Archiwum kategorii: BRP – Bracia Goźlińscy

BRP – Bracia Goźlińscy (Bawaria Racing Power). Nasza firma zajmuje się profesjonalnym importem pojazdów z rynku japońskiego, USA, Kanady, Bliskiego Wschodu oraz całej Europy. Przez ponad 10 lat zajmujemy się biznesem związanym z motoryzacją, tj. sprzedażą oraz skupem ciekawych pojazdów. Importujemy auta do naszej oferty oraz na zlecenie. Pomagamy w budowaniu prywatnych kolekcji, garaży inwestycyjnych, czy też sprzedaży Waszego auta. Ciężko zliczyć ilość samochodów, które sprowadziliśmy od początku istnienia naszej działalności, ale dzięki temu służymy radą oraz doświadczeniem w znalezieniu i zakupie najlepszego auta dla Państwa. Posiadamy własny serwis z dostępem do wszystkich domów aukcyjnych w Japonii, gdzie można zobaczyć aktualnie dostępne pojazdy. Możemy dla Państwa je sprawdzić, wylicytować i sprowadzić. Adres serwisu aukcyjnego: auc.kurumatrader.com

Porsche 911 Carrera 997 2006 – 199000 PLN – Dębe Wielkie

Stacyjka umieszczona po lewej stronie, wlew paliwa na przednim błotniku, tylne koła rozstawione szerzej niż przednie, a nade wszystko charakterystyczna sylwetka. Tego samochodu nie da się pomylić z żadnym innym. Porsche 911 Carrera generacji 997 powróciło również do okrągłego kształtu reflektorów, co po eksperymencie w generacji 996 wzbudziło duży entuzjazm u miłośników marki. Do tego intuicyjna obsługa, świetnie wykonane wnętrze i znakomite osiągi nawet w podstawowej wersji. A awaryjność? Według badań niezawodności TÜV przeprowadzonych na samochodach 10- i 11-letnich w 2017 roku, Porsche 911 zajęło pierwszą lokatę na 86 pozycji. To mówi samo za siebie.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 997 2006 – 199000 PLN – Dębe Wielkie

Mercedes CL 55 AMG C215 2000 – 89800 PLN – Dębe Wielkie

Mercedes CL 55 AMG C215 to auto z jednej strony niezwykle eleganckie i komfortowe, a z drugiej – szybkie. Klasę tu czuć w każdym miejscu, szczególnie w tak dziewiczym egzemplarzu, który przejechał do dziś jedynie niecałe 12 tysięcy kilometrów. To już dwudziestolatek, czyli każdego roku przejeżdżał średnio mniej niż 1000 kilometrów. Rzecz niebywała, lecz czasami w Japonii się tak zdarza, gdy samochód kupowany jest nie po to, by się regularnie przemieszczać, lecz tylko po to, by w razie potrzeby zaimponować. A w takiej wersji nadaje się do tego wyśmienicie.
Czytaj dalej Mercedes CL 55 AMG C215 2000 – 89800 PLN – Dębe Wielkie

BMW 635 CSi E24 1982 – 149000 PLN – Dębe Wielkie

BMW 635 CSi E24 może poszczycić się jedną z najbardziej rozpoznawalnych sylwetek w historii marki. Karoseria projektu Paula Bracq’a jest urzekająca, wygląda wspaniale z każdej strony, wielu uważa je nawet za najlepiej wyglądające BMW w historii. Były nawet kręgi, w których samochód nazywano “bawarskim Ferrari” i nie było to określenie pozbawione podstaw. To wóz, który gwarantuje wspaniałe połączenie komfortu i pewnej, stabilnej jazdy. Ten egzemplarz wyprodukowany został w europejskiej specyfikacji, dużą część swojego życia spędził w słonecznej Kalifornii, a ostatnie jego lata to proces gruntownej renowacji w Polsce. Auto zostało obniżone, usztywnione, udekorowane customowymi felgami i wysokogatunkową skórą. Prezentuje się salonowo, choć z pewnością zapewni ogromną ilość przyjemności nie tylko w statecznym defilowaniu, ale i w szybkiej jeździe. W końcu manualna skrzynia biegów w układzie “dog-leg” to zawsze jest atrybut, który kusi wytrawnych kierowców.
Czytaj dalej BMW 635 CSi E24 1982 – 149000 PLN – Dębe Wielkie

Mercedes 500 SL R107 1987 – 179000 PLN – Dębe Wielkie

Mercedes 500 SL R107 został zaprezentowany na salonie w Genewie w 1980 i był wówczas, obok Astona Martina Volante, najszybszym kabrioletem na świecie. Skrywając pięciolitrowy silnik V8 dostępny wcześniej w modelu 450 SLC 5.0, oferował 240 KM i doskonałe połączenie sportowych osiągów z komfortem podróży. Z zewnątrz od słabszych odmian odróżniał się przednim i tylnym spojlerem, które subtelnie podkreśliły jego mocniejszy charakter. W połowie 1985 roku przeszedł drobny lifting, który skupił się na zmianie układu wtryskowego, skrzyni biegów i kilku detalach, jak na przykład innym kształcie daszków przeciwsłonecznych, konsoli środkowej. Najbardziej widoczna zmianą były większe, 15-calowe felgi. Dziś to najbardziej poszukiwana kolekcjonersko wersja spośród wszystkich odmian generacji 107. To przyjemność, ale i lokata kapitału. Ten egzemplarz wyprodukowany został na rynek europejski, choć większość swojego życia spędził w Japonii. Co rzadko się zdarza, posiada ponoć wciąż pierwszą powłokę lakierniczą.
Czytaj dalej Mercedes 500 SL R107 1987 – 179000 PLN – Dębe Wielkie

Volkswagen Transporter T3 1990 – 45000 PLN – Dębe Wielkie

Podwyższony dach i suwane boczne drzwi wraz z oszkloną kabiną to zawsze jest pokusa, aby Volkswagen Transporter T3 mógł otrzymać funkcję domu na kółkach. Nawet po otrzymaniu podstawowych atrybutów, jak w wersji Multivan, staje się świetnym kompanem do wycieczek, z możliwością noclegu w aucie. Tu zabudowano kilka dodatkowych szafek i nawet jeżeli nie odnajdziemy tu lodówki, kuchenki czy zlewu, dzięki temu auto lepiej sprawdzi się w codziennym użytku. Zresztą, swego czasu firma Westfalia proponowała podobną zabudowę opartą na T3. Nazwano ją Sport Joker i podobnie, mogła posiadać podnoszony lub wysoki dach. W końcu nikt nie lubi na kempingu schylać głowy… Ten egzemplarz pochodzi z ostatniej fazy produkcji, a napędza go ceniony i lubiany turbodiesel o pojemności 1,6 l. Włożono wiele pracy i środków, by mógł się prezentować tak jak dziś.
Czytaj dalej Volkswagen Transporter T3 1990 – 45000 PLN – Dębe Wielkie

Mercedes 500 SL R107 1983 – 99000 PLN – Dębe Wielkie

Mercedes 500 SL R107 został zaprezentowany na salonie w Genewie w 1980 i był wówczas, obok Astona Martina Volante, najszybszym kabrioletem na świecie. Skrywając pięciolitrowy silnik V8 dostępny wcześniej w modelu 450 SLC 5.0, oferował 240 KM i doskonałe połączenie sportowych osiągów z komfortem podróży. Z zewnątrz od słabszych odmian odróżniał się przednim i tylnym spojlerem, które subtelnie podkreśliły jego mocniejszy charakter. Dziś to najbardziej poszukiwana kolekcjonersko wersja spośród wszystkich odmian generacji 107. To przyjemność, ale i lokata kapitału. Ten egzemplarz wyprodukowany został na rynek europejski, choć większość swojego życia spędził w Japonii. Co rzadko się zdarza, posiada niemal w całości oryginalną powłokę lakierniczą.
Czytaj dalej Mercedes 500 SL R107 1983 – 99000 PLN – Dębe Wielkie

Mercedes 500E W124 1992 – 139000 PLN – Dębe Wielkie

Mercedes 500E W124 to prawdziwy wilk w owczej skórze, stworzony przy współudziale projektantów z Porsche. Cały samochód montowano ręcznie w zakładach w Zuffenhausen, to przysłużyło się do dzisiejszego statusu modelu, który nie sposób nazwać inaczej, jak kultowym. Ta usportowiona wersja modelu W124 otrzymała ulepszone hamulce oraz zawieszenie, a także jednostkę V8 przeniesioną z modelu 500 SL. Z zewnątrz wyróżniała się szerszymi nadkolami i szerszymi oponami… i tyle. Bez spojlerów, bez krzyku, bez wyzywających akcentów. Zupełnie inaczej, niż w przypadku dzisiejszych modeli AMG. To stworzyło czystej krwi sleepera, czyli auto które na pierwszy rzut okaz nie zdradza niczym drzemiącej w nim mocy. Niska liczba wyprodukowanych egzemplarzy oraz proces ręcznego montażu samochodu uczynił z niego natychmiastowego klasyka.
Czytaj dalej Mercedes 500E W124 1992 – 139000 PLN – Dębe Wielkie

Porsche 911 Carrera 993 1994 – 259000 PLN – Dębe Wielkie

Sylwetka Porsche 911 Carrera 993 z całą pewnością należy do najbardziej charakterystycznych i przykuwających uwagę w całej dekadzie lat 90-tych. Model 993 w porównaniu do poprzednika otrzymał bardziej opływowe nadwozie, wzmocniony silnik oraz lepsze hamulce. Charakterystyczne pochylone przednie reflektory przypominają wyglądem kultowy model 959. Prezentowany egzemplarz został wyposażony w pakiet stylistyczny z monstrualnym tylnym spojlerem, dzięki czemu możemy mieć pewność, że na drodze nie przemknie niezauważone. Choć jest jak magnes, w konfiguracji ze skrzynią tiptronic pozostaje łagodne w obyciu. Kierowca z pewnością polubi tu pięknie zachowane skórzane wnętrze i charakterystyczny gang ostatniego w Porsche chłodzonego powietrzem silnika typu bokser.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 993 1994 – 259000 PLN – Dębe Wielkie

Mercedes E 500 Limited W124 1994 – SPRZEDANY

Mercedes E 500 Limited powstał w serii liczącej 500 sztuk i zamykał liczącą 10479 sztuk produkcję opracowanego i montowanego wspólnie z Porsche modelu 500E/E 500, najbardziej szlachetnej odmiany kultowego W124. Połączenie komfortu limuzyny z osiągami wcześniej zarezerwowanym wyłącznie dla supersamochodów było ekscytujące zarówno wtedy, jak i dziś. W tym przypadku dodatkowo dochodzą walory kolekcjonerskie. Wizualnie E 500 Limited wyróżnia charakterystyczny wzór tapicerki, którego autorstwo niektórzy przypisują Andyemu Warhol’owi, oraz felgi identyczne jak w kultowym modelu 190E Evolution II. Do wyboru były tylko dwa kolory karoserii, a oferowany tu i świetnie zachowany samochód w kolorze Saphirschwarz metallic to jedna z zaledwie 200 wyprodukowanych sztuk w tym kolorze. Jest to auto w specyfikacji na rynek niemiecki, które jako trzyletnie auto zostało wyeksportowane do Japonii, aby po latach wrócić znów do Europy.
Czytaj dalej Mercedes E 500 Limited W124 1994 – SPRZEDANY

Mercedes S 430 4Matic W220 2005 – SPRZEDANY

Tak, to jest to. Wóz ze wszech miar luksusowy, świetnie wyposażony i doskonale wykonany. Był czas, że takie samochody sprowadzone do Polski jako kilkuletnie, po wielu przejściach, nie tworzyły wokół modelu najlepszej atmosfery. Takie nowinki techniczne, jak chociażby pneumatyczne zawieszenie, często przerastały użytkowników przywykłych do wiecznego unikania wszelkich serwisów. Minęła kolejna dekada i okazuje się, że generacja W220 nie jest taka straszna. Mechanicy nauczyli się je naprawiać, i nawet sławetne zawieszenie Airmatic okazało się być niekłopotliwe w regeneracji. Teraz jest czas, gdy można pomyśleć o takim samochodzie nawet jak o limuzynie na co dzień. Ten Mercedes S 430 4Matic W220 ma świetny silnik V8 pod maską, napęd na cztery koła i sprawia wrażenie niemal nowego pojazdu. W końcu przebieg jedynie 32 tysiące kilometrów to nie jest częsta rzecz po 15 latach. Zestawiając z nowymi Mercedesami? Na pewno nie jest tak plastikowy, jak C klasa ani tak ostentacyjny, jak S klasa, a różnicy między wolnossącym 4,3 l V8 a turbodoładowanym 1,5 l R4 żadnemu miłośnikowi motoryzacji tłumaczyć nie trzeba.
Czytaj dalej Mercedes S 430 4Matic W220 2005 – SPRZEDANY