Archiwum kategorii: BMW

BMW Alpina B5 Supercharged E60 2006 – 107000 PLN netto – Łódź

BMW Alpina B5 Supercharged E60 narodziła się jako dojrzalsza alternatywa dla BMW M5 E60. Jej wyróżnikiem jest mechaniczna sprężarka, opatentowana i opracowana wspólnie z ASA, specjalnie z myślą o silniku H1 (używanym w modelach B5, B6 i B7). Bazuje on na modelu N62B44, do którego Alpina wsadziła zmieniony blok silnika, kute korbowody oraz wzmocnione tłoki Mahle. Dzięki temu jednostka ta osiąga moc 500 KM oraz maksymalny moment obrotowy 700 Nm, dostępny przy 4250 obr./min. Ten egzemplarz to numer 315 z 428 wyprodukowanych egzemplarzy tego modelu. Samochód otrzymał charakterystyczną dla marki Alpina stylizację zarówno z zewnątrz, jak i w kabinie. Kultowy kolor Alpina Blau II znakomicie komponuje się z białymi naklejkami. Dodatkowo zamiast standardowo montowanej w modelach BMW-M skrzyni SMG, znajduje się tutaj klasyczna przekładnia hydrokinetyczna Switch-Tronic, mająca na celu przenieść ogromny moment obrotowy na tylne koła. Ten pięcioosobowy sedan zdolny jest rozpędzić się do 314 km/h i pierwszą setkę osiąga w niecałe 4,6 sekundy.
Czytaj dalej BMW Alpina B5 Supercharged E60 2006 – 107000 PLN netto – Łódź

BMW 1802 Touring 1973 – 64900 PLN – Olsztyn

Kompakt BMW w powszechnej opinii kojarzy się najczęściej z modelami E36 i E46, tymczasem pierwsze trzydrzwiowe BMW z tylną klapą podnoszoną wraz szybą narodziło się dużo, dużo wcześniej. BMW Touring – to dziś kojarzy się z kombi, ale nie. W 1971 roku debiutowało BMW 1802 Touring o fabrycznym oznaczeniu E6. Skrócony o 10 cm rozstaw osi gwarantował jeszcze zwinniejsze prowadzenie niż w przypadku sedana, duża tylna klapa i składane fotele zaoferowały uniwersalność. Do lata 1974 roku wyprodukowano skromne 25827 sztuk tych hatchback-ów, po czy zaprzestano eksperymentów. Na takie auta było jeszcze za wcześnie. Przemyślana konstrukcja to za mało, gdy dochodzi do zderzenia z przyzwyczajeniami i nawykami konsumentów… choć po latach, może to byc bardzo ciekawy wybór. Świetna jednostka napędowa, doskonałe podwozie, aksamitne prowadzenie – to było auto, które wybitnie wyróżniało się “in plus” na początku lat 70-tych, i to zarówno od strony rozwiązań technicznych, jak i stylistycznych.
Czytaj dalej BMW 1802 Touring 1973 – 64900 PLN – Olsztyn

BMW Z3 M Coupe 1999 – 139000 PLN netto – Bydgoszcz

BMW Z3 M Coupe wielokrotnie nazywane było jednym z najbardziej fascynujących samochodów w historii marki. Rozpływali się nad nim Top Gear, Jalopnik, Autoevolution, Road & Track, Autoblog, Car and Driver i wielu innych, i to zarówno, gdy auto było nowe, jak i po latach. Wybitnie wyróżnia się zarówno oryginalną stylistyczną formą, jak i możliwościami drogowymi, szczególnie wyostrzonymi w wersji //M. Przedliftowy model z silnikiem S50 wyprodukowany został w ilości ledwie 2178 sztuk, co pozwoliło błyskawicznie zbudować wartość kolekcjonerską najlepszych egzemplarzy. Prezentowany egzemplarz w kolorze Cosmosschwarz Metallic z tapicerką Evergreen jest jednym z zaledwie 67 sztuk w tej kombinacji kolorystycznej. Z niewysokim przebiegiem, z bezwypadkową historią, w idealnym stanie, w całości oryginalny, z pewnością pozostaje marzeniem niezliczonych fanów marki.
Czytaj dalej BMW Z3 M Coupe 1999 – 139000 PLN netto – Bydgoszcz

BMW 635 CSi E24 1982 – 149000 PLN – Dębe Wielkie

BMW 635 CSi E24 może poszczycić się jedną z najbardziej rozpoznawalnych sylwetek w historii marki. Karoseria projektu Paula Bracq’a jest urzekająca, wygląda wspaniale z każdej strony, wielu uważa je nawet za najlepiej wyglądające BMW w historii. Były nawet kręgi, w których samochód nazywano “bawarskim Ferrari” i nie było to określenie pozbawione podstaw. To wóz, który gwarantuje wspaniałe połączenie komfortu i pewnej, stabilnej jazdy. Ten egzemplarz wyprodukowany został w europejskiej specyfikacji, dużą część swojego życia spędził w słonecznej Kalifornii, a ostatnie jego lata to proces gruntownej renowacji w Polsce. Auto zostało obniżone, usztywnione, udekorowane customowymi felgami i wysokogatunkową skórą. Prezentuje się salonowo, choć z pewnością zapewni ogromną ilość przyjemności nie tylko w statecznym defilowaniu, ale i w szybkiej jeździe. W końcu manualna skrzynia biegów w układzie “dog-leg” to zawsze jest atrybut, który kusi wytrawnych kierowców.
Czytaj dalej BMW 635 CSi E24 1982 – 149000 PLN – Dębe Wielkie

BMW M3 Competition E46 2005 – 149000 PLN – Krapkowice

BMW M3 Competition E46 to szczególna i poszukiwana wersja, wydana na koniec produkcji modelu na przełomie 2004 i 2005 roku. Jej głównym celem było upodobnienie M3 do limitowanej, hard core’owej wersji M3 CSL. Pakiet Competition składał się z powiększonych do 13,7 cala, nawiercanych przednich tarcz, bardziej bezpośredniej przekładni kierowniczej, dodatkowego trybu “M Track Mode” (ograniczającego działanie kontroli trakcji), 19-calowych felg (szerokości 8 cali z przodu oraz 9,5 cala z tyłu) i kierownicy obszytej Alcantarą. Pod maską z charakterystycznym garbem najwyższa forma ewolucji silnika S54… z pojemności 3,2 l, bez pomocy turbosprężarek, udało się tu wykrzesać imponujące 343 KM, czyli ponad 107 KM z każdego litra pojemności. To wspaniały samochód, zapewniający niezwykle ekscytujące wrażenia za kierownicą.
Czytaj dalej BMW M3 Competition E46 2005 – 149000 PLN – Krapkowice

BMW 325i E46 2001 – 29500 PLN – Wrocław

BMW 325i E46 z pozoru może wydawać się przeciętnym, niewielkim, niewyróżniającym się niczym sedanem, jednak zajęcie miejsca za jego kierownicą zupełnie zmienia optykę. Kierowca czuje się tu jak w centrum dowodzenia, z kokpitem skierowanym w swoją stronę, z mocnym 6-cylindrowym silnikiem umieszczonym wzdłużnie i napędzającym właściwe, tylne koła. To jest propozycja dla ludzi którzy cenią równą, gładką pracę silnika i świetne prowadzenie. Złośliwi twierdzą, że cała generacja E46 to po prostu lifting E36. Nie powinno dziwić jednak to, że gdy poprawiamy coś, co już wyjściowo jest świetne, to i rezultat powinien być wyśmienity. I taki jest w tym przypadku. Po prostu bawarski styl z domieszką sportowego zacięcia.
Czytaj dalej BMW 325i E46 2001 – 29500 PLN – Wrocław

BMW 323Ci E46 1999 – 29500 PLN – Wrocław

BMW 323Ci E46 to propozycja dla ludzi lubiących bawarski styl z domieszką sportowego zacięcia. To czwarta generacja serii trzeciej z lat 1999-2006. Be wątpienia odziedziczyła po przodkach najlepsze geny BMW. Wygładzone w porównaniu do poprzedników nadwozie jest spójne stylistycznie, narysowane łagodnie, ale zachowujące charakter monachijskiej marki. Pod maską pracuje tu lubiana, sześciocylindrowa jednostka M52TUB25 o pojemności 2,5 l i mocy 170 KM. Cieszyć może ciekawa konfiguracja kolorystyczna, nienaganny stan techniczny oraz wizualny.
Czytaj dalej BMW 323Ci E46 1999 – 29500 PLN – Wrocław

BMW 525i E34 1992 – SPRZEDANE

Idealnie zachowane BMW 525i E34 z niskim przebiegiem, zakupione niegdyś w renomowanym salonie Stehling Automobile, mieszczącym się w Classic Remise w Berlinie. Smaku dodają 17-calowe felgi BBS i matowa folia na karoserii, a największym atutem tego samochodu pozostaje przepięknie zachowane, oryginalne wnętrze z rzadko spotykaną skórzaną tapicerką w odcieniu akwamaryny. Podróż w takiej kabinie to sama przyjemność, dzięki doskonałemu prowadzeniu i zawsze chętnej do zapewnienia odpowiedniej mocy sześciocylindrowej jednostce M50, sprawnie współpracującej ze skrzynią automatyczną.
Czytaj dalej BMW 525i E34 1992 – SPRZEDANE

BMW M3 Coupe E36 1994 – SPRZEDANE

Są samochody tworzone do celów niskich, do przemieszczania się z punktu A do punktu B, w mniejszym lub większym komforcie, z mniejszą lub większą grupą osób, tańsze i droższe, trwalsze lub badziewne. Po prostu – przedmioty użytkowe. Są również takie, które tworzono z myślą o czymś więcej. Z myślą, by robić to w wyjątkowy sposób, z myślą o przyjemności płynącej z szybkiej jazdy, wywodzące się ze świata motorsportu, sprawiające, że w żyłach szybciej płynie krew. Takie było zawsze BMW M3. Nieodłącznie związane ze światem sportu, pozwalało dostarczyć wyjątkowej przyjemności nie tylko na torze wyścigowym, ale i na zwykłych drogach. BMW M3 Coupe E36 debiutowało latem 1992 roku, po raz pierwszy zostało wyposażone w silnik sześciocylindrowy. Było surowe, tylnonapędowe, wysokoobrotowe, początkowo oferowane wyłącznie z manualna skrzynią, nie miało nawet kontroli trakcji. Czyste 286-konne szaleństwo w lekkim nadwoziu, z wolnossącym silnikiem uzyskującym 95 KM z każdego litra, co było wówczas jednym z najlepszych wyników na świecie. Jeżeli takie auto zdołało przetrwać ćwierć wieku w jednych rękach w nienaruszonym stanie, z wciąż oryginalną i pięknie utrzymaną powłoką lakierniczą, zawsze obdarzone odpowiednią troską techniczną, możemy mieć pewność, że mówimy o egzemplarzu o statusie kolekcjonerskim.
Czytaj dalej BMW M3 Coupe E36 1994 – SPRZEDANE

BMW 330Ci Cabrio E46 2006 – 43000 PLN – Warszawa

BMW 330Ci Cabrio E46 z fabrycznym pakietem M to model oferowany jedynie w wersji poliftowej, w latach 2004-06. Zmiany obejmowały tutaj nie tylko pakiet aerodynamiczny i 17-calowe felgi, ale również sportowe zawieszenie i szereg zmian we wnętrzu, jak kierownicę M, progi z oznaczeniami M, aluminiowe wykończenie wnętrza, czarną podsufitkę składanego dachu i w wersji z manualną skrzynią biegów – skrócony drążek zmiany biegów. To auto sportowe z krwi i kości, które jeździ tak precyzyjnie, że musi budzić uśmiech na twarzy wytrawnego kierowcy. Choć to jeszcze nie jest poziom emocji gwarantowany przez wersję M3, i cena jest o wiele bardziej przystępna.
Czytaj dalej BMW 330Ci Cabrio E46 2006 – 43000 PLN – Warszawa