Archiwum kategorii: BMW

BMW 525iA E34 1989 – SPRZEDANE

BMW 525iA E34 wyposażone w rzędową szóstkę, automatyczną skrzynię biegów i klimatyzację może być niezwykle przyjemnym narzędziem do weekendowego podróżowania. Szczególnie, gdy mówimy o wspaniale utrzymanym egzemplarzu z wyjątkowo niskim przebiegiem, w klasycznej i zawsze eleganckiej bieli. Zachowane w oryginalnym stanie, na seryjnych felgach i w wyposażeniu zgodnym z fabryką jako żywo przywołuje ducha, którego zaczarował w nim Ercole Spada – włoski stylista, znany również z projektów dla Astona Martina, Ferrari i Maserati.
Czytaj dalej BMW 525iA E34 1989 – SPRZEDANE

BMW 850Ci E31 1991 – SPRZEDANE

Dyskretne malowanie, delikatnie obniżone zawieszenie, idealny wzór felg. Przepis firmy Alpina na BMW 850Ci E31 bez wątpienia należy do niezwykłych. W ogłoszeniu samochód w pięknym stanie wizualnym, z niskim przebiegiem, pochodzący z rynku japońskiego. Po sprowadzeniu przeszedł już kompletny serwis, co pozwala w pełni cieszyć się nim od razu po zakupie.
Czytaj dalej BMW 850Ci E31 1991 – SPRZEDANE

BMW 2800 CS E9 1970 – SPRZEDANE

BMW 2800 CS E9 ma styl, klasę i wciąż nieprzyzwoicie niskie ceny, szczególnie jeżeli mówimy o samochodach do renowacji. Ten z ogłoszenia wymaga delikatnego zmrużenia powiek by zobaczyć go w pełnej krasie, lecz połączenie czerwonego lakieru z chromami, koniakowym wnętrzem i efektownym wzorem felg ma duży potencjał. BMW E9 to projekt który dzięki zindywidualizowanej ręcznej produkcji w zakładach Karmann’a stawia wysokie wymagania przy blacharskiej odbudowie, lecz szczęśliwie fachowców w branży mamy w Polsce jednych z najlepszych na świecie. Zestawiając z kultowym modelem Porsche 911 wzrost ceny BMW 2800 CS E9 w ostatnich 5 latach to jedynie 16% vs. ok. 200-300%. To pewny zysk, jeżeli projekt odbudowy powierzony zostanie we właściwe ręce.
Czytaj dalej BMW 2800 CS E9 1970 – SPRZEDANE

BMW 2800 CS E9 1970 – SPRZEDANE

BMW 2800 CS E9 to wspaniały klasyk, który starzeje się w przepiękny sposób. Łączy sportowy charakter, charakterystyczną sylwetkę i wnętrze, które spodoba się wszystkim miłośnikom prawdziwego drewna w samochodzie. Jego największym problemem zazwyczaj bywa blacharka, co jest efektem mocno zindywidualizowanej ręcznej produkcji w zakładach Karmanna. Trudno o większy test dla blacharza, lecz co niezwykle istotne sprzedający ma doświadczenie i deklaruje pomoc w odbudowie auta. Efekt z pewnością może być zdumiewający. Stan 1. modelu jest w tej chwili wyceniany na 28300 euro – umiejętnie go remontując, można wartość zwiększyć czterokrotnie.
Czytaj dalej BMW 2800 CS E9 1970 – SPRZEDANE

BMW M3 Evolution II E30 1988 – ok. 386000 PLN – USA

BMW M3 Evolution II z pewnością jest wyjątkowe. Jeżeli produkcja kultowego modelu kończy się liczącą 500 sztuk najbardziej dopracowaną serią, można mieć pewność, że z czasem jego cena będzie rosła, przebijając bez problemu cenę, którą niegdyś samochód kosztował jako nowy. Jedyne pytanie, to czy oczekiwanie 100 tys. USD za Evo II nie jest zbyt odważne? Na zdjęciu możemy zobaczyć, że samochód stanowi część kolekcji… jednak z powszechnym rozumieniem słowa „kolekcjonerski” z pewnością nieco się rozmija – 149 tys. km przebiegu, wycięte dziury pod głośniki – to nie nastraja optymistycznie. Może podobać się piękne kolorystyczne zestawienie, jednak TEN został ostatnio wylicytowany zdecydowanie taniej, a np. TEN należał do Jay Kay’a z Jamiroquai i ciągle jest do wzięcia.
Czytaj dalej BMW M3 Evolution II E30 1988 – ok. 386000 PLN – USA

BMW 320is E30 1988 – ok. 111000 PLN – USA

BMW 320is E30 powstało w 1250 sztukach wyłącznie na rynek włoski i portugalski. Zwane „włoską M-trójką” współdzieliło z M3 silnik S14 o skróconym skoku tłoka, co pozwoliło zmniejszyć pojemność do 2 l i tym samym ominąć dodatkowy 5% podatek. Dzięki zastosowaniu najlżejszego 4-drzwiowego nadwozia uzyskano lepszy stosunek mocy do masy niż w oryginale. Włoska M3 prowadziła się doskonale, a zewnętrznie pozostała skromna, niepozorna i bardziej uniwersalna. Ich ceny rosną… i to szybciej, niż się wszyscy spodziewali.
Czytaj dalej BMW 320is E30 1988 – ok. 111000 PLN – USA

BMW M3 E30 1987 – ok. 123000 PLN – Norwegia

BMW M3 E30 we wspaniały sposób łączy sportowe cechy i rasowy wygląd. W ogłoszeniu oferta z Norwegii, z ospojlerowaniem a’la DTM i kołami BBS o cal większymi niż w serii, wygląda absolutnie zjawiskowo. Te samochody nigdzie na świecie nie są już tanie, jednak za legendę zawsze trzeba odpowiednio zapłacić.
Czytaj dalej BMW M3 E30 1987 – ok. 123000 PLN – Norwegia

BMW Z3 Coupe 2002 – SPRZEDANE

Przez wielu było uważane za osobliwość, lecz to bez wątpienia samochód, który ma świetne perspektywy jako przyszły youngtimer i klasyk. BMW Z3 Coupe występowało wyłącznie z mocnymi silnikami R6, zapewniając mnóstwo zabawy za kierownicą i wyglądając jak żaden inny samochód na ulicy. Jego sylwetka z długą maską i zakryciem tylnej części nadwozia w stylu „shooting brake” do dziś ściąga na ulicy wszystkie spojrzenia i z pewnością będzie to robić również w przyszłości. W ogłoszeniu egzemplarz z ostatniego roku produkcji, w którym jednostkę 2,8 l zastąpiono większa, 3,0 l generującą 231 KM.
Czytaj dalej BMW Z3 Coupe 2002 – SPRZEDANE

BMW M3 E30 1990 – SPRZEDANE

Hasła rajd i BMW M3 miłośnikom motoryzacji zdecydowanie nie kojarzą się z wybrykami idioty na ulicach Warszawy. To w takim samochodzie jak w ogłoszeniu – BMW M3 E30 – wspaniałą technikę długich poślizgów kontrolowanych prezentował m.in. Patrick Snijers pod koniec lat 80-tych. Wydając niemałą kwotę na tą kultową rajdówkę możemy mieć pewność, że będą to pieniądze dobrze wydane. Na przygotowaniu samochodu właściciel nie oszczędzał, fundując mu m.in. A-grupową skrzynię kłową i zawieszenie Öhlins’a.
Czytaj dalej BMW M3 E30 1990 – SPRZEDANE

BMW 3.0 CS E9 1972 – UK

Gdy myślimy o wyścigowym BMW E9, najczęściej przed naszymi oczami staje batmobil, przygotowany do ETCC przez dywizję motorsportu BMW (jeszcze zanim nazwano ją M) w 1973 roku. BMW sport miało w genach i nie tylko fabryka zajmowała się ówcześnie podobnymi modyfikacjami. Licytowany egzemplarz BMW 3.0 CS imponuje body kitem i szerokością felg (14 cali na tylnej osi). Projekt narodził się w firmie Alpina i dysponuje 3,5-litrową jednostką zasilaną trzema gaźnikami Webera. Po niedawno ukończonej odbudowie czaruje wyścigowymi barwami i cywilnym wykończonym skórą wnętrzem. Samochód będzie licytowany 21 marca w Goodwood, oczekiwana cena ok. 290-400 tys. PLN jest kilkukrotnie niższa, niż musielibyśmy wyłożyć za oryginalnego batmobila.
Czytaj dalej BMW 3.0 CS E9 1972 – UK