Brabus C 3.8S 2000 – 46500 PLN – Warszawa

Brabus C 3.8S „New Millenium” miał powstać w ilości 100 sztuk, jednak ze względu na wysoką cenę, przewyższającą C55 AMG, planu nie zrealizowano. Ile ich powstało? Prawdopodobnie około 60 sztuk. Gdzie je odnajdziecie? Możliwie, że na archiwalnych folderach, bo w sprzedaży praktycznie ich nie ma nigdzie na świecie. Pochowane po garażach kolekcjonerów, światło dzienne widują bardzo rzadko. Wyróżniają się pakietem aerodynamicznym, zmodyfikowanym silnikiem, zawieszeniem, układem wydechowym, felgami i wnętrzem. Ten okaz ma jedynie 92 tys. km przebiegu, wciąż oryginalną powłokę lakierniczą, świetnie zachowany stan i na bieżąco prowadzony serwis. Super sprawa.

Brabus C 3.8S
Rocznik: 2000
Przebieg: 92000 km
Pojemność: 3800 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 300 KM
VIN: WDB2030641A070269

Wyposażenie:
– elektrycznie sterowane we wszystkich kierunkach, z pamięcią, podgrzewane fotele,
– elektrycznie regulowana kolumna kierownicy, w pionie i poziomie,
– automatyczna 5 stopniowa skrzynia biegów z trybami zima, lato,
– klimatyzacja automatyczna,
– elektrycznie sterowane szyby,
– elektrycznie sterowane i składane, podgrzewane lusterka,
– elektryczna roleta tylnej szyby,
– felgi aluminiowe 18 ”,
– szklany dach.

Oryginalny Brabus C 3.8S, wersja New Millenium – kompletny pakiet (silnik, zawieszenie, wydech, karoseria, koła, wnętrze).
Bardzo osobliwy samochód, dla pasjonata i kolekcjonera. Wyprodukowano ok. 60 sztuk tego modelu.
Pięknie zachowany egzemplarz sprowadzony z Japonii.
Samochód jest we wzorowym stanie, zarówno mechanicznie jak i wizualnie.
Wnętrze kompletne, minimalne ślady użytkowania. Skóry matowe, bez przetarć czy pęknięć.
Elementy plastikowe bez zarysowań, przebarwień czy pęknięć
Powłoka lakiernicza w całości fabryczna, pozbawiona śladów korozji, zarysowań, odprysków, otarć czy wgnieceń. Uwzględniając wiek auta oraz model, zjawisko niedostępne wśród aut europejskich.

Historia serwisowa auta.
Komplet kluczy i dokumentów.

Samochód jest na bieżąco serwisowany w ASO Mercedes – Zbigniew Nowakowski.
Wykonane prace serwisowe potwierdzone fakturami:
– wymiana oleju silnikowego,
– wymiana oleju w skrzyni biegów metodą dynamiczną (przy przebiegu 80 tys. km),
– wymiana czynnika chłodzącego (klimatyzacja),
– wymiana płynu hamulcowego,
– wymiana wszystkich filtrów,
– geometria zawieszenia,
– wymiana pompy paliwa i filtra paliwa,
– wymiana drążków kierowniczych,
– wymiana elementów zawieszenia,
– wymiana chłodnicy,
– wymiana żarników ksenonowych,
– wymiana oleju w układzie wspomagania kierowniczego,
– wymiana zbiornika wyrównawczego układu chłodzenia,
– uszczelnienie miski olejowej.

Samochód jest zarejestrowany w kraju i w pełni ubezpieczony, zatem odpada problem pierwszego badania technicznego i pierwszej rejestracji w kraju.
Znalezienie egzemplarza tego modelu w takim stanie zachowania na terenie kraju nie jest możliwe.