Archiwum kategorii: BMW

BMW Z1 1990 – SPRZEDANE

Awangardowe BMW Z1 czarowało motoryzacyjny świat absolutnie wyjątkowym sposobem otwierania drzwi. Ponieważ dla przeciętnego odbiorcy jeden argument to za mało, większość klientów decydowała się na mocniejszego i bardziej komfortowego Mercedesa SL. W efekcie Z1 powstało w zaledwie ok. 8000 sztukach… z których część od razu znalazła się w garażach kolekcjonerów, czekając na przyszły wzrost wartości. Taką właśnie nigdy nie rejestrowaną sztukę mamy okazję kupić w Holandii.
Czytaj dalej BMW Z1 1990 – SPRZEDANE

BMW 535i E28 1986 – 34900 PLN – Kraków

BMW 535i E28 ma to, za co najbardziej kochamy BMW lat 80-tych – dużą szóstkę pod maską, która zapewnia zawsze gładkie brzmienie i odpowiedni zapas mocy pod stopą. W tak zdrowym stanie to u nas rzadkość, a przy okazji – w komplecie dostaniemy takie wyposażenie, jak klimatyzacja, automatyczna skrzynia biegów i charakterystyczne dla modelu metryczne felgi.
Czytaj dalej BMW 535i E28 1986 – 34900 PLN – Kraków

Alpina B12 5,0 Coupe replika 1992 – SPRZEDANA

Doskonały przykład, że dobrze wykonana replika może zwalić z nóg. Oto BMW 850 Ci 5,0 E31 wyposażone w elementy i emblematy sugerujące, że jest to Alpina B12 5,0 Coupe. Oryginał powstał w ilości 97 sztuk i z tej samej pojemności osiągał 350 KM. Kopia – została wyposażona w nowy lakier i całą masę nowych części, które złożyły się na imponujący rachunek wysokości 50 tys. euro.
Czytaj dalej Alpina B12 5,0 Coupe replika 1992 – SPRZEDANA

Alpina C1 2.3 / 1 1984 – SPRZEDANA

Alpina C1 2.3 / 1 była pierwszą z 11 modyfikacji BMW E30 stworzonych przez kultowego tunera. To z pewnością unikat – jeden z zaledwie 35 wyprodukowanych egzemplarzy. Wizualnie wyposażona jest we wszystkie właściwe atrybuty – przedni spojler, zderzaki, progi, tylną lotkę, kompletne wyposażenie wnętrza. Zachowała pierwszy lakier, ma odpowiednie kalkomanie, niski przebieg, klimatyzację i oczywiście… 6 cylindrów (będące podstawą do modyfikacji BMW 323i było w 1984 r. najmocniejsze w gamie).
Czytaj dalej Alpina C1 2.3 / 1 1984 – SPRZEDANA

BMW 507 1958 – SPRZEDANY

BMW 507 jest jednym z najbardziej znamienitych roadsterów w historii marki. Podobnie jak Mercedes 300 SL, powstało na zamówienie amerykańskiego importera, Maxa Hoffmanna, choć z powodu astronomicznej ceny stało się jeszcze bardziej unikatowe – zbudowano jedynie 251 egzemplarzy. Silnik V8 skryty pod pięknym, aluminiowym nadwoziem działa na wyobraźnię do dziś. BMW 507 przygotowane przez RM Auctions pochodzi z kolekcji zmarłego w zeszłym roku Malcolma Pray’a, a oczekiwana cena 1,4-1,8 mln USD byłaby rekordowa dla tego modelu. Uzyskano za niego oszałamiające 2,2 mln dolarów.
Czytaj dalej BMW 507 1958 – SPRZEDANY

Alpina B6 2,8 / 1 1986 – ok. 146000 PLN – Niemcy

Alpina B6 2,8 / 1 – rarytas i propozycja dla tych, którzy uwielbiają E30, lecz M3 jest dla nich zbyt wyzywające, zbyt pospolite lub ma za małą ilość cylindrów. Z zaaplikowaną dużą szóstką pod maską, oferuje 210 KM i około 6,9 s do setki, ale to nie cyfry są tu najważniejsze, lecz radość z jazdy. Silnik M30 charakteryzuje ogromna wartość momentu obrotowego już na dole obrotów, dzięki czemu w 90% przypadków na drodze Alpina będzie szybsza od M3. To jeden z 259 zbudowanych egzemplarzy, świetnie wyposażony i zachowany w doskonałym stanie.
Czytaj dalej Alpina B6 2,8 / 1 1986 – ok. 146000 PLN – Niemcy

BMW 2002 Automatic 1973 – SPRZEDANE

Wśród masy odrestaurowanych klasyków często zatracić można to, co w nich niezwykle piękne – autentyczność. Stary samochód z czasem pokrywa się patyną – śladami użycia, które o ile mechanika jest utrzymana w nienagannym stanie, nie przeszkadzają w użytkowaniu, a pozwalają zachować zabytkowy charakter samochodu. Piękny przykład w ogłoszeniu – BMW 2002 Automatic z Holandii.
Czytaj dalej BMW 2002 Automatic 1973 – SPRZEDANE

BMW M3 Evolution II E30 1988 – ok. 200000 PLN – UK

BMW M3 Evolution II – kultowy samochód, w doskonałym stanie, z prześwietnej kolekcji. Jest to jeden z ponad 60 samochodów składających się na wyjątkowy garaż Jay Kay’a z Jamiroquai. To numer 261 z serii liczącej 500 sztuk. Z przebiegiem nieco ponad 120 tys. km i w pełni udokumentowaną historią to najprawdopodobniej jedna z najciekawszych ofert, które pojawiły się w tym roku na brytyjskim rynku.
Czytaj dalej BMW M3 Evolution II E30 1988 – ok. 200000 PLN – UK

BMW 3.0 CS Alpina B2 1973 – UK

Pochodzi z czasów, gdy Alpina nie oznaczała jeszcze swoich samochodów jako producent, lecz z motorsportem i BMW była związana bardzo mocno, dostarczając silnik m.in. do słynnego batmobilu – BMW 3.0 CSL, którym niemiecki producent zgarnął mistrzostwo ETCC w 1973 roku. W ogłoszeniu – w bardziej cywilizowanej, drogowej wersji. Wyróżnia się przednim i tylnym spojlerem, kierownicą, kubełkowymi fotelami, kołami, zawieszeniem i oczywiście silnikiem – zasilana gaźnikami Alpina B2 oferowała 230 KM, czyli 20% więcej niż model seryjny BMW.
Czytaj dalej BMW 3.0 CS Alpina B2 1973 – UK