Archiwum kategorii: BMW

BMW Z4 Roadster E85 2005 – 41900 PLN – Kraków

Historia bawarskich roadsterów sięga jeszcze lat przedwojennych, wystarczy wspomnieć BMW 328 czy nieco późniejsze, legendarne BMW 507. BMW Z4 Roadster generacji E85 kontynuowało linię Z, wśród których wspomnieć można zaprojektowane przez Henrika Fiskera Z8 oraz awangardowe Z1, z nietypowymi chowającymi się w progach drzwiami. To projekt Chrisa Bangle i Andersa Warming’a, który światło dzienne ujrzał w 2002 roku. Do wyboru była niezwykle bogata gama jednostek napędowych, w tym bardzo lubiana jednostka M54B25, jak w egzemplarzu z ogłoszenia. Zapewnia to kombinację w rodzaju 7 s do setki i 9 l na setkę, czyli zawsze lubiane połączenie dobrej dynamiki i niskiego spalania.
Czytaj dalej BMW Z4 Roadster E85 2005 – 41900 PLN – Kraków

BMW 325e E30 1985 – 43500 PLN – Pabianice

BMW 325e E30 w klasycznej formie zawiera wszystko, czego niegdyś oczekiwaliśmy od samochodu na co dzień. W latach 80-tych taki wóz w naszej rzeczywistości był najczęściej niedoścignionym marzeniem, które dziś zdecydowanie łatwiej zrealizować, choć z kolejnymi latami o zadbany egzemplarz jest coraz trudniej. Prezentowana oferta to tzw. Eta – z silnikiem BMW B27 łączącym gładką pracę sześciocylindrowego silnika z niskim spalaniem. W zestawieniu ze skrzynią manualną, wynik rzędu 6-7 l/100 km powinien być na porządku dziennym, o czym niejednokrotnie mogą dziś pomarzyć użytkownicy nowoczesnych, dwa razy mniejszych silników. Ten egzemplarz do dziś zachował oryginalną powłokę lakierniczą i nie ma korozji. To tak zwana “wąska lampa”, czyli E30 z pierwszej, bardziej poszukiwanej serii produkcyjnej. Wyposażona jest w czworo drzwi, szyberdach, tylną roletę, brązowe szyby i fabryczny pakiet aerodynamiczny M-Tech 1.
Czytaj dalej BMW 325e E30 1985 – 43500 PLN – Pabianice

BMW L7 1999 – 89000 PLN – Tomaszów Mazowiecki

Choć na pierwszy rzut oka możemy pomyśleć, że to nie może być seryjny samochód, opuścił on, podobnie jak wszystkie inne BMW E38, bramy fabryki w Dingolfing. BMW L7 powstało na bazie modelu 750iL E38, wersji wydłużonej, której powiększono rozstaw osi o dalsze 25 centymetrów. Najprawdopodobniej jest najbardziej awangardową i ekskluzywną formą limuzyny, jaka kiedykolwiek opuściła bramy bawarskiej fabryki. Każde L7 było indywidualnie konfigurowane, a wyprodukowano ich zaledwie 899 sztuk. W tym egzemplarzu zamówionym przez klienta z Japonii odnajdziemy piękne połączenie czarnego lakieru i jasnego wnętrza, a także panel centralny wraz z możliwością sterowania zestawem audio, klimatyzacją i elektryką foteli, telefon oraz składne stoliki w oparciach tylnych foteli. Auto ma jedynie 58 tysięcy kilometrów przebiegu, jest pięknie utrzymane, a po sprowadzeniu do Polski przeszło kompleksowy serwis przygotowujący je do eksploatacji.
Czytaj dalej BMW L7 1999 – 89000 PLN – Tomaszów Mazowiecki

BMW M3 Coupe E46 2005 – 82000 PLN – Kórnik

Linia coupe podkreślona dyskretnym ospojlerowaniem jest ponadczasowa, a pod maską BMW M3 Coupe E46 skrywa prawdziwą wirtuozerię – kultowy silnik S54 w rzędowym, sześciocylindrowym układzie, zdolny wykrzesać ponad 100 KM z jednego litra pojemności. Czysta przyjemność atmosferycznego oddychania, absolutnie bez pomocy turbosprężarek. Do tego zawsze aktualny srebrny kolor, a pełnię szczęścia uzupełnia genialne, czarne, skórzane wnętrze. To poliftowy egzemplarz z ostatniego okresu produkcji, zawierający już wszystkie najważniejsze aktualizacje. Na pokładzie skrzynia SMG II, czyli zautomatyzowana, sześciostopniowa, manualna, zdolna zmieniać przełożenia szybciej od przeciętnego kierowcy i pozbawiona wad pierwszej generacji. Za taki wóz warto zaprzedać duszę diabłu.
Czytaj dalej BMW M3 Coupe E46 2005 – 82000 PLN – Kórnik

BMW 316 E30 1983 – 28000 PLN – Środa Wielkopolska

Kompaktowe wymiary, zgrabna, proporcjonalna sylwetka, wnętrze o dobrej jakości z charakterystyczną konsolą środkową pochyloną w stronę kierowcy… to cechy, które niezmiennie przyciągają do najmniejszej limuzyny z Monachium. Fani BMW dzielą się na takich, dla których auto musi jechać i takich, dla których auto musi wyglądać. To BMW 316 E30 to zdecydowanie propozycja dla tej drugiej opcji. Unikalny kolor safaribeige, niezwykle rzadko spotykane beżowe wnętrze i 15-calowe BBSy, drugiego takiego na ulicy nie spotkacie. Czterocylindrowy silnik M10 o pojemności 1,8 l i mocy 90 KM słynie z wręcz legendarnej trwałości, a w zestawieniu z automatyczną skrzynią biegów jeździ niezwykle relaksująco. Ten egzemplarz pochodzi z pierwszego roku produkcji, to kultowa “wąska lampa” w pierwotnej wersji, zachowana w atrakcyjnym stanie, bez tuningu.
Czytaj dalej BMW 316 E30 1983 – 28000 PLN – Środa Wielkopolska

BMW 740i E38 1995 – 62500 PLN – Kobiór

BMW 740i E38 to klasyczna bawarska limuzyna, której nie brak charakteru. Ten egzemplarz zachwyca stanem zachowania i kolorystyką. Niebieskozielony lakier metalik z beżową skórzaną tapicerką wygląda niezwykle świeżo i lekko, o wiele ciekawiej od popularnych, biznesowych konfiguracji. Tak skonfigurowane przedliftowe 7er nie tylko wygląda świetnie, ale również jeździ i brzmi wyśmienicie. Pod maską odnajdziemy tu jednostkę M60 o pojemności 4 l i mocy 286 KM, gwarantujący piękne brzmienie i świetne odczucia z jazdy. Ten egzemplarz sprowadzony został z Japonii i ma przebieg poniżej 50000 kilometrów, predysponujący go do celów kolekcjonerskich.
Czytaj dalej BMW 740i E38 1995 – 62500 PLN – Kobiór

BMW 320i E36 1993 – 15000 PLN – Poznań

Dostępne od 1990 roku BMW 320i E36 zachowało wiele elementów stylistycznych charakterystycznych dla marki i wprowadziło nowe, jak na przykład cztery okrągłe reflektory, lecz tu umieszczone za szkłem, dla polepszenia aerodynamiki. W zestawieniu z generacją E30 ta trójka była znaczącym skokiem technologicznym, wykorzystującym najlepsze geny marki, nawiązujące do sportowej natury. Tylny napęd, świetne maniery drogowe, gładko brzmiąca jednostka napędowa i elegancka sylwetka, która po latach wciąż imponuje doskonałymi proporcjami i gracją. E36 ma wszystkie przymioty, by stać się po czasie szanowanym klasykiem, jedynie trzeba poczekać, aż wszystkie zniszczone tuningiem i zakatowane egzemplarze odejdą w zapomnienie. Już dzisiaj jednak przepięknie błyszczy i wyróżnia się egzemplarz taki jak ten. Skonfigurowany w ciekawym połączeniu białego lakieru i niebieskiego wnętrza, zachowany został w niemal perfekcyjnym stanie, z przebiegiem jedynie 77 tys. km. Wyposażenie ma skromne, obejmujące szyberdach i automatyczną skrzynię biegów, lecz główna zaleta tego auta to po prostu gracja z jaką się przemieszcza, a znajdujący się pod maską sześciocylindrowy silnik idealnie dopełnia wrażenie pełnego relaksu za kierownicą. W końcu nie każde BMW musi iść bokiem na skrzyżowaniu, a kiedy oderwiemy się od wciąż żywego stereotypu, odkryć możemy prawdziwą naturę tak skonfigurowanego i doskonale zachowanego egzemplarza.
Czytaj dalej BMW 320i E36 1993 – 15000 PLN – Poznań

BMW 740i E38 1998 – 44900 PLN – Wodzisław Śląski

BMW 740i E38 wyposażone w elementy stylizacji AC Schnitzer jest nie tylko eleganckie, lecz również zadziorne, pełne sportowego charakteru. Pakiet sprawił, że jego charakter został wyostrzony, nabrał więcej agresji. Srebrny lakier, zmodyfikowane zderzaki, nakładki progów i układ wydechowy uczyniły go zawadiaką na drodze. W latach 90-tych to był symbol, w którym nie każdy mógł się pojawić. Pod tym względem zarówno Polska, jak i Japonia nie różniły się od siebie. Takie auto to była czytelna informacja, że wewnątrz podróżuje ktoś, z kim lepiej nie zadzierać. Po latach widok takiego samochodu robi nie mniejsze wrażenie, szczególnie no ludziach, którzy żywią głęboki sentyment do czasów oddalonych o dwie dekady.
Czytaj dalej BMW 740i E38 1998 – 44900 PLN – Wodzisław Śląski

BMW 750i E65 Radlin 2007 – 69700 PLN – Radlin

BMW 750i E65 to dopracowana wersja poliftowa przełomowej siódemki, z silnikiem N62B48 V8 o pojemności 4,7 l i mocy 367 KM. Siódemka generacji E65 to samochód futurystyczny, wizjonerski, w niczym nie przypominający swojego poprzednika, modelu E38. W poliftowej wersji przeszedł pewne zmiany łagodzące i wysmuklające jego wygląd. Nie zmieniło się jednak to, co zawsze było wyróżnikiem marki. To wóz, który ma świetne osiągi i sprawia frajdę z jazdy kierowcy, a dodatkowo zapewnia również doskonały komfort. Tu nawet najdalszą podróż odbyć można bez zmęczenia. Ten biały egzemplarz z Japonii ma bardzo bogate wyposażenie i przebieg jedynie 50 tys. kilometrów.
Czytaj dalej BMW 750i E65 Radlin 2007 – 69700 PLN – Radlin

BMW 316iA E30 1990 – 26000 PLN – Zdzieszowice

BMW 316iA E30 to wersja idealna… idealna do relaksującej jazdy w ciepły dzień. Mocy ma wystarczająco, by zgrabnie rozpędzać lekkie nadwozie, a automatyczna skrzynia biegów wyręcza lewą stopę i prawą rękę w czasie jazdy, pozwalając na pełny, leniwy relaks. Choć nie są to wrażenia, które powszechnie kojarzone są z marka BMW, za kierownicą tego samochodu doświadczyć możemy ich w pełni, ciesząc się piękną, mechaniczną pracą wszystkich podzespołów. To jeden z najlepiej zrealizowanych projektów małego, miejskiego sedana lat 80-tych. W bardzo dobrym stanie i z niewysokim przebiegiem zdobędzie uznanie każdego miłośnika prawdziwej motoryzacji.
Czytaj dalej BMW 316iA E30 1990 – 26000 PLN – Zdzieszowice