Archiwum kategorii: Brabus

Brabus B10 2001 – 55000 PLN – Wrocław

Brabus B10 to rzadkość na europejskim rynku. Od modelu bazowego, czyli Mercedesa E 430, wyróżnia go szereg zmian. Jego jednostka została wzmocniona o 27 KM, otrzymał pakiet stylistyczny, zmodyfikowane zawieszenie, układ wydechowy, całkowicie inną skórzaną tapicerkę, kierownicę, lewarek, felgi Brabusa oraz indywidualne oznaczenia. Fantastycznie zadbany egzemplarz z niskim przebiegiem będzie doskonałą alternatywą dla popularniejszych modeli od tunera AMG. W rozsądnej cenie możemy sprawdzić tutaj co dla swoich klientów zaproponowała firma Brabus z Bottrop, jak i nabyć niezwykle małoseryjny samochód.
Czytaj dalej Brabus B10 2001 – 55000 PLN – Wrocław

Mercedes V 280 Brabus 3.2 W638 2004 – 99000 PLN – Gliwice

Miało być szybko i biznesowo, i tak właśnie było. Sześć foteli kapitańskich ze specjalną, perforowaną skórzaną tapicerką, dodatkowe wykończenia kabiny w Alcantarze i carbonie, welurowe dywaniki, aluminiowa gałka zmiany przełożeń, pedały i sportowa kierownica. Zmiany obejmowały również stylizację zewnętrzną – 18-calowe felgi BRABUS Monoblock IV, kompletny zestaw aerodynamiczny, a także sportowe zawieszenie i układ wydechowy. W katalogu dostępne były nawet opcje w postaci telefonu, faksu i komputera. Nie mogło zabraknąć również modyfikacji jednostek napędowych, a oferta obejmowała zarówno program dla wersji 200, 230 i 112 CDI, jak i tej najciekawszej, opartej na silniku VR6, który stosowany był w V klasie W638 w latach 1998-2003, pod oznaczeniem kodowym 104.900. Brabus zwiększył w nim pojemność z 2.8 na 3.2 litra i moc maksymalną, ze 174 do 210 KM. Mercedes V 280 Brabus 3.2 W638 to niezwykle rzadki okaz, który wzbudzi zdumienie wszystkich, którzy normalnie na brzmienie nazwy „Vito” parskają śmiechem.
Czytaj dalej Mercedes V 280 Brabus 3.2 W638 2004 – 99000 PLN – Gliwice

Mercedes CL 500 Brabus C215 2003 – 39000 PLN – UK

Mercedes CL 500 C215 ma moc 306 KM, moment obrotowy na poziomie 460 Nm i przyspieszenie do setki w 6,3 s. Takie osiągi powinny w zupełności wystarczyć do sprawnego przemieszczania się w każdych warunkach, jednak seryjny wygląd i prezencja nie każdemu będą odpowiadać. Brabus postarał się, by luksusowe coupe Mercedesa nie wyglądało jak auto klienta w średnim wieku, do którego wsiadać trzeba zawsze w garniturze. To auto, które lubi zwracać na siebie uwagę, ale poza tym potrafi oczarować wszystkim, co daje podczas jazdy. Przyjemne brzmienie silnika V8 podbite sportowym wydechem, skórzane fotele z wentylacja i masażami, przestrzeń i komfort. Elegancki lecz drapieżny pakiet aerodynamiczny, większe felgi i zmodyfikowany układ wydechowy robią mocne wrażenie, a i na osiągi nie powinien tu nikt narzekać. Ten egzemplarz przybył do Europy z Japonii, ma potwierdzony przebieg niespełna 95000 km i jest po kompleksowym serwisie, zarejestrowany w Wielkiej Brytanii.
Czytaj dalej Mercedes CL 500 Brabus C215 2003 – 39000 PLN – UK

Mercedes E 500 Brabus B11 W211 2004 – 75000 PLN – Krapkowice

Mercedes E 500 W211 ubrany w pakiet Brabus B11 to propozycja dla tych, którzy w normalnie skonfigurowanym Mercedesie czują się po prostu zbyt poważnie, zbyt dostojnie i nie chcą aby ktokolwiek pomyślał, że po prostu auto zostało pożyczone od taty. To z pewnością wybór dla indywidualisty. Z zewnątrz jego stylistyczny pakiet jest jeszcze skromny, a kolor grzeczny, ale wystarczy jeden rzut okiem do wnętrza i nikt już nie pomyśli, że właścicielowi brakuje fantazji. Biały carbon i żółta skóra mogę sprawić, że nasz gość w aucie dozna szoku, ale właściwie… czemu nie? Jak bawić się, to na całego. Auto jest na fakturę VAT 23%, więc pójdzie w koszty 😉
Czytaj dalej Mercedes E 500 Brabus B11 W211 2004 – 75000 PLN – Krapkowice

Brabus C3.8S 2000 – SPRZEDANY

Samochody wykonane przez Brabusa zawsze budziły emocje. Osiągami i brzmieniem miały przewyższać konstrukcje AMG, na przełomie wieku produkowane już pod skrzydłami Mercedesa. W 2000 roku wprowadzono na rynek edycję „New Millenium”, w której Brabus przedstawił swoją interpretację różnych modeli. Produkcja każdego z nich miała być ograniczona do 100 sztuk, jednak ze względu na wysokie ceny w kilku przypadkach tej liczby nie udało się osiągnąć. W ogłoszeniu Brabus C3.8S „New Millenium”, według słów sprzedającego jedyny aktualnie na sprzedaż w Europie.
Czytaj dalej Brabus C3.8S 2000 – SPRZEDANY

Brabus B11 C215 2000 – 59900 PLN – Wodzisław Śląski

Klasa S Mercedesa dawała wiele, lecz Ci którzy potrzebowali jeszcze więcej mocy, piękniejszego brzmienia, lepszego prowadzenia, większej ekskluzywności i wyjątkowej prezencji mogli pójść o krok dalej i znaleźć swój wymarzony wóz u tunera z Bottrop w Zagłębiu Ruhry. Brabus B11 C215 to niezwykle efektowna wersja modelu CL 500. Poza udoskonaleniem aerodynamiki nadwozia, przeróbkę Brabusa dopełnia wykonany ze stali nierdzewnej układ wydechowy z metalowymi katalizatorami i zmodyfikowana elektronika silnika, zapewniająca znaczące zwiększenie osiągów samochodu. Zmodyfikowane zostały również hamulce i zawieszenie,
a za pełnię efektu odpowiadają pokaźne, 20-calowe felgi. Ten sprowadzony z Japonii egzemplarz prezentuje się niezwykle efektownie. Jest już zarejestrowany w Polsce i gotowy do drogi.

Czytaj dalej Brabus B11 C215 2000 – 59900 PLN – Wodzisław Śląski

Brabus 3.2 S 1993 – 39900 PLN – Warszawa

Bottrop to miejscie, gdzie Mercedes 320 CE C124 miał szansę przeobrazić się w maszynę o całkowicie nowych możliwościach. Brabus 3.2 S dzięki licznym modyfikacjom jednostki napędowej legitymował się mocą 252 KM, co zapewniało osiągi na poziomie mocnych jednostek V8 Mercedesa, których fabryka poskąpiła temu nadwoziu. W prezentowanym egzemplarzu właściciel zrezygnował z montażu pakietu aerodynamicznego, co pozwoliło zachować niepozorny wygląd. Z zewnątrz wygląda niemal jak seryjny Sportline, choć miłośnicy tuningu lat 90-tych z pewnością rozpoznają charakterystyczne felgi i wydech Brabusa.
Czytaj dalej Brabus 3.2 S 1993 – 39900 PLN – Warszawa

Brabus E 3.6 1986 – SPRZEDANY

Brabus E 3.6 to wariacja zbudowana na bazie silnika M103. Rzędowa szóstka została tu rozwiercona do pojemności 3,6 l, co po zmianie wałka rozrządu, dopracowaniu głowicy i układu wydechowego pozwoliło na uzyskanie solidnych 245 KM. W połączeniu ze skróconym przełożeniem osiągi są zdecydowanie zadowalające. Sprzedawany samochód nie narodził się jako Brabus – konwersja została wykonana w 1989 roku, stąd też nie wszystkie elementy są zgodne z tymi, które możemy odnaleźć w historycznych katalogach. To ciekawa propozycja dla tych, którzy szukają W124 w nietypowej i szybkiej wersji.
Czytaj dalej Brabus E 3.6 1986 – SPRZEDANY

Brabus 190E 3.6S (W201) 1989 – ok. 295000 PLN – Niemcy

Brabus to dziś największa niezależna firma tuningowa na świecie. Działając od końca lat 70-tych, warsztat stale dba o swoją markę, oferując poza nowymi samochodami bogatą ofertę klasyków. Gdzieś pomiędzy morzem Smartów, a pięknie odrestaurowanymi zabytkowymi Mercedesami możemy odnaleźć zachowane w doskonałym stanie W201 – to Brabus 190E 3.6S. Klatka bezpieczeństwa, kubełkowe fotele, sportowe zawieszenie, hamulce i semi-slicki na kołach – co do torowego przeznaczenia tego samochodu nikt nie powinien mieć wątpliwości. 272 KM uzyskane z podrasowanej jednostki M103 to wynik, który pozwoli zawstydzić wszystko, co można było kupić w tej karoserii, z oryginalnym Mercedesem Evo włącznie.
Czytaj dalej Brabus 190E 3.6S (W201) 1989 – ok. 295000 PLN – Niemcy