lampkę, kolanko rury wydechowej i pokrętełka resora. Numery silnika i skrzyni są zgodne z oryginalną tabliczką znamionową. Motocykl jest w pełni sprawny, można go traktować jako eksponat lub używać do jazdy; ja wybrałem tą pierwszą opcję i motocykl od czasu zakończenia remontu przechowuję w pokoju.

Motocykl o pojemności prawie 400 cm³, jednocylindrowy silnik górnozaworowy o mocy 14 KM. Suche sprzęgło jednotarczowe. Napęd koła tylnego wałem Kardana. Rama z tłoczonych profili stalowych ze sztywnym zawieszeniem tylnego koła. Prędkość maksymalna 100 km/h.