Archiwum kategorii: BMW

Alpina B10 BiTurbo 1989 – SPRZEDANA

Alpina B10 BiTurbo w momencie debiutu była najmocniejszym modelem w historii marki. Podstawą było tu BMW 535i E34, które po wzmocnieniu dwiema turbosprężarkami potrafiło osiągnąć pierwszą setkę po 5,6 s i osiągnąć niemal 300 km/h. Zbudowano ich 507 sztuk, na rynku pojawiają się nieczęsto… a tu proszę, egzemplarz numer 180, w stanie konkursowym, będący z pewnością znacznie bardziej oryginalną i ciekawą propozycją, niż zwykłe BMW M5.
Czytaj dalej Alpina B10 BiTurbo 1989 – SPRZEDANA

BMW 323i Baur TC E30 1985 – SPRZEDANE

Zanim na rynku pojawiło się cabrio, Karosserie Baur zaproponowało bardzo ciekawą wersję. Landaulet – to prawidłowa historycznie nazwa tego typu otwartego nadwozia. BMW 323i Baur TC powstało w ponad 10 tys. egzemplarzy, opartych na różnych wersjach silnikowych E30. Dziś na rynku jest ich zdecydowanie mniej, ale przy odrobinie cierpliwości możemy wyszukać ciekawy egzemplarz. Ten z ogłoszenia czaruje 6-cylindrową jednostką M20 i skórzaną tapicerką w świetnym stanie.
Czytaj dalej BMW 323i Baur TC E30 1985 – SPRZEDANE

BMW 530i E34 1993 – SPRZEDANE

BMW 530i E34 z silnikiem V8 pojawiło się w 1992 roku, w drugim etapie produkcji. Dwa dodatkowe cylindry pozwoliły tu na wypracowanie ponad 30 KM więcej i skrócenie przyspieszenia 0-100 o niemal sekundę. Co jednak najbardziej może oczarować, to dźwięk. R6 w BMW z pewnością ma bogatsze tradycje, ale w pracy silnika V8 zakochać się jest zdecydowanie łatwiej. Dziś to youngtimer, który zdecydowanie może przyspieszyć bicie serca.
Czytaj dalej BMW 530i E34 1993 – SPRZEDANE

BMW 2002 1968 – SPRZEDANE

Seria “02” zaskarbiła sobie serca kierowców lekką sylwetką i doskonałym prowadzeniem. To od tego modelu rozpoczęła się era BMW, jako producenta zwartych sportowych sedanów, która trwa do dzisiaj. BMW 2002 pojawiło się na rynku w 1966, jako najwyższa wersja w ofercie. Na aukcji w Berlinie 28 listopada zostanie zlicytowany doskonały egzemplarz, zachowany w oryginalnym stanie. Sprzedane za 20 tys. euro.
Czytaj dalej BMW 2002 1968 – SPRZEDANE

BMW 850Ci E31 1991 – SPRZEDANE

BMW 850Ci E31 było samochodem elitarnym, dostępnym dla nielicznych. Dziś jest zdecydowanie bardziej przystępne, choć w obsłudze nie jest to samochód tani. Ten następca modelu 6 pozycjonowany był klasę wyżej. Ma więcej mocy, lecz jest bardziej komfortowy. Myśląc o nim jako o samochodzie weekendowym, warto się skusić, jeżeli w zwyczaju mamy przejażdżki wystarczająco długie, by dać rozwinąć skrzydła 12-cylindrowemu silnikowi. W ogłoszeniu – egzemplarz po częściowym serwisie, z rzadko spotykaną manualną skrzynią i bardzo dobrą ceną.
Czytaj dalej BMW 850Ci E31 1991 – SPRZEDANE

BMW 635 CSi E24 1985 – SPRZEDANE

BMW 635 CSi E24 niejednokrotnie bywa nazywane bawarskim Ferrari, co gdy patrzymy na piękny egzemplarz w czerwonym kolorze, wydaje się być całkiem zasadne. Styl, charakter i gładko pracująca 6-cylindrowa jednostka dopełniają wspaniałej całości – to duże coupe należy do najbardziej rozpoznawalnych niemieckich wozów lat 80-tych. Sprzedawany egzemplarz został sprowadzony z rynku amerykańskiego i podobnie jak większość egzemplarzy z tamtego rynku imponuje wyposażeniem – odnajdziemy w nim między innymi klimatyzację, elektryczną regulację foteli i skórzaną tapicerkę.
Czytaj dalej BMW 635 CSi E24 1985 – SPRZEDANE

BMW E24 628 CSi 1982 – SPRZEDANE

BMW E24 to jeden z najszybciej zyskujących na cenie youngtimerów. Kiedy szukamy dobrej lokaty, warto przemyśleć, szczególnie jeżeli mówimy o zdrowym egzemplarzu z pierwszej fazy produkcji. W ogłoszeniu low-end’owy model BMW 628 CSi, wersja oznaczana jako CS1, czyli po pierwszych zmianach modernizacyjnych. Mimo mocy mniejszej o ok. 30 KM niż w topowym 635 CSi, to ciągle bardzo żwawe i piękne coupe.
Czytaj dalej BMW E24 628 CSi 1982 – SPRZEDANE

BMW M3 E30 1990 – SPRZEDANE

BMW M3 E30 niczym w pigułce zamyka wszystko to, co chcielibyśmy widzieć w samochodzie sportowym. Agresywny wygląd, rodowód prosto ze świata wyścigów i pełny sportowych sukcesów życiorys składa się na idealny przepis na kosmicznie drożejącego klasyka. Gdy popatrzymy na historyczne tabele wyceny Hagerty, jego cena od 2007 do 2012 roku stała na niezmiennym poziomie, po czym w ciągu 2 lat wzrosła niemal trzykrotnie. Ta w ogłoszeniu odpowiada egzemplarzowi w stanie 2-, czyli takiemu, który wygląda świetnie, póki mu się dokładniej nie przypatrzysz. Jak myślicie, jakie auto w najbliższych latach ma szansę powtórzyć ten wzrost?
Czytaj dalej BMW M3 E30 1990 – SPRZEDANE

BMW 850 CSi E31 1992 – SPRZEDANE

Najwyższe modele zawsze tracą na wartości tylko do pewnego stopnia, szczególnie gdy są utrzymane w nienagannym stanie. Ta stara motoryzacyjna prawda sprawdza się również w wypadku BMW 850 CSi, najszybszej wersji modelu E31. Tylko w niej odnajdziemy na silniku magiczne oznaczenie M-Motorsport, na które z pewnością ten samochód zasługuje. 380 KM uzyskane z wolnossącej 12-cylindrowej jednostki o pojemności 5,6 l to prawdziwa magia motoryzacji, zbudowana jedynie w 1510 egzemplarzach.
Czytaj dalej BMW 850 CSi E31 1992 – SPRZEDANE

BMW 3.0 CSL E9 1973 – ok. 709000 PLN – Niemcy

BMW 3.0 CSL E9 – Batmobil, legenda, samochód który złotymi głoskami wpisał markę do historii sportów motorowych. Stworzony jako podstawa do homologacji wozu wyścigowego, na torze wygląda najlepiej. Szczególnie, gdy jest wyposażony w kompletny pakiet aerodynamiczny, malowanie BMW Motorsport i pełne wyposażenie wyścigowe zgodne ze współczesną homologacją. Na zawody samochodów historycznych idealny i wciąż zabójczo konkurencyjny – jego silnik osiąga 365 KM, a w obwodzie zbudowany czeka jeszcze jeden, ok. 400-konny.
Czytaj dalej BMW 3.0 CSL E9 1973 – ok. 709000 PLN – Niemcy