Archiwum kategorii: BMW

BMW 3.0 CS Alpina B2 1973 – UK

Pochodzi z czasów, gdy Alpina nie oznaczała jeszcze swoich samochodów jako producent, lecz z motorsportem i BMW była związana bardzo mocno, dostarczając silnik m.in. do słynnego batmobilu – BMW 3.0 CSL, którym niemiecki producent zgarnął mistrzostwo ETCC w 1973 roku. W ogłoszeniu – w bardziej cywilizowanej, drogowej wersji. Wyróżnia się przednim i tylnym spojlerem, kierownicą, kubełkowymi fotelami, kołami, zawieszeniem i oczywiście silnikiem – zasilana gaźnikami Alpina B2 oferowała 230 KM, czyli 20% więcej niż model seryjny BMW.
Czytaj dalej BMW 3.0 CS Alpina B2 1973 – UK

BMW E31 850i 1992 – SPRZEDANE

BMW E31 850i zostało stworzone, by dorównać najmocniejszym wersjom Porsche i Mercedesa pod kątem osiągów, a przebić je pod względem luksusu. To konstrukcja niezwykle zaawansowana, idealna na długie trasy, zadziwiająca kulturą pracy 12-cylindrowego silnika. W Ofercie Specjalnej proponujemy egzemplarz, który długodystansowej turystyki nigdy nie uprawiał – zaledwie 92 tys. przebiegu, oryginalny stan, udokumentowana historia.
Czytaj dalej BMW E31 850i 1992 – SPRZEDANE

BMW E24 635 CSi 1986 – SPRZEDANE

Oferty brytyjskiego dealera 4 Star Classics z pewnością nie są okazjami cenowymi. Są jednak tak doskonale sfotografowane i przedstawione, że prawdziwą przyjemnością jest ich oglądanie. Doskonały przykład w ogłoszeniu – BMW E24 635 CSi z kierownicą po naszej stronie. Przedstawiciel trzeciej serii z przebiegiem jedynie 70 tys. km i japońskim rodowodem – idealnie odzwierciedla, jak godnie może się przedstawiać to stylowe coupe.
Czytaj dalej BMW E24 635 CSi 1986 – SPRZEDANE

BMW E32 750iL Highline 1989 – SPRZEDANE

BMW E32 750iL Highline – najwyższy model BMW końca lat 80-tych. Aby taki kupić niegdyś potrzebne było przepastne konto, dziś – przede wszystkim wiele szczęścia, by trafić tak doskonale zachowany egzemplarz. Sprowadzony z Japonii, z potwierdzonym przebiegiem zaledwie 55 tysięcy kilometrów. Jeżeli kochasz aksamitny dźwięk silnika, trudno o lepszy wybór. 12 cylindrów zapewnia wrażenia, jakie niedostępne są już dla miłośników nowoczesnej motoryzacji.
Czytaj dalej BMW E32 750iL Highline 1989 – SPRZEDANE

BMW 507 1958 – SPRZEDANE

Jeżeli chcielibyśmy wybrać najpiękniejszy niemiecki wóz w historii, zaprojektowane przez Albrechta von Goertz’a BMW 507 byłoby jednym z najmocniejszych typów. Zbudowano ich zaledwie 251 sztuk – samochód był planowany specjalnie na rynek amerykański, jednak okazał się być zbyt drogi i przywiódł firmę do krawędzi bankructwa. Nie zmienia to faktu, że to imponujący samochód – pod maską 150-konny silnik V8, ręcznie wykonane aluminiowe nadwozie, a w egzemplarzu z nadchodzącej aukcji – również fabryczny hardtop (pasujący wyłącznie do tego egzemplarza – to pokłosie ręcznie wykonywanej pracy). Stan jest doskonały, a dom aukcyjny uzyskał historycznie rekordową kwotę 1,65 mln USD.
Czytaj dalej BMW 507 1958 – SPRZEDANE

BMW E24 635CSi 1986 – SPRZEDANE

BMW E24 635CSi z pewnością zalicza się do najwspanialszych GT lat 70-tych i 80-tych. Każdy, kto szukał takiej dla siebie, wie, jak trudno zdobyć ten samochód w dobrym stanie. W Ofercie Specjalnej mamy coś szczególnego – BMW 635CSi z przebiegiem zaledwie 68600 km, w stanie idealnym. Bezwypadkowa, dopieszczona i absolutnie zniewalająca.
Czytaj dalej BMW E24 635CSi 1986 – SPRZEDANE

BMW Z1 1994 – SPRZEDANE

Jedna z najbardziej zaskakujących konstrukcji BMW z ostatnich kilku dekad. Produkcja trwała zaledwie przez 3 lata (1989-91) i objęła 8 tysięcy egzemplarzy, których dziś na ulicach praktycznie spotkać nie można. Wyjątkowo rozwiązano system otwierania drzwi – były one elektrycznie opuszczane i chowane w progach. Choć wykorzystano podstawowe elementy BMW E30, konstrukcja nadwozia była całkowicie indywidualna – szkielet wykonano ze stali, podwozie z żywicy epoksydowej wzmacnianej włóknem szklanym, a wszystkie panele nadwozia były łatwo demontowalne i wykonane z tworzywa termoplastycznego o nazwie Xenoy. Z1 nigdy nie stał się hitem sprzedaży, a powodem oczywiście była cena. Model był prawie dwa razy droższy od BMW 325 Cabrio, a klienci zdecydowanie chętniej wybierali równocześnie debiutującego Mercedesa SL (R129), który zamiast awangardowych rozwiązań proponował więcej mocy i luksusu. Dzięki temu BMW Z1 stał się gratką dla kolekcjonerów, którzy przewidując jego przyszłość nowe egzemplarze wstawiali od razu do garażu. Dziś normalnie eksploatowane BMW Z1 można kupić za ok. 25000 euro, ale egzemplarz bez przebiegu musi być oczywiście droższy.
Czytaj dalej BMW Z1 1994 – SPRZEDANE