Brabus

Brabus C3.8S 2000 – 74000 PLN – Wrocław

Samochody wykonane przez Brabusa zawsze budziły emocje. Osiągami i brzmieniem miały przewyższać konstrukcje AMG, na przełomie wieku produkowane już pod skrzydłami Mercedesa. W 2000 roku wprowadzono na rynek edycję „New Millenium”, w której Brabus przedstawił swoją interpretację różnych modeli. Produkcja każdego z nich miała być ograniczona do 100 sztuk, jednak ze względu na wysokie ceny w kilku przypadkach tej liczby nie udało się osiągnąć. W ogłoszeniu Brabus C3.8S „New Millenium”, według słów sprzedającego jedyny aktualnie na sprzedaż w Europie.
Czytaj dalej

Brabus B10 2001 – 67500 PLN – Wrocław

Brabus B10 to rzadkość na europejskim rynku. Od modelu bazowego, czyli Mercedesa E 430, wyróżnia go szereg zmian. Jego jednostka została wzmocniona o 27 KM, otrzymał pakiet stylistyczny, zmodyfikowane zawieszenie, układ wydechowy, całkowicie inną skórzaną tapicerkę, kierownicę, lewarek, felgi Brabusa oraz indywidualne oznaczenia. Fantastycznie zadbany egzemplarz z niskim przebiegiem będzie doskonałą alternatywą dla popularniejszych modeli od tunera AMG. W rozsądnej cenie możemy sprawdzić tutaj co dla swoich klientów zaproponowała firma Brabus z Bottrop, jak i nabyć niezwykle małoseryjny samochód.
Czytaj dalej

Brabus S 5.8 1999 – 39900 PLN – Bełk

Choć Brabus S 5.8 ma „tylko” osiem cylindrów, osiągami bił na głowę fabryczne V12 Mercedesa. Za tą magię odpowiada powiększona średnica cylindrów, nowy wał korbowy, zmodyfikowane głowice, wałki rozrządu i przeprogramowanie elektroniki. Brabus poza tym miał inne zderzaki i progi, prędkościomierz wyskalowany do 320 km/h, inny układ wydechowy, zmienione hamulce, przeprogramowane zawieszenie. Porównując z innymi ofertami na rynku, nie sposób nazwać tego Brabusa inaczej, jak okazją za pół ceny. Ta ostatnia oczywiście ma swoje uzasadnienie… niestety brakuje tu odpowiedniego pakietu wizualnego i wydechu.
Czytaj dalej

Brabus S 5.8 1999 – 119000 PLN – Dębica

Choć Brabus S 5.8 ma „tylko” osiem cylindrów, osiągami bił na głowę fabryczne V12 Mercedesa. Za tą magię odpowiada manufaktura z Bottrop, która zawsze najlepiej potrafiła wycisnąć z Mercedesów ostatnie soki. Na wyposażenie i komfort na pewno nie można narzekać, gdyż podstawą do działania była S-klasa generacji W220, oryginalnie wyposażona w pięciolitrowe M113. Powiększona średnica cylindrów, nowy wał korbowy, zmodyfikowane głowice i wałki rozrządu, przeprogramowanie elektroniki oraz nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej to tuning w starym, dobrym stylu. Bez turbosprężarki uzyskano moc o 1/3 wyższą od fabrycznej. Czysta radość, szczególnie w tak pięknie zachowanej formie.
Czytaj dalej

Brabus 3.2 S 1993 – 39900 PLN – Warszawa

Bottrop to miejscie, gdzie Mercedes 320 CE C124 miał szansę przeobrazić się w maszynę o całkowicie nowych możliwościach. Brabus 3.2 S dzięki licznym modyfikacjom jednostki napędowej legitymował się mocą 252 KM, co zapewniało osiągi na poziomie mocnych jednostek V8 Mercedesa, których fabryka poskąpiła temu nadwoziu. W prezentowanym egzemplarzu właściciel zrezygnował z montażu pakietu aerodynamicznego, co pozwoliło zachować niepozorny wygląd. Z zewnątrz wygląda niemal jak seryjny Sportline, choć miłośnicy tuningu lat 90-tych z pewnością rozpoznają charakterystyczne felgi i wydech Brabusa.
Czytaj dalej

Brabus 6.0-32 W124 1993 – ok. 205000 PLN – Rosja

Brabus 6.0-32 był szaloną wariacją stworzoną na podstawie Mercedesa E500. W salonie w Moskwie sprzedawany jest jako pierwowzór – w końcu tam marka Mercedes robi zawsze największe wrażenie, nawet jeżeli tuner usunął z samochodu większą część fabrycznych oznaczeń. Modyfikacje? 19-calowe kute felgi, zmodyfikowane wnętrze z pięknie wyglądającymi skórzanymi kubełkami i mniejszą kierownicą, wreszcie silnik, który powinien legitymować się pojemnością 6 l i mocą 408 KM. Samochód ma niewielki przebieg i jest w doskonałym stanie technicznym oraz wizualnym.
Czytaj dalej

Brabus E 3.6 1986 – SPRZEDANY

Brabus E 3.6 to wariacja zbudowana na bazie silnika M103. Rzędowa szóstka została tu rozwiercona do pojemności 3,6 l, co po zmianie wałka rozrządu, dopracowaniu głowicy i układu wydechowego pozwoliło na uzyskanie solidnych 245 KM. W połączeniu ze skróconym przełożeniem osiągi są zdecydowanie zadowalające. Sprzedawany samochód nie narodził się jako Brabus – konwersja została wykonana w 1989 roku, stąd też nie wszystkie elementy są zgodne z tymi, które możemy odnaleźć w historycznych katalogach. To ciekawa propozycja dla tych, którzy szukają W124 w nietypowej i szybkiej wersji.
Czytaj dalej

Brabus 6.9 W140 1993 – ok. 120000 PLN – Niemcy

Brabus 6.9 to prawdziwa klasyka tuningu. Coś dla tych, którzy wiecznie potrzebują więcej mocy. Jego mocarny silnik V12 o pojemności 6,9 l rozwija ponad 500 KM, co pozwala tej statecznej limuzynie zadziwić każdego i osiągnąć 314 km/h. Jako nowy kosztował 360000 niemieckich marek. Po ponad dwudziestu latach i 70 tysiącach kilometrów przebiegu – jest do nabycia w cenie średniej klasy nowego samochodu.
Czytaj dalej

Brabus 190E 3.6S (W201) 1989 – ok. 295000 PLN – Niemcy

Brabus to dziś największa niezależna firma tuningowa na świecie. Działając od końca lat 70-tych, warsztat stale dba o swoją markę, oferując poza nowymi samochodami bogatą ofertę klasyków. Gdzieś pomiędzy morzem Smartów, a pięknie odrestaurowanymi zabytkowymi Mercedesami możemy odnaleźć zachowane w doskonałym stanie W201 – to Brabus 190E 3.6S. Klatka bezpieczeństwa, kubełkowe fotele, sportowe zawieszenie, hamulce i semi-slicki na kołach – co do torowego przeznaczenia tego samochodu nikt nie powinien mieć wątpliwości. 272 KM uzyskane z podrasowanej jednostki M103 to wynik, który pozwoli zawstydzić wszystko, co można było kupić w tej karoserii, z oryginalnym Mercedesem Evo włącznie.
Czytaj dalej