Archiwum kategorii: BMW

BMW 535i Individual E39 2001 – 35500 PLN – Wrocław

BMW zawsze słynęło z szerokich możliwości zamawiania wyposażenia dodatkowego. Paleta lakierów specjalnych i szerokie możliwości konfigurowania wnętrza sprawiały, że auto mogło otrzymać tak przez wielu upragnione oznaczenie „BMW Indyvidual” na kielichu pod maską. Tutaj z zewnątrz mamy odcień „354 Titansilber Metallic”, można powiedzieć – nic szczególnego, ale już dekory wskazują, że nie jest to typowe auto. Ramki drzwi oraz mocowania lusterek w czarnym połysku, ale listwy zewnętrzne z dodatkowym chromem. Podobnie wyglądał pakiet „Exclusive”, ale tutaj nie ma chromowanej listwy na klapie bagażnika. We wnętrzu za to jest zdecydowanie większy odjazd. Dwukolorowa skórzana tapicerka, wykończenie skórą deski rozdzielczej i środkowej konsoli, rączki boczków drzwi równie obszyte skórą. Co poza tym? Prawdziwa rzadkość w E39 – fotele z funkcją masażu, wentylacji i podgrzewania, roletki w tylnych szybach i elektryczna roleta. W dwóch słowach – jest luksusowo. W końcu to BMW 535i Individual E39, niegdyś jak i dziś obiekt pożądania, z V8 pod maską i w pięknym stanie zachowania.
Czytaj dalej BMW 535i Individual E39 2001 – 35500 PLN – Wrocław

BMW 323Ci E46 1999 – 29500 PLN – Wrocław

BMW 323Ci E46 to propozycja dla ludzi lubiących bawarski styl z domieszką sportowego zacięcia. To czwarta generacja serii trzeciej z lat 1999-2006. Be wątpienia odziedziczyła po przodkach najlepsze geny BMW. Wygładzone w porównaniu do poprzedników nadwozie jest spójne stylistycznie, narysowane łagodnie, ale zachowujące charakter monachijskiej marki. Pod maską pracuje tu lubiana, sześciocylindrowa jednostka M52TUB25 o pojemności 2,5 l i mocy 170 KM. Cieszyć może ciekawa konfiguracja kolorystyczna, nienaganny stan techniczny oraz wizualny.
Czytaj dalej BMW 323Ci E46 1999 – 29500 PLN – Wrocław

BMW 740i E38 1995 – Krapkowice

BMW 740i E38 z pakietem stylistycznym Alpina to prawdziwy wzór sportowej niemieckiej elegancji lat 90-tych. To samochód dopracowany w każdym detalu, komfortowy, zawsze posłuszny kierowcy i nie bojący się wysokich prędkości. Zaprzyjaźnić z nim się może każdy po pierwszej, dłuższej podróży. Pod maską odnajdziemy tu jednostkę M60B40 o widlastym układzie cylindrów, pojemności 4 l i mocy 286 KM. Nie bez kozery powszechnie uważano ten silnik za najlepszy wybór do tej karoserii, często przedkładając nawet nad topowy silnik V12. Ten egzemplarz przejechał dotąd jedynie 27900 kilometrów. To zaledwie niewiele więcej, niż 1000 kilometrów każdego roku. Rzecz niebywała, lecz czasami w Japonii się tak zdarza, gdy samochód kupowany jest nie po to, by się regularnie przemieszczać, lecz tylko po to, by w razie potrzeby zaimponować. A w takiej stylizacji nadaje się do tego wyśmienicie.
Czytaj dalej BMW 740i E38 1995 – Krapkowice

BMW 530i E34 1988 – 53530 PLN – Poznań

Choć w ofercie bawarskiej marki był modelem średniej półki, dziennikarze motoryzacyjni nigdy nie mieli najmniejszych wątpliwości, pozycjonując „piątkę” w klasie wyższej. BMW 530i E34 gwarantuje połączenie wysokiego komfortu i satysfakcjonujących osiągów z subtelną, gładką pracą silnika. Duża szóstka w połączeniu z klasycznym układem napędowym sprawia, że każdy wytrawny kierowca szeroko się tu uśmiechnie, a kiedy dotrze do celu i opuści samochód, z pewnością odchodząc jeszcze się za swoim samochodem obejrzy. Wszak jest to BMW z czasów, gdy nie musiało zwracać na siebie uwagi wielkością grilla. Jest zgrabne, a w tym wypadku dodatkowo czaruje nowym lakierem. Dla pełni szczęścia – niezwykle niski przebieg, automatyczna skrzynia biegów i welurowa tapicerka.
Czytaj dalej BMW 530i E34 1988 – 53530 PLN – Poznań

BMW 328i E46 1998 – 28500 PLN – Wrocław

BMW 328i E46 może wydawać się przeciętnym, niewielkim, niewyróżniającym się niczym sedanem, jednak zajęcie miejsca za jego kierownicą poprawia sytuację. Kierowca czuje się tu jak w centrum dowodzenia, z kokpitem skierowanym w swoją stronę, z ładnie brzmiącym, 6-cylindrowym silnikiem umieszczonym wzdłużnie i napędzającym właściwe, tylne koła. To jest propozycja dla ludzi którzy cenią zwarte rozmiary i świetne prowadzenie. Niektórzy twierdzą, że cała generacja E46 to po prostu lifting E36. Nie powinno dziwić jednak to, że gdy poprawiamy coś, co już wyjściowo jest świetne, to i rezultat powinien być wyśmienity. I taki jest w tym przypadku. Po prostu bawarski styl z domieszką sportowego zacięcia. Atrakcyjność tej oferty buduje ciekawa konfiguracja kolorystyczna i niski, udokumentowany przebieg. W aucie, które pochodzi ze szwajcarskich rąk i przejechało dotąd jedynie 129 tys. km każdy poczuje się kompletnie inaczej niż w takim, którego historia i przebieg są nieznane. Za taki stan zachowania zawsze warto odpowiednio zapłacić.
Czytaj dalej BMW 328i E46 1998 – 28500 PLN – Wrocław

BMW Alpina B5 Supercharged E60 2007 – Krapkowice

BMW Alpina B5 Supercharged E60 narodziła się jako alternatywa dla BMW M5. Jej wyróżnikiem jest mechaniczna sprężarka, opatentowana i opracowana specjalnie z myślą o tej generacji silników V8 (N62B44, używane w modelach B5, B6 i B7). W zestawieniu z jednostkami V12 pozwalała uzyskać niższą masę, nie skutkowała taką turbodziurą jak w przypadku turbodoładowania, pozwalała też na lepsze odprowadzanie temperatury i była mniej skomplikowana niż układy z dwiema bądź czterema turbosprężarkami. Była również bardziej wydajana – w normalnym użytku spalanie na poziomie 10 l/100 km (przy prędkościach rzędu 130 km/h) jest tu na porządku dziennym, a należy pamiętać, że jest to samochód zdolny pojechać nawet 314 km/h. Do tego oczywiście charakterystyczna dla marki Alpina stylizacja zarówno z zewnątrz, jak i w kabinie. Specjalnie dobrana skóra i jedyne w swoim rodzaju drewno oraz oczywiście plakietka z sygnowanym numerem egzemplarza, w tym przypadku 341 z 428 wyprodukowanych.
Czytaj dalej BMW Alpina B5 Supercharged E60 2007 – Krapkowice

BMW 330Ci Clubsport E46 2002 – SPRZEDANE

BMW 330Ci Clubsport E46 to wersja dla tych, którzy poszukują czegoś bardziej oryginalnego niż zwykły M pakiet. Występowała wyłącznie w nadwoziu coupe, wyłącznie w trzech pięknych kolorach – Estoril Blue, Carbon Black i Velvet Blue. Miała własny pakiet aerodynamiczny – z przednim zderzakiem jeszcze niższym niż w wersji M, z czarnymi splitterami, z dokładkami progowymi i charakterystycznym tylnym spojlerem. Auto jest na styl wyścigowy odchudzone o część wygłuszeń i ma dodatkowo charakterystyczne wnętrze, z występującą tylko w tej wersji tapicerką. Pod maską kultowa, rzędowa trzylitrówka, uzupełniona w tym egzemplarzu o klasyczny automat. To świetne auto do jazdy, które dodatkowo zachwycić może swoją piękną i nietypową prezencją.
Czytaj dalej BMW 330Ci Clubsport E46 2002 – SPRZEDANE

BMW 323i Coupe E36 1997 – 28000 PLN – Strzeniówka

BMW E36 było ogromnym skokiem w zestawieniu z poprzednikiem, modelem E30. Zaproponowało o wiele lepsze właściwości jezdne, wielokrotnie wyższy komfort i sylwetkę, która wprowadziła firmę w epokę lat 90-tych. Podwójne lampy schowane za szkłem były stylistycznym powrotem do pomysłu z BMW 2000 z lat 60-tych, ale tym razem zadomowiły się na stałe, również w serii 5 E39 i serii 7 E38. Małe BMW w nadwoziu coupe w proporcjach jest niezwykle spójne. Projekt jest proporcjonalny, ponadczasowy i z latami zaczyna wzbudzać coraz bardziej pozytywne emocje. To BMW 323i Coupe E36 ma nie tylko świetny stan zachowania, ale i fajny, 6-cylidrowy silnik o pojemności 2,5 l. Dodatkowo wyróżnia się doskonałym i niezwykle rzadkim odcieniem lakieru Ascotgreen Metallic. Z beżową skórą kolorystycznie komponuje się znakomicie, choć zaskoczeniem może być fakt, że zamówienie takiej konfiguracji w fabryce nie było możliwe.
Czytaj dalej BMW 323i Coupe E36 1997 – 28000 PLN – Strzeniówka

BMW 318i E30 1987 – SPRZEDANE

Jeżeli zastanawiacie się, czy można poruszać się jednoczenie stylowo i tanio, to BMW 318i E30 może być odpowiedzią na Wasze rozważania. Kwadratowe kształty tego modelu od lat są w modzie, a zasilanie paliwem LPG – nie każdemu przeszkadza. Tu przejechanie 100 km za 20 zł absolutnie nie jest wyczynem, lecz codziennością. A co z oszczędnościami? W tym przypadku pozwoliły na położenie nowego lakieru i efektowne felgi, a także szereg innych dodatków i wydatków. Taka droga z pewnością może się podobać.
Czytaj dalej BMW 318i E30 1987 – SPRZEDANE

BMW 525i E39 2002 – 49000 PLN – Wrocław

Ma sportowy charakter, jest lekkie optyczne, sprawia wrażenie smukłego, zwinnego i gotowego do skoku. BMW 525i E39 w białym kolorze, w poliftowej wersji, wyposażone w opcjonalny M Pakiet, składający się ze zmodyfikowanych zderzaków, spojlera na tylne klapie i 17-calowych felg oraz usportowionego stylu wnętrza, nawet po kilkunastu latach wygląda wciąż świeżo i zachęcająco. Szczególnie, gdy mówimy o egzemplarzu zachowanym w fenomenalnym, oryginalnym stanie, z przebiegiem zaledwie 96 tys. km. To nawet dziś świetne narzędzie podróży, w którym każda przejażdżka będzie przyjemnością, a ten egzemplarz jest imponujący.
Czytaj dalej BMW 525i E39 2002 – 49000 PLN – Wrocław