BMW Z3 Coupe 2002 – SPRZEDANE

BMW Z3 Coupe to model rzadki, kontrowersyjny i z każdym rokiem nabierający coraz bardziej kolekcjonerskiego charakteru. To wybór indywidualistów, ceniących sobie niepowtarzalną sylwetkę, dużą ilość mocy i doskonałe właściwości jezdne. Z rzędową szóstką M54 produkowany był jedynie w latach 2000-2002. To pochodzi z samego końca produkcji i jest jednym z 3853 wyprodukowanych egzemplarzy. Przebieg zaledwie 90 tys. km oraz przeprowadzone kompleksowe prace serwisowe i kosmetyczne sprawiają, że wygląda dziś niemal jak fabrycznie nowe auto. Zjawiskowy okaz!

BMW Z3 Coupe
Rocznik: 2002
Przebieg: 90250 km
Pojemność: 2979 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 231 KM

Wyposażenie seryjne:
209 Limited Slip Differential (25%)
243 Airbag For Front Passenger
345 Chrome Line Interior
423 Floor Mats, Velour
481 Sport Seats F Driver/front Passenger
520 Foglights
548 Speedometer With Kilometer Reading

Wyposażenie dodatkowe:
169 Eu3 Exhaust Emissions Norm
205 Automatic Transmission
260 Side Airbag Driver/frt Passenger
305 Remote Control For Central Locking
314 Heated Windscreen Washer Nozzles
354 Green Stripe Windscreen
428 Warning Triangle
435 Wood Trim
441 Smokers Package
494 Seat Heating F Driver/front Passenger
502 Headlight Washer System
530 Air Conditioning
550 On-board Computer
669 Radio Bmw Business Rds
692 Cd Changer I-bus Preparation
710 M Leather Steering Wheel
785 White Direction Indicator Lights
807 Japan Version
818 Main Battery Switch
823 Hot Climate Version
845 Acoustic Belt Warning
853 Language Version English
875 Infrared Remote Control
925 Shipping Protection Package
992 Number Plate Attachement Management

Oferowany samochód pochodzi z niemal samego końca produkcji 09.04.2002 r (koniec produkcji 06.2002) i jako nowy został sprzedany na rynku japońskim.
Samochód sprowadziłem w czerwcu 2016 roku. Auto zostało poddane niezbędnym naprawom, czynnościom serwisowym oraz detailingowi.

Przeprowadzone prace:

  • Wymiana uszczelki pokrywy zaworów
  • Wymiana uszczelki podstawy filtra oleju
  • Wymiana uszczelki miski oleju
  • Wymiana paska klinowego i paska klinowego klimatyzacji
  • Wymiana świec zapłonowych
  • Wymiana oleju silnikowego Motul 5W40
  • Wymiana filtrów oleju, powietrza, paliwa
  • Wymiana sworzni wahaczy
  • Wymiana poduszki silnika
  • Serwis i napełnienie klimatyzacji
  • Wymiana łożyska koła lewego przedniego
  • Wymiana chłodnicy wody
  • Wymiana pompy ABS/ASC
  • Wymiana zbiorniczka płynu chłodzenia
  • Naprawa alternatora
  • Geometria zawieszenia
  • Zakup i renowacja felg BBS RS 723/724 (7,5” x 17” przód i 8,5” x 17” tył)
  • Zakup i montaż nowych opon letnich Michelin Pilot Sport 4 (225/45/17 przód i 245/40/17 tył)
  • Korekta powłoki lakierniczej i zabezpieczenie woskiem
  • Detailing wnętrza

Samochód nie wymaga na chwilę obecną dodatkowego wkładu finansowego.
Jest w stanie nacieszyć oko i uradować duszę, daje przy tym sporo frajdy z jazdy.
Skrzynia działa płynnie, a dzięki gwintowanemu przedniemu zawieszeniu samochód prowadzi się pewnie, jednak nie jest przy tym przesadnie twardy.
BMW jest bezwypadkowe, w bardzo dobrym stanie technicznym oraz wizualnym.