Buick LeSabre 1963 – 50000 PLN – Malbork

Nadwozie typu full size, solidny big block pod maską i efektowna boczna linia typu hard top, z drzwiami bez ramek. Buick LeSabre był wówczas najlepiej sprzedającym się modelem firmy. Nie uświadczymy w nim już charakterystycznych skrzydeł na błotnikach, a rocznik ’63 był pierwszym z poziomym układem przednich świateł. Tak w latach 60-tych prezentowała się nowoczesność, którą w małych amerykańskich miasteczkach można spotkać na ulicy nawet dziś, po ponad pół wieku. W Polsce taki samochód to o wiele rzadszy widok, i o wiele większa sensacja na ulicy. Rozmiarami nieprzystający do otoczenia, wybitnie wyróżnia się chromowaną galanterią i dudanieniem widlastej ósemki. Warto, szczególnie gdy wybierzemy nas tak dopracowany egzemplarz, jak w tym ogłoszeniu.

Buick LeSabre
Rocznik: 1963
Pojemność: 6600 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 265 KM

Cena: 50000 PLN

Wyposażenie:
– wspomaganie kierownicy,
– automatyczna skrzynia biegów

Buick Le Sabre 1963, prawdziwy full size w kolorze jasno-kremowym (prawie białym) z błękitnymi wstawkami.
Silnik V8 401 Nailhead, produkuje 265 koni i 559 Nm, pozwalając całkiem żwawo poruszać się tym 52-letnim klasykiem.
Prędkość przelotowa 90-100 km/h to żaden problem, skrzynia to przeciwpancerna, dwubiegowa Dynaflow, odbudowana podobnie jak silnik przez poprzedniego właściciela.
Tylny most cichy i suchy.
Silnik dostał troche chromu, tj. wspomaganie hamulców, pokrywka od pompy hamulcowej, pokrywy zazworów i nowy filtr edelbrocka.
Teraz jest jak lubię.

Auto było odrestaurowne ok. 7 lat temu i do tej pory blachy są w bardzo dobrej kondycji, podobnie jak rama.
Auto kupiłem w rzekomo idealnym stanie, ale dopiero po włożeniu ok. 10 tys. zł uważam, że jest w bardzo dobrym stanie.
Zaraz po zakupie wymienione zostały akumulator, świece, kable, kopułka, palec, cewka, podciśnienie na rozdzielaczu, regeneracja alternatora plus oleje i filtry, wszystkie te części mam zachowane.
Następnie w Rodz Factory auto przeszło szereg napraw, tj. gaźnik przeszedł generalne czyszczenie, dostał nowe uszczelki i regulacje, nowe customowe wspomaganie hamulców + nowe okładziny, w skrzyni został odbudowany filtr oraz zmieniony olej.
Pare dni temu auto dostało nową pompę wody oraz nowe opony z białym paskiem (rocznik 2014), a oryginalna tapicerka została wzmocniona na szwach, także powinna posłużyć jescze pare ładnych lat.

Nowy nabywca dostanie jeszcze sporo części zamiennych oraz oryginalny folder reklamowy.
Auto posiada opinię konserwatora zabytków.
Zapraszam do Malborka na oględziny, preferowany kontakt mailowy marcin.szarmach@wp.pl

Telefon: +48 793 076 138
Miejscowość: Malbork